eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › wykonanie modernizacji sali konferencyjnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-30

POZYCJA 44424

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wrocław: wykonanie modernizacji sali konferencyjnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, do kontaktów: Sylwia Boratyńska, Jerzy Siwiński, ul. Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3749397, fax 071 3749141, e-mail: zamowienia.publiczne@umwd.pl, www.umwd.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji sali konferencyjnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na: wykonaniu modernizacji sali konferencyjnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. Szczegółowy zakres rzeczowy robót opisany jest w dokumentacji projektowej, tj.: - projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót - branża elektryczna, - projekcie wykonawczym oraz przedmiarze robót - branża architektoniczna, - projekcie budowlanym, przedmiarze robót - instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej oraz instalacji chłodu, - projekcie wykonawczym systemu okablowania audiowizualnego, oraz - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dot. instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej oraz instalacji chłodu, - w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dot. branży architektonicznej i branży elektrycznej. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sala konferencyjna położona na V piętrze w budynku przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.33.12.30 - Instalowanie sprzętu chłodzącego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.30 - Instalowanie urządzeń chłodzących 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie modernizacji sali konferencyjnej przy ul. Dobrzyńskiej 21/23 we Wrocławiu na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000 PLN (dziesięć tysięcy PLN). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zam. mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)złożą w wyznaczonym terminie ofertę b)wykonali w okresie 1.09.2000r.-31.08.2005r. minimum 3 zamówienia o charakt. odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie niższej niż 200000zł c)wykażą się dodatnim wynikiem finansowym na działalności operacyjnej w każdym z 3 ostatnich lat obrotowych d)wykażą zdolność do finansowania przedmiotu zam. poprzez wykazanie posiadanych środków finans. lub zdolności kredytowej na kwotę co najmniej 400000zł e)wykażą się posiadaniem polisy ubezp. lub innego dok. potwierdz. ubezp.- potwierdz. że są ubezp. od odpowiedz. cywilnej w zakresie prowadzonej dział. gosp. na kwotę co najmniej 400000zł. Wykonawca przedłoży: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaśw. o wpisie do ewidencji dział. gosp. b)dokumenty stwierdzające że osoby które będą wykonywać zam. posiadają uprawnienia budowlane wydane na podst. art.12 ust.7 Pr. budowlanego oraz aktualne zaśw. o przynależności do PIIB c)aktualną inf. z KRK lub równoważne zaśw. właściwego organu sądowego lub admin. kraju pochodzenia osoby w zakresie art.24 ust.1 pkt.4-8 Pzp d)aktualną inf. z KRK w zakresie art.24 ust.1 pkt.9 Pzp e)aktualne zaśw. właściwego naczelnika US oraz oddz. ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezp. zdrowotne lub społ., lub zaśw. że uzyskał przewidziane pr. zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu f)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót, odpow. swym rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zam. z podaniem wartości zreal. zam., okresu ich realiz. oraz wskazaniem ich zleceniodawcy g)dok. potw., że zam. zostały wyk. należycie h)sprawozdanie finans. albo inny dokum. określ. obroty, zysk oraz zobow. i należn. za okres ost. 3 lat obrot. i)inf. banku potw. wielkość posiadanych śr.finans. lub zdolność kredytową j)polisę lub inny dok. ubezp.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 17.10.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.10.2005 godzina 11:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.10.2005, godzina 12:00, W siedzibie Zamawiającego, w sali nr 428 (IV piętro).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.