eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-27

Warszawa: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 44288 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24220 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 644 15 64, faks 22 851 16 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, papieru kserograficznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek. Asortyment i ilości przedmiotu zamówienia znajdują się w załączonym do OWU Wykazie przedmiotu zamówienia. Artykułu biurowe oraz papier kserograficznego muszą być zgodne z opisem poszczególnych pozycji w wykazie przedmiotu zamówienia. Materiały eksploatacyjne muszą być wysokowydajne, tzn.: materiały o maksymalnej, dostępnej na rynku pojemności zasobnika dla danego urządzenia. Dostarczone materiały eksploatacyjne (wraz ze wszystkimi elementami wchodzącymi w ich skład) muszą być fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane i niefabrykowane. Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno - eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń. Dostarczone materiały muszą posiadać gwarancję producenta do momentu wyczerpania ładunku barwiącego. Materiały eksploatacyjne, w których zostały użyte znaki towarowe można zastąpić produktami o parametrach równoważnych. Oferowane produkty równoważne muszą posiadać wydajność nie gorszą niż materiały podane przez Zamawiającego. Oferowane równoważne materiały eksploatacyjne nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz zaniżać jakości wydruku w stosunku do materiałów oryginalnych. W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element działający w ten sam sposób. W przypadku awarii urządzenia drukującego, kopiującego, której przyczyną będzie użycie materiału równoważnego Wykonawca zobowiązuje się do naprawy sprzętu na swój koszt. Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a) fabrycznie nowy, b) nie regenerowany, c) wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, d) opakowany hermetycznie, e) nie noszący śladów użytkowania, f) który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał zalecany przez producenta sprzętu, g) który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, h) który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, i) posiadające aktualną gwarancję producenta nie krótszą niż 12 miesięcy, j) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych, w sposób naruszający prawo polskie lub UE. Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności, każdy musi posiadać swój indywidualny i unikalny numer seryjny zaszyty w elektronice tonera, oraz datę przydatności do użycia, która nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy potwierdzonej protokołem zdawczo - odbiorczym podpisanym przez strony. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów zalecanych przez producenta. Zamawiający przewiduje możliwość nieodpłatnego przekazania pustych opakowań (kaset) po zużytych tonerach. Pozostałe zapisy wykonania przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do Opisu Warunków Udziału w licytacji. Na zakres zamówienia składa się: 1. Blok biurowy w kratkę A5 50 kartek - szt. 60; 2. Cienkopisy kolorowe (czarny, niebieski, czerwony, zielony) - szt. 200; 3. Deska z klipsem i okładką A4 z tworzywa - szt. 40; 4. Długopis biurowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, Pentel, gumowy uchwyt wyposażony w mechanizm chowania wkładu, kolor wkładu niebieski, czarny - szt. 2 000; 5. Wkład do długopisu biurowego zaoferowanego przez wykonawcę w pkt. 4 - szt. 1 000; 6. Długopis żelowy z wymiennym wkładem, typu Pilot, końcówka ze wzmacnianej stali, gumowy uchwyt, kolor wkładu czarny, niebieski, zielony, czerwony - szt. 1 000; 7. Wkład do długopisu żelowego zaoferowanego przez dostawcę w pkt.6 - szt. 1 000; 8. Wkład (metalowy) typu Zenith do długopisu biurowego automatycznego - szt. 150; 9. Dziurkacz wykonany z metalu, dziurkuje do 15 kartek, listwa formatowa i wskaźnik środka strony, rozstaw dziurek 80mm, przezroczysty pojemnik na ścinki - szt. 