eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-30

Płock: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku
Numer ogłoszenia: 442932 - 2011; data zamieszczenia: 30.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 418360 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o., ul. Polna 7, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3640310, faks 24 3640311.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoącią ze 100% udziałem Gminy Miasto Płock.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ul. Otolińskiej 23 w Płocku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa: Dozorowanie i ochrona mienia budynku przy ulicy Otolińskiej 23 w Płocku. Usługa będzie realizowana przez dwóch pracowników ochrony każdego dnia całodobowo. Realizacja zadań ochrony polegać będzie na: 1.Montażu instalacji monitoringu wizyjnego budynku w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy, wg wykazu elementów określonych w Załączniku nr 8 do SIWZ, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, z uwzględnieniem lokalizacji kamer na parterze przedmiotowego budynku 3 szt. i na I - szym piętrze - 1 szt., łącznie 4 szt. kamer. Uwaga: W przypadku rozwiązania lub wygaśnięcia umowy, Wykonawca dokonuje demontażu instalacji monitoringu wizyjnego. 2.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania instalacji monitoringu wizyjnego budynku w ciągłym działaniu. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zapisu całodobowego monitoringu, jego przechowywania i archiwizowania przez cały okres obowiązywania umowy i przekazania zapisów po zakończeniu umowy Zamawiającemu. 4.Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego jest obowiązany udostępnić zapis z monitoringu budynku 5.Udaremnianiu kradzieży w chronionym obiekcie. 6.Niedopuszczeniu do dewastacji i niszczenia chronionego mienia. 7.Reagowaniu na zdarzenia zakłócenia ładu, porządku i bezpieczeństwa w chronionym obiekcie. 8.Niedopuszczeniu do powstania zagrożeń o charakterze przestępczym i noszącym znamiona wykroczeń. 9.Prowadzeniu rejestru wydawania kluczy do pustostanów oraz rejestru interwencji w budynku dozorowanym i chronionym. 10.Sporządzaniu i przedkładaniu Zamawiającemu miesięcznych raportów z wykonywanych czynności oraz składania ich do 10 - go dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. 11.Czas pracy agentów ochrony - 24 godziny na dobę. Zakres obowiązków, czynności i zadań pracownika ochrony: 1.Pełnienie służby w obiekcie z wyposażeniem do ochrony osobistej w umundurowaniu służbowym z identyfikatorem osobistym. 2.Natychmiastowe informowanie osób upoważnionych przez Zamawiającego o zdarzeniach mających cechy klęski, awarii, przestępstwa bądź nadzwyczajnego zagrożenia. 3.Ścisłe współdziałanie w zakresie zapewnienia ochrony mienia z odpowiednimi służbami specjalistycznymi jak: straż, pogotowie ratunkowe, gazowe i energetyczne oraz wodociągowe. 4.Dokonywanie obchodu w celu sprawdzenia stanu technicznego oraz p.poż. 5.Możliwość korzystania z pomocy grupy interwencyjnej (własnej lub innej agencji ochrony). 6.Obsługa monitoringu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Ochrony HUZAR s.c., ul. Braci Tułodzieckich 25, 09-200 Sierpc, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 258000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191491,20

  • Oferta z najniższą ceną: 191491,20 / Oferta z najwyższą ceną: 254560,32

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.