eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › ca³odobowy, osobowy dozór budynku wolnostoj±cego zlokalizowanego przy ul. ¦w. Wojciecha 5 w Gdyni

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-10-30

Gdynia: ca³odobowy, osobowy dozór budynku wolnostoj±cego zlokalizowanego przy ul. ¦w. Wojciecha 5 w Gdyni
Numer og³oszenia: 443280 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 Zak³ad Bud¿etowy , ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6205138, faks 058 6617280.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Administracja samorz±dowa: zarz±dzanie mieszkalnym i niemieszkalnym zasobem gminnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ca³odobowy, osobowy dozór budynku wolnostoj±cego zlokalizowanego przy ul. ¦w. Wojciecha 5 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ca³odobowy , osobowy dozór budynku wolnostoj±cego zlokalizowanego przy ul. ¦w. Wojciecha 5 w Gdyni. Ochrona budynku przy ul. ¦w. Wojciecha 5 w Gdyni pe³niona ma byæ ca³odobowo w nastêpuj±cy sposób: od godziny 7.00 do 7.00 dnia nastêpnego, we wszystkie dni tygodnia od poniedzia³ku do niedzieli- wymagany jeden pracownik w budynku. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y m.in.: 1.Zapewnienie pracownikom ochrony podczas pe³nienia s³u¿by na obiekcie jednolitego ubioru oraz identyfikatorów osobistych i wyposa¿enia niezbêdnego do prawid³owego wykonywania przydzielonych im zadañ (krótkofalówki, latarki). Bezwzglêdnie wymagana ³±czno¶æ telefoniczna Zamawiaj±cego z pracownikiem ochrony w obiekcie. 2.¦cis³a wspó³praca z zamawiaj±cym w tym bie¿±ce informowanie o dewastacjach, kradzie¿ach, zalaniach, po¿arze i innych zdarzeniach. Zapewnienie bezpieczeñstwa osób i mienia przed kradzie¿±, rabunkiem, zniszczeniem i uszkodzeniem, szkodami wynik³ymi z awarii technicznych. W warunkach zagro¿enia powiadomienie odpowiednich s³u¿b - Policja, Stra¿ Miejska, Stra¿ Po¿arna oraz podjêcie dzia³añ zmierzaj±cych do likwidacji ¼ród³a zagro¿enia. 3.Powiadamianie Policji i Stra¿y Po¿arnej o zaistnia³ych zdarzeniach przeciwko porz±dkowi publicznemu i ppo¿. 4.Wykonywanie innych zadañ zwi±zanych z bezpieczeñstwem obiektu i ochron± mienia zleconych przez Zamawiaj±cego. 5.Uniemo¿liwienie wej¶cia,wyj¶cia osobom niepowo³anym i nieupowa¿nionym. 6.Ujêcie osób stwarzaj±cych zagro¿enie dla dozorowanego obiektu w celu niezw³ocznego przekazania tych osób Policji. 7.Obserwacja budynku poprzez wykonywanie obchodu wszystkich pomieszczeñ i terenu wokó³ budynku. Wietrzenie pomieszczeñ. 8.Kontrola ruchu osobowego, ewidencjonowanie. 9.Kontrola zamkniêæ i zabezpieczeñ dozorowanego budynku i terenu. Sprawdzanie stanu obiektu pod wzglêdem prawid³owego zabezpieczenia oraz bezpieczeñstwa ppo¿. Informowanie Zamawiaj±cego o dokonanych spostrze¿eniach i nieprawid³owo¶ciach na terenie budynku. Odnotowywanie w Ksi±¿ce s³u¿by przebiegu s³u¿by. 10.Sprz±tanie i od¶nie¿anie wej¶cia do budynku . 11.Zapewnienie we w³asnym zakresie i na swój koszt ³±czno¶ci telefonicznej z ochranianym obiektem. 12. Pracownikom ochrony zabrania siê m.in.: wnoszenia, przechowywania jakichkolwiek przedmiotów, rzeczy, mebli do pomieszczeñ wspólnych ( w przypadku stwierdzenia naruszenia zakazu wywóz przedmiotów pokrywaæ bêd± pracownicy ochrony), ogl±dania telewizji, s³uchania radia, spania, czytania: prasy, ksi±¿ek, opuszczania posterunku bez otrzymania zmiany, przyjmowania wizyt, przebywania na terenie dozorowanego obiektu poza wyznaczonymi godzinami pracy, samowolnego oddalania siê z miejsca pe³nionej s³u¿by, wnoszenia i spo¿ywania alkoholu podczas s³u¿by, korzystania z telefonów s³u¿bowych w celach prywatnych, parkowania pojazdów prywatnych na terenie objêtym dozorem, przyjmowania i przechowywania przedmiotów lub rzeczy nale¿±cych do interesantów..

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 25.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca spe³ni warunek w sytuacji kiedy wyka¿e, ¿e posiada koncesjê wydan± przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji w zakresie us³ug ochrony.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, podpisany wzór umowy, pe³nomocnictwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, je¿eli konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynik³a w trakcie realizacji umowy np. odst±pienia od wykonania czê¶ci umowy czy inne. W przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie by³o mo¿na przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach. W takim przypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ wy³±cznie wynagrodzenia nale¿nego z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.abk3gdynia.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 09:30, miejsce: Administracja Budynków Komunalnych nr 3 ul. Abrahama 55, 81-366 Gdynia, kancelaria pokój nr 9.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.