30; 10. Dziurkacz wykonany z metalu, dziurkuje pow. 30 kartek, średnica dziurek 5,5 mm w odległości 80 mm, ogranicznik formatu A4, A5, A6, przezroczysty pojemnik na ścinki - szt. 10; 11. Gumki ołówkowe prostokątne 30x15 mm - szt. 20; 12. Karteczki samoprzylepne 51x38, żółte - 100 kartek/bl. - bl. 300; 13. Karteczki samoprzylepne 76x127, żółte - 100 kartek/bl. - bl. 300; 14. Karteczki samoprzylepne 76x76, żółte - 100 kartek/bl. - bl. 250; 15. Klej w płynie około 30ml/szt. - szt. 50; 16. Klej w sztyfcie około 21g/szt. - szt. 100; 17. Klipy biurowe 51 - 12 szt./opk. - opk. 30; 18. Klipy biurowe 41 - 12 szt./opk. - opk. 40; 19. Klipy biurowe 19 - 12 szt./opk. - opk. 50; 20. Kopert DL 110x220, SK samoklejących z okienkiem prawym w kolorze białym - 1000 szt./ opk. - opk. 200; 21. Koperty białe C5 HK otwierane z boku - 500 szt./opk - opk. 250; 22. Koperty białe C6 HK - 1000 szt./opk - opk. 250; 23. Koperty brązowe samoklejące B4 HK RBD gr. 130 - 250 szt./opk. - opk. 6; 24. Kostka klejona 8,5x8,5 - 500 ark./ 1 szt. - szt. 200; 25. Koszulki krystaliczne A4, wykonane z folii PP gładkiej, min. 40 mikronów, otwierane u góry, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora - 100 szt./opk. - opk. 3 500; 26. Koszulki krystaliczne A5, wykonane z folii PP gładkiej, min. 40 mikronów, otwierane u góry, multiperforowane - pasujące do każdego segregatora - 100 szt./opk. - opk. 10; 27. Pudła do archiwizacji o wymiarach (dł x szer x wys) 450mm x 300mm x 294mm, tektura 5 warstw, podwójne dno, 2 otwory - szt. 1 000; 28. Marker permanentny z okrągłą końcówką, piszący po każdej powierzchni, szybkoschnący tusz, nie rozmazujący się, wodoodporny, nie blaknący pod wpływem działania promieni słonecznych, aluminiowa obudowa, odporny na wysychanie, zgniecenia i pęknięcia - szt. 50; 29. Marker olejowy, cienka końcówka - kolor biały - szt. 10; 30. Nożyczki wykonane ze stali nierdzewnej, z uchwytem powlekanym plastikiem, długość nożyczek ok. 21 cm - szt. 20; 31. Ofertówki krystaliczne, sztywne A4, przezroczyste, wykonane ze sztywnej folii PCV o grubości min.150 mikronów, otwierane u góry i prawej strony, z zaokrąglonymi narożnikami, 25 szt./opk. - opk. 20; 32. Okładki do bindowania chromolux - błyszczący ( różne kolory), format A4, grubość 250d/m2 - 100 szt./opk. - opk. 5; 33. Okładki przezroczyste do bindowania (przezroczyste), format A4, grubość 150 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 20; 34. Folie do laminowania(przejrzyste) format A3, grubość 125 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 5; 35. Folie do laminowania(przejrzyste) format A4, grubość 125 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 10; 36. Folie do laminowania(przejrzyste) format A5, grubość 125 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 5; 37. Folie do laminowania(przejrzyste) format 80 mmx 110 mm, grubość 2 x 125 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 10; 38. Folie do laminowania(przejrzyste) format 75 mm x 105 mm, grubość 2 x 125 mikronów - 100 szt./opk. - opk. 10; 39. Papier Top style A4 Fine Linen Ivory/02-250 g/m2 - 20 ark./opk. - opk. 5; 40. Papier xero A3/80g białość min. 136 - 500 ark./ryza - ryz 200; 41. Papier xero A4/200g - 250 ark./ryza - ryz 30; 42. Papier xero A4/80g białość min. 136 - 500 ark./ryza - ryz 10 000; 43. Papier xero A4/90g białość min. 135 foto - 500 ark./ryza - ryz 500; 44. Papier xero color A4/200g - 250 ark./ryza - ryz 10; 45. Papier Mondi The stylish paper A4/135g - 250 ark./ryza - kolor kość słoniowa - ryz 6; 46. Karton na dyplomy A4 Arnika/170g - 25 ark./opk. - opk. 20; 47. Karton na dyplomy A4 Złoto /170g - 25 ark./opk. - opk. 20; 48. Plastelina - 6 szt./opk. - opk. 10; 49. Rozszywacz - szt. 35; 50. Samoprzylepne zakładki indeksujące typu post-it 25x43 - 50 szt./opk. - opk. 100; 51. Segregator A4 z mechanizmem dźwigowym, kolorowy - kartonowy, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 50 mm - szt. 50; 52. Segregator standard A4 z mechanizmem dźwigowym, wykonany z grubego kartonu pokrytego na zewnątrz folią, z wymienną