eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obrowo › Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych i urządzeń spalinowych należących do Urzędu Gminy w Obrowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Obrowo: Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych i urządzeń spalinowych należących do Urzędu Gminy w Obrowie
Numer ogłoszenia: 444762 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27, 87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6786022, faks 056 6786022 w. 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych i urządzeń spalinowych należących do Urzędu Gminy w Obrowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem negocjacji jest pozyskanie przez Gminę Obrowo kredytu długoterminowego w kwocie 600.000,00 zł na spłaty wcześniej zaciągniętych zobowiązań do uiszczenia do końca 2011 r. 2. Zamawiający zamierza rozpocząć spłatę kredytu od 31.01.2014 roku i zakończyć 31.12.2015 roku tj.: - w roku 2014 - 200.000,00 zł, - w roku 2015 - 400.000,00 zł, 3. Zamawiający zobowiązuje się spłacać oprocentowanie wraz z marżą banku w okresach miesięcznych poczynając od 31.01.2012r., a następnie na koniec każdego miesiąca od kwoty zaciągniętego kredytu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania kredytu w innych terminach od podanych poniżej jak też rezygnacji z uruchomienia części kredytu w sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie musiał korzystać ze środków pożyczonych, bo wpływy podatkowe wystarczą na zabezpieczenie wcześniej zaciągniętych zobowiązań. W związku z powyższym Zamawiający oczekuje, że bank nie będzie pobierał żadnych opłat od wartości, z których Zamawiający zrezygnował. 5. Zamawiający oczekuje od Banku gotowości wykonania zamówienia poprzez przekazanie środków na rachunek bankowy: - w dniu podpisania umowy (najpóźniej 22.12.2011 r.) - 100.000,00 zł, - w dniu 29.12.2011 r. - 500.000,00 zł, 6. Koszt kredytu stanowić będą: - odsetki (z marżą banku) od wykorzystanego kredytu naliczone miesięcznie, stanowiące sumę zmiennej stopy procentowej opartej o WIBOR 1M. 7. Zamawiający dopuszcza zabezpieczenia kredytu w postaci wekslu in blanco..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Grębocinie, ul. Lubicka 2, 87-162 Lubicz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90589,83

  • Oferta z najniższą ceną: 90589,83 / Oferta z najwyższą ceną: 90589,83

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Pierwsze postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione z powodu braku ofert. Z uwagi na zbliżający się koniec roku i wyjątkową sytuację spowodowaną brakiem wpływów podatkowych z budżetu państwa, które miały być przeznaczone na pokrycie zobowiązań gminy, czego zamawiający nie mógł wcześniej przewidzieć. Zamknięcie roku budżetowego wymaga natychmiastowego wykonania zamówienia, a nie jest możliwe przeprowadzenie zamówienia o udzielenie zamówienia w innym trybie. Zgodnie z powyższymi przesłankami zasadne było udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 3.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.