To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-30
Kielce: Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie. Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie
Numer ogłoszenia: 442972 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 410930 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, faks 041 347-04-70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie. Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro). Usługa powinna być wykonywana od godziny 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: - mycie i odkurzanie w/w pomieszczeń, - pastowanie podłóg z tarkrettu wg instrukcji, - czyszczenie mebli, wycierania kurzu z wyposażenia znajdującego się w danych pomieszczeniach, - mycie wszystkich urządzeń sanitarnych, - opróżnianie koszów na śmieci i makulatury oraz wysypywanie ich do przeznaczonych na ten cel pojemników, - wietrzenie pomieszczeń, - mycie okien 2 razy w roku /kwiecień, październik/, - dbanie o powierzony sprzęt, - mycie drzwi wejściowych 1 raz w m-cu, - mycie drzwi wewnętrznych 2 razy w roku. - mycie lamp, kloszy 2 razy w roku na korytarzach i łazienkach, - mycie i czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i na korytarzach 2 razy w roku, - zgłaszanie pracownikowi d/s administracyjnych wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, braków, uszkodzeń w budynku. Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie; w tym: Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwód Drogowy w Zgórsku Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, - pastowanie podłóg z PCV ( pasta PCV) - raz w tygodniu, -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu, -mycie urządzeń sanitarnych, -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera, -wietrzenie pomieszczeń, -mycie okien - raz na pół roku, - mycie oszklonych drzwi wejściowych - raz w miesiącu, -mycie drzwi wewnętrznych - dwa razy w roku - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach, - zgłoszenie kierownikowi RDW wszelkiego rodzaju nieprawidłowości , braków lub uszkodzeń budynku Obwód Drogowy w Łopusznie: - Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 dwa razy w tygodniu i obejmować: - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, - pastowanie podłóg ( pasta PCV)- raz w tygodniu, -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu, -mycie urządzeń sanitarnych, -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera, -wietrzenie pomieszczeń, -mycie okien - raz na pół roku, - mycie drzwi wejściowych - raz na kwartał, - mycie drzwi wewnętrznych - dwa razy w roku, - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach, -zgłoszenie kierownikowi OD wszelkiego rodzaju nieprawidłowości , braków lub uszkodzeń budynku. Obwód Drogowy w Pińczowie: Usługa powinna być wykonana od godz. 15.00 dwa razy w tygodniu i obejmować : - mycie lub odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, - mycie paneli podłogowych ( płyn do mycia i konserwacji paneli) - raz w tygodniu, -czyszczenie i wycieranie z kurzu powierzchni mebli znajdujących się w danym pomieszczeniu, -mycie urządzeń sanitarnych, -opróżnienie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera, -wietrzenie pomieszczeń, -mycie okien - raz na pół roku, - mycie drzwi wejściowych - raz na kwartał, - mycie drzwi wewnętrznych- dwa razy w roku, - mycie kloszy oświetleniowych, czyszczenie lamp neonowych w pokojach biurowych i innych pomieszczeniach, -zgłoszenie kierownikowi OD wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, braków lub uszkodzeń budynku, Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie: Usługa powinna być wykonywana od godziny 15.00 każdego dnia roboczego i obejmować: -mycie i odkurzanie podłóg w pomieszczeniach, -pastowanie podłóg raz w tygodniu, -czyszczenie i wycieranie z kurzu mebli i urządzeń biurowych, -mycie urządzeń sanitarnych, -czyszczenie lamp oświetleniowych 1 raz w roku, -mycie oszklonych drzwi 2 razy w miesiącu -mycie ścian w łazienkach, szatniach i korytarzach raz w miesiącu, -opróżnianie koszy i wynoszenie śmieci do kontenera, -mycie okien 2 razy w roku /marzec, listopad/, -utrzymanie czystości wokół budynków, -zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich nieprawidłowości i braków.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 1 - Siedziba Zarządu w Kielcach ul. Jagiellońska 72 (I i II piętro)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG PORZĄDKOWYCH "MAAG" KRZYSZTOF BUSZKO
- Przedsiębiorstwo Usług Porządkowych MAAG Krzysztof Buszko, ul. Hauke Bosaka 1, 25-217 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20400,00
Oferta z najniższą ceną: 20400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32466,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 2 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zgórsku i Obwody Drogowe w Zgórsku, Łopusznie, Pińczowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo NATOL Andrzej Nawrot, ul. Oksywska 26, 25-221 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32507,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18300,00
Oferta z najniższą ceną: 18300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28826,44
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych ŚZDW w Kielcach oraz w podległych jednostkach terenowych w Staszowie i Zgórsku tj.: Zadanie 3 - Rejon Dróg Wojewódzkich i Obwód Drogowy w Staszowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ATOS PLUS Jarosław Pabian Ochrona Mienia i Osób, ul. Diamentowa 7, 26-026 Morawica, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12696,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7247,80
Oferta z najniższą ceną: 7247,80 / Oferta z najwyższą ceną: 16097,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Obsługa Oddziału GDDKiA w Kielcach w zakresie: Obsługa administracyjno -biurowa
- Zakup i sukces. dostawy cewników balonowych do litotrypsji wewnątrznaczyniowej z dzierżawą konsoli dla Zespołu Pracowni Radiologii Zabiegowej, Hemodynamiki i Elektrokardiologii ŚCK WSzZ w Kielcach
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z placówek SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II w latach 2024 - 2025
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa konserwacji, nadzoru i serwisu instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz chłodu w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej
- Dzierżawa urządzenia do syntezy radiofarmaceutyków i wyposażenia do kontroli jakości radiofarmaceutyków 18FPSMA1007 oraz zakup materiałów i odczynników do wytworzenia18FPSMA1007 dla ZMN -PET ŚCO .
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.