eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-07

Nowa Sól: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 44276 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosolski , ul. Moniuszki 3B, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 68 4586800, faks 68 4586831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000 euro. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych i podzielił zamówienie na : -CZĘŚĆ I: zakup i dostawa materiałów biurowych; -CZĘŚĆ II : zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek. CZĘŚĆ I: 1. Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI I obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę materiałów biurowych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 2. Przewidywany asortyment i szacowane ilości dla CZĘŚCI I określone zostały w załączniku nr 1.1. i załączniku nr 2.1. do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga , aby : -artykuły biurowe miały takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak opisane w załącznikach nr 1.1. , nr 2.1. do SIWZ; -wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu; - do swojej oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną na oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do SIWZ; 4. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte się wymagania zamawiającego nie opisane w niniejszej części SIWZ oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia. CZEŚĆ II: 1.Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI II obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty : -wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz ponownie napełniane tuszem/tonerem; -nie noszące śladów poprzedniego użytkowania. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz szacowane ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały określone w załączniku nr 1.2. i załączniku nr 2.2. do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt: -w pełni kompatybilny z urządzeniem, w którym ma być użytkowany ; - posiadający takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe (pojemność tuszu/toneru, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia ; 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego, zapewniając należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie ograniczającą pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem/ tonerem; 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6A do SIWZ, w którym zawarte się wymagania Zamawiającego nie opisane w niniejszej części oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia; 5) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 5. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (kod CPV) : Część I : 30.19.00.00-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe; Część II : 30.12.51.00-2 Wkłady barwiące; 30.12.51.10-5 Toner do drukarek laserowych/faksów;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto Wykonawca musi złożyć: 1) wypełniony Formularz oferty - zalecaną treść zawiera załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony Formularz cenowy - zalecaną treść zawiera załącznik nr 1.1. i/lub nr 1.2. do SIWZ ( w zależności od części); 3) specyfikację na oferowany papier - (składając ofertę na CZĘŚĆ I); 4) dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych materiałów eksploatacyjnych w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia (składając ofertę na CZĘŚĆ II - jeśli dotyczy); 5) pełnomocnictwo do złożenia oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub z dokumentów rejestrowych złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - w oryginale- jeśli dotyczy. 7) pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz.. XIV SIWZ. Uwaga: Zamawiającemu przysługuje prawo do żądania przedstawienia oryginału dokumentu lub jego kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej autentyczności. 5.Oferta wspólna 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pzp, są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, na podstawie pełnomocnictwa . 2) Wykonawca występujący wspólnie nie może złożyć samodzielnie odrębnej oferty. 3) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W rozdz. XIX SIWZ znajdują się dodatkowe informacje dot. zasad składania OFERTY WSPÓLNEJ.Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek - zgodnie z art.36 ust.4 ustawy pzp - zawrzeć w ofercie informację (w Formularzu oferty - załącznik nr 1 SIWZ) dot. podwykonawstwa. W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców przy realizacji zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Istotne dla stron postanowienia zawarte są w załączniku nr 6 i nr 6A ( w zależności od części) niniejszej SIWZ tj. w Formularzu istotnych postanowień umowy . 2) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do niniejszej umowy, nie naruszając ustawy. 3) Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest możliwa jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe,67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3b ,pok.201..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiat Nowosolski ,ul. Moniuszki 3b, 67-100 Nowa Sól, sekretariat - I piętro - pok.109.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I: zakup i dostawa materiałów biurowych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I: 1. Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI I obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę materiałów biurowych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 2. Przewidywany asortyment i szacowane ilości dla CZĘŚCI I określone zostały w załączniku nr 1.1. i załączniku nr 2.1. do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga , aby : -artykuły biurowe miały takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe jak opisane w załącznikach nr 1.1. , nr 2.1. do SIWZ; -wszystkie dostarczane materiały opatrzone były znakiem firmowym producenta oraz etykietą pozwalającą na jednoznaczną identyfikację oferowanego produktu; - do swojej oferty Wykonawca dołączy specyfikację techniczną na oferowany papier, który powinien posiadać co najmniej parametry wskazane w załączniku nr 2.1.do SIWZ; 4. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego. 5.Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, w którym zawarte się wymagania zamawiającego nie opisane w niniejszej części SIWZ oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II : zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, faksów i kserokopiarek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZEŚĆ II: 1.Przedmiot zamówienia dot. CZĘŚCI II obejmuje sukcesywną (partiami, w zależności od potrzeb) dostawę fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do wskazanego miejsca w siedzibie Zamawiającego. 3 Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty : - wykonane z nowych elementów, lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem; niedopuszczalne jest zaoferowanie materiałów regenerowanych tzn. wykorzystujących oryginalne materiały używane jak np. dysze, obudowy; czyszczone oraz ponownie napełniane tuszem / tonerem; - nie noszące śladów poprzedniego użytkowania. 2.Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typy urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz szacowane ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, zostały określone w załączniku nr 1.2. i załączniku nr 2.2. do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt: -w pełni kompatybilny z urządzeniem, w którym ma być użytkowany ; - posiadający takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe (pojemność tuszu / toneru, wydajność, jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia ; 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewnią kompatybilność pracy z urządzeniem Zamawiającego, zapewniając należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie; 2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne nie ograniczającą pełnej współpracy z programem drukarki monitorującej stan zasobników z tuszem/ tonerem; 3) Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i użytkowanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancyjnych producenta urządzenia, do którego są przeznaczone; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z treścią Formularza istotnych postanowień umowy - załącznik nr 6A do SIWZ, w którym zawarte się wymagania Zamawiającego nie opisane w niniejszej części oraz niezbędne informacje potrzebne do prawidłowej realizacji zamówienia; 5) Wykonawca jest zobowiązany do odbioru zużytych (pustych) opakowań po tuszach i tonerach i poddania ich recyklingowi lub utylizacji na własny koszt. Odbiór przez Wykonawcę pustych opakowań następować będzie w siedzibie Zamawiającego sukcesywnie po telefonicznym uzgodnieniu terminu. Wykonawca potwierdzi Zamawiającemu odbiór - kartą odbioru odpadu - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 5. Podane ilości materiałów biurowych stanowią jedynie wielkości orientacyjne, przyjęte dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zostaną one ściśle określone w kolejnych jednostkowych zamówieniach w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, przy zachowaniu cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych przez Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.