eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi .Zamówienie podzielono na trzy części . Dopuszcza się mozliwość składania ofert częściowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-28

Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi .Zamówienie podzielono na trzy części . Dopuszcza się mozliwość składania ofert częściowych.
Numer ogłoszenia: 442762 - 2009; data zamieszczenia: 28.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi .Zamówienie podzielono na trzy części . Dopuszcza się mozliwość składania ofert częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -Zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi NAZWA WYROBU Ilość zamawiana Wymiary graniczne dla probówek Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi 5000 sztuk Średnica: 12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3 ml krwi 17000 sztuk Średnica ;12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi 22000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-100 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 6000 sztuk Srednica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA 3000 sztuk Średnica :12-13 mm wysokość: 65-75 mm Probówka do OB z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2- 2 ml krwi 4000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Probówka do OB z 3,8% cytrynianem o obj pobrania 2,1 - 3,5 ml krwi 16000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G) 25000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G ) 10000 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 3500 sztuk Rozmazówki do hematologicznych probówek 1500 sztuk Probówki hematologiczne - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi 5000 sztuk Średnica : 8-12 mm wysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskania surowicy- pedriatyczne o obj. pobrania 1,0 - 1,5 ml krwi 5000 sztuk Średnica: 8-12mm wysokość : 65-75 mm Probówki do koagulologii - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi 1000 sztuk Srednica 8-12 mm wysokość: 65-75 mm Opaska uciskowa dla dorosłych 3 sztuk Opaska uciskowa dla dzieci 2 sztuki Wymagania graniczne 1 Wyroby posiadają znak CE 2 System zapewnia możliwość wyboru techniki pobierani krwi :systemem aspiracyjnym lub próżniowym 3 System musi dawać możliwość wkłucia się pod dowolnym kątemw czasie pobierania 4 Probówki rozróżnialne są na podstawie koloru korka 5 Zamknięcie umożliwiajace wielokrotne zamykanie i otwieranie probówek 6 Utylizacja wyrobów całkowita przez spalenie 7 Igła powinna być zespolona z nasadką 8 Wysokość i średnica dostosowana do wykonywania bezpośrednio badań z probówki bez otwierania w analizatorach: biochemia Integra 400, hematologia Sysmex 1000 (wymiary graniczne w tabeli ) 9 Teminy ważności minimum 6 miesiecy od daty dostarczenia 10 Wszystkie wyroby pochodzą od jednego producenta 11 Wszystkie elementy sa kompatybilne ze sobą 12 Wszystkie elementy systemu za wyjatkiem statywów OB są jednorazowego użytku 13 Probówki posiadają etykietkę do opisu próbki oraz znacznik objętości pobranej krwi 14 Rozmazówki muszą być kompatybilne z probówką systemową do hematologii- umożliwiają wykonanie rozmazu bez otwierania probówki 15 Oferent dostarczy na czas trwania umowy bez dodatkowych kosztów : - aparat do automatycznego odczytu OB na minimum 40 badań jednocześnie( kompatybilny z oferowanym systemem zamknietym) oraz 2 statywy do odczytu OB dla obj. 1,2-2 ml krwi( kompatybilny z oferowanymi probówkami pediatrycznymi) 16 koszt serwisowania aparatu na koszt wykonawcy ( dotyczy przeglądów i napraw wynikających z normalnego uzytkowania ) 17 Oferent zapewni teoretyczne i praktyczne przeszkolenie personelu w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy Oferent dostarczy wraz z ofertą dla każdej pozycji po 5 próbek testowych, katalog z wykazem próbek, nazwą, numerem katalogowym, objetością pobieranej krwi. Część II -Sprzęt jednorazowy Rodzaj probówek Zalecana wielkość opakowania Planowana wielkość zamówienia Probówki typu Eppendorf stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne 1000 sztuk 16 opak. Naczyńka z PS o poj. 3ml do Hitachi 1000 sztuk 10 opak Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS 500 sztuk 24 opak Kuwety z PS macro dwuścienne o poj 4,5 ml 100 sztuk 5 opak Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie 500 sztuk 50 opak Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte 1000 sztuk 50 opak Nakłuwacze igłowe pediatryczne 1,8 mm 200 sztuk 10 opak Nakłuwacze igłowe dla dorosłych 2,4 mm 200 sztuk 3 opak Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym 20 sztuk 12 opak Pojemniki z tworzywa na odpady medycznez PP o poj. 5 litrów z pokrywą 10 sztuk 18 opak Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-1 mm ze szlifowanymi krawędziami 50 sztuk 10 opak Jednorazowe kamery do badania osadu moczu na 10 oznaczeń kazda 100 sztuk 12opak. Statyw na 10 sztuk do suszenia preparatów mikroskopowych 1 sztuka 2 sztuka Tryskawka PE 500 ml 1 sztuka 1 sztuka Tryskawka PE 100 ml 1 sztuka 1 sztuka Pojemniki z pokrywą do przechowywania wyrobów jednorazowych z plexi bezbarwne - małe (15 x 25 x30 ) 1 sztuki 1 sztuka Statyw na 50 - 90 probówek o średnicy probówki 13 mm, rzędowy z PP 1 sztuka 5 sztuka Tacka z tworzywa na zestaw do pobrań krwi z miejscami na probówko-strzykawki , igły 1 sztuka 1 sztuka Cylindry szklane o poj 25 ml 1 sztuka 2sztuk Część III- Mikrometoda Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi 50 sztuk 4 opak. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi 50 sztuk 10 opak. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi 50 sztuk 28 opak Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi 50 sztuk 15 opak.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.52.33.00 - 26.52.33.00 25.22.22.20 - 25.22.22.20 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności poprzez wykazanie : iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym ,ze względu na formę organizacyjna ,w jakiej prowadzi działalność ,rejestrze ( aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej) 2.posiadają wiedzę i doświadczenie 3.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4.spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów ,zgodnie z zasadą spełnia/ nie spełnia ( obowiązek bezwzględnego spełnienia warunku).Zamawiajacy na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzaja wymóg spełnienia określonego przez zamawiającego warunku. Wszelkie dokumenty składane w formie kserokopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę poprzez naniesienie zapisu :za zgodność z oryginałem, data i podpis osoby upoważnionej ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty sporządzony na załączniku nr 1 i podpisany przez osobę upoważnioną wraz z oświadczeniem o uczestnikach wykonywania usług transportu sanitarnego . 2.Podpisane oświadczenie w trybie art.22 -Prawo zamówień publicznych ( załącznik nr 2) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem 4. Atest dopuszczenia do obrotu , certyfikat ISO ,Deklaracja zgodności CE -kserokopia potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem /w zależności od produktu jeden z dokumentów/ 5.Wykaz dostaw wyrobów określonych dla danej części okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości : Cześć I -70 tys. zł , część II-10 tys. zł ,część III- 3 tys. zł rocznie wraz z dokumentami potwierdzajacymi ,że dostawy zpostały wykonane należycie.Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw tylko dla cześci I..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zla@chrzanow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 32-500Chrzanów ul. Sokoła19 II p..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: 32-500Chrzanów ul. Sokoła19 IIp. Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.