eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Gorzów Wielkopolski: Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych
Numer ogłoszenia: 44496 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. , ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7395200, 7395274, faks 95 7395454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530, GESTETNER 3235, urządzenia KYOCERA 850, użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi serwisowe kserokopiarek KYOCERA MITA 4530 (2 kopiarki), GESTETNER 3235 (1 kopiarka), urządzenia KYOCERA 850 (4 urządzenia), użytkowanych w Oddziale ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych jednostkach terenowych. Zakres usług serwisowych: 1. okresowe konserwacje kserokopiarek; a) Zalecana częstotliwość:konserwacja kserokopiarek KYOCERA MITA 4530 przeprowadzana co 30 tysięcy kopii lub co 6 m-cy, konserwacja kserokopiarek GESTETNER 3235 przeprowadzana co 6 miesiący, konserwacja urządzenia KYOCERA 850 przeprowadzana 1 raz w ciągu roku; b) Szacunkowa ilość konserwacji w okresie realizacji zamówienia dla kserokopiarek: KYOCERA MITA 4530 - 4, GESTETNER 3235 - 2, KYOCERA 850 - 4; c) Wykaz podstawowych czynności konserwacyjnych:czyszczenie zespołu optyki, czyszczenie transportu papieru, czyszczenie zespołu wywoływania (zespołu bębna), czyszczenie elektrod, regulacja podzespołów, inspekcja sekcji napędu, inspekcja i czyszczenie sekcji utrwalania, czyszczenie elementów optyki, umycie urządzenia z zewnątrz i wewnątrz, b) Koszt konserwacji obejmuje także: dojazdy do miejsca świadczenia usług , materiały stosowane podczas konserwacji - rolki, wałki czyszczące, taśmy czyszczące, pojemniki zużytego toneru. Konserwacja nie obejmuje wymiany elementów elektroniki. 2. naprawy na zlecenie zamawiającego wraz z dostawą części i materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania naprawy, za wyjątkiem: - Tonerów i papieru do kserokopiarki KYOCERA MITA 4530 oraz kserokopiarki GESTETNER 3235, - Tonerów, papieru i zespołu wywołującego do urządzenia KYOCERA 850. Pozostałe warunki realizacji zamówienia: a) Wykonawca zapewni wykonanie obsługi serwisowej w sposób rzetelny, terminowy i zapewniający sprawne działanie urządzeń, b) czynności serwisowe realizowane będą w dni robocze, w siedzibach zamawiającego w miejscu użytkowania urządzenia, c) wykonawca w ramach usług serwisowych zapewni dostawę i wymianę zużytych na nowe ( nie regenerowane) niezbędne części i materiały, dopuszczone do zastosowania przez producenta urządzeń, d) Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia ilości oraz terminów zalecanych do przeprowadzenia konserwacji z Zamawiającym przed przystąpieniem do jej wykonania, e) Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do naprawy uszkodzonego sprzętu po pisemnym zgłoszeniu przez Zamawiającego awarii, f) czas przystąpienia do naprawy od momentu zgłoszenia (faxem) nie może przekroczyć 48 godzin liczonych w dni robocze, g) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do naprawy przedstawić na piśmie kosztorys naprawy, h) Wykonawca dokona uzgodnienia kosztów naprawy z Zamawiającym (Naczelnikiem lub osobą upoważnioną Wydziału Administracji i Remontów) przed przystąpieniem do naprawy, i) w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 10 dni Wykonawca w następnym dniu roboczym po upływie 10-dniowego okresu naprawy nieodpłatnie zainstaluje i uruchomi sprzęt zastępczy o porównywalnych parametrach techniczno-eksploatacyjnych jak sprzęt niesprawny, j) w odniesieniu do sprzętu, którego awarie lub uszkodzenie zgłoszono wykonawcy przed terminem określającym wygaśnięcie umowy stosuje się ustalenia w niej zawarte, k) Wykonawca udzieli 6-miesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, elementy oraz na prace serwisowe. l) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości serwisowanych urządzeń lub miejsca świadczenia usług, w przypadku wycofania urządzeń z użytkowania lub zmiany ich lokalizacji. Ceny za usługi pozostają wówczas bez zmian. m) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w powyższym zakresie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony Formularz oferty, według wzoru stanowiącego część III specyfikacji, 2) wypełniony Formularz cenowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Formularza oferty, 3) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określajace jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 4) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane jest załaczenie dokumentu pełnomocnictwa określajacego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 ustawy Pzp,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - wysokość narzutu na zakup materiałów - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42, pokój 274.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42, Sala Obsługi Klientów, okienko nr 0 lub 1 (czynne od poniedziałku do piątku w godz. 8-15).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.