etykietą na grzbiecie, na grzbiecie otwór na palec - grzbiet 75 mm - szt. 2 000; 53. Skoroszyt kartonowy z wąsami, format A4, kolor biały - 50 szt./opk. - opk. 30; 54. Skoroszyt plastikowy- format A4 - z wąsem - wykonany z folii PP, tylna okładka kolorowa, przednia przezroczysta wyposażony w papierowy, z wysuwanym paskiem do opisu - szt. 200; 55. Skoroszyt plastikowy format A4, z wąsem, wykonany z folii PP, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, standardowa perforacja na grzbiecie do wpięcia w segregator - 20 szt./opk. - opk. 50; 56. Spinacze biurowe małe, 28 mm - 100 szt./opk. - opk. 600; 57. Spinacze biurowe, duże, 50 mm - 100 szt./opk. - opk. 500; 58. Taśma klejąca przezroczysta szerokość ok. 20 mm, długość około 10 m. - szt. 600; 59. Taśma pakowa brązowa, szerokość 48 mm, długość około 50 m. - szt. 100; 60. Teczka kartonowa na dokumenty format A4, szerokość grzbietu około 40mm, wykonana ze sztywnej, wytrzymałej tektury na zewnątrz oklejona folią, klapa zamykana na zatrzask, plastikowa rączka z możliwością składania - szt. 20; 61. Teczka na gumkę, A4 skrzydłowa, wykonana z twardej tektury (grubość tektury około 2mm) z okleiną polipropylenową, zamykana na gumkę - szt. 20; 62. Teczka wiązana papierowa - 50 szt./opk. - opk. 100; 63. Temperówka metalowa pojedyn. - szt. 20; 64. Tusz do pieczątek typu Noris czarny, niebieski, czerwony - 25 ml - szt. 100; 65. Wąsy do skoroszytów - 25 szt./opk. - opk. 700. 66. Zakreślacze, różne kolory silnie fluorescencyjne i super trwałe, nie zasychające przez dłuższy czas - nawet bez skuwki, skośnie ukształtowana końcówka do kreślenia różnych grubości linii - szt. 300; 67. Zeszyt A5 w kratkę - 100 kartkowy, twarda oprawa - szt. 20; 68. Zszywki 23/10 - 1000 szt. opk. - opk. 10; 69. Zszywki 23/8 - 1000 szt. opk. - opk. 15; 70. Zszywki 24/6 - 1000 szt./opk - opk. 1 500; 71. Ołówki - 12 szt/opk. - opk. 20; 72. Pinezki (kolorowe końcówki) - 50 szt./opk. - opk. 30; 73. Nawilżacz do palców - na bazie gliceryny - szt. 5; 74. Album ofertowy - przezroczysta okładka, matowe nie powodujące odblasku, antystatyczne, wysoko przezroczyste koszulki, 20 kieszeni - szt. 5; 75. Skoroszyt kartonowy z wąsami, format A4, oczkowy, umożliwiający wpięcie do segregatora, kolor biały - 50 szt./opk. - opk. 20; 76. Toner do HP LJ 1300 - szt. 20; 77. Toner do HP LJ 1320 - szt. 150; 78. Toner do HP LJ 2015/2727 - szt. 130; 79. Toner do HP LJ 4015 - szt. - 100; 80. Toner do HP LJ 2055 - szt. - 80. 81. Toner do HP Color LJ CP3505: toner czarny - szt. 25, toner niebieski - szt. 10, toner czerwony - szt. 10, toner żółty - szt. 5; 82. Toner do HP Photosmart C4180 - kpl. 10; 83. Toner do Samsung 2850 - szt. 120; 84. Toner do Samsung 4833 - szt. 300; 85. Toner do Samsung 3370 - szt. 20; 86. Toner do Panasonic UF4100/490 - szt. 5; 87. Bęben do Panasonic UF 4100/490 - szt. 2; 88. Toner do RICOH AFICIO 1015/1018 - szt. 10; 89. Toner do RICOH AFICIO 2015 - szt. 4; 90. Toner do REX ROTARY 2238 - szt. 8; 91. Toner do BROTHER TN 2010 - szt. 50; 92. Toner do Samsung ML-2551 ND - szt. 1; 93. Toner do Samsung ML-3051 ND - szt. 1; 94. Toner do OKI B721 - szt. 80; 95. Toner do CANON MF 8550 CDN - szt. 2; 96. Toner do KYOCERA Mita KM 3035 - szt. 25; 97. Toner do Konica Minolta Bizhup C252: - yellow szt. 25, - magneta szt. 20; 98. Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta Bizhup C252 - szt. 10; 99. Farba do powielacza RICOH DX 4542: czarna - 3 litry/opk. - opk. 20, czerwona - 3 litry/opk. - opk. 1, żółta - 3 litry/opk. - opk. 1; 100. Toner Tally Genicom 9022 - szt. 3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.61.00.00 - Farba drukarska 22.60.00.00 - Tusz 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner XXI Sp. z o.o., ul. Korczoka 14, 41-806 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 293838,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 326300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 326300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 328300,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.