Poznań: Usługa sprzątania w Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 442680 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Poznaniu , ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541504, faks 061 8523169.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania w Kuratorium Oświaty w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile w 2013 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania, która będzie obejmować kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych i korytarzy w Kuratorium Oświaty zlokalizowanych przy ul. Kościuszki 93 i pl. Wolności 17 w Poznaniu oraz w jego delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Usługa wykonywana będzie w dni robocze od poniedziałku do piątku, po godzinach pracy Urzędu, nie później jednak niż do 22.00. Przedmiot zamówienia składa się z 6 części, z których każda objęta będzie odrębnym postępowaniem w celu dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Zakres zamówienia: I)Część nr 1 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i korytarz w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego o powierzchni całkowitej 764,44 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe w budynku B: a)na III piętrze - pokoje od nr 302 do nr 306 oraz od nr 309 do nr 340, b)na II piętrze - pokoje od nr 224 do nr 228, c)na niskim parterze - pokój nr NP-7, o powierzchni łącznej 636,65 m2; 2)pomieszczenie socjalne na III piętrze w budynku B nr 301 o powierzchni 14,71 m2; 3)pomieszczenia biurowe w budynku C: a)na I piętrze - pokój nr 107 o powierzchni 35,10 m2, b)na niskim parterze - salka konferencyjna nr 9 o powierzchni 54,43 m2, c)korytarz o powierzchni 23,55 m2. II)Część nr 2 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarne Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze, o powierzchni całkowitej 268,74 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje nr: 202, 203, 204, 209, 210, 212, 213, 214 o powierzchni łącznej 206,16 m2 oraz hall (poczekalnia) o powierzchni 39,06 m2; 2)pomieszczenie socjalne nr 205 o powierzchni 7,20 m2; 3)pomieszczenia sanitarne nr 206 i 208 o powierzchni łącznej 16,32 m2. III)Część nr 3 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin, w budynku Banku Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna na II piętrze, o powierzchni całkowitej 204,28 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje 208-209 oraz 215-223 o powierzchni łącznej 157,80 m2; 2)pomieszczenie socjalne nr 207 o powierzchni 6,07 m2; 3)pomieszczenia sanitarne nr P3 i P4 o powierzchni łącznej 9,01 m2; 4)korytarz o powierzchni 31,40 m2. IV)Część nr 4 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 102 do nr 110 oraz od nr 115 do nr 117, o łącznej powierzchni 218,18 m2. V)Część nr 5 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 42 do nr 50, o powierzchni łącznej 126,35 m2. VI)Cześć nr 6 - usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na parterze o powierzchni całkowitej 625,11 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje od nr 2 do nr 18, 20 i 26 o powierzchni łącznej 375,02 m2; 2)pomieszczenie biurowo-magazynowe nr 1, 19, 21 i 25 o łącznej powierzchni 50,57 m2; 3)salka konferencyjna nr 23 i 24 o łącznej powierzchni 41,64 m2; 4)pomieszczenia socjalne o powierzchni 10,35 m2; 5)dwa pomieszczenia sanitarne o powierzchni łącznej 21,88 m2; 6)korytarz o powierzchni 125,65 m2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istonych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał co najmniej trzy usługi sprzątania, o łącznej wartości nie mniejszej niż 20 000 zł w budynkach użyteczności publicznej, polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podając ich rodzaj i wartość, daty i miejsca ich wykonania oraz załączając jednocześnie dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający, stosownie do przepisu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku uzasadnionej konieczności zmiany pracowników lub osoby nadzorującej zapewniających należyte wykonanie usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ko.poznan.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, pokój 313, bud. B lub na stronie internetowej http://ko.poznan.ibip.pl/public/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.11.2012 godzina 12:30, miejsce: Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, III piętro, budynek B - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego i korytarza w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i korytarz w siedzibie Kuratorium Oświaty w Poznaniu, ul. Kościuszki 93, 61-716 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego o powierzchni całkowitej 764,44 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe w budynku B: a)na III piętrze - pokoje od nr 302 do nr 306 oraz od nr 309 do nr 340, b)na II piętrze - pokoje od nr 224 do nr 228, c)na niskim parterze - pokój nr NP-7, o powierzchni łącznej 636,65 m2; 2)pomieszczenie socjalne na III piętrze w budynku B nr 301 o powierzchni 14,71 m2; 3)pomieszczenia biurowe w budynku C: a)na I piętrze - pokój nr 107 o powierzchni 35,10 m2, b)na niskim parterze - salka konferencyjna nr 9 o powierzchni 54,43 m2, c)korytarz o powierzchni 23,55 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego i sanitarnych Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne i sanitarne Kuratorium Oświaty, pl. Wolności 17, 61-739 Poznań, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze, o powierzchni całkowitej 268,74 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje nr: 202, 203, 204, 209, 210, 212, 213, 214 o powierzchni łącznej 206,16 m2 oraz hall (poczekalnia) o powierzchni 39,06 m2; 2)pomieszczenie socjalne nr 205 o powierzchni 7,20 m2; 3)pomieszczenia sanitarne nr 206 i 208 o powierzchni łącznej 16,32 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego, sanitarnych i korytarza w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Koninie, ul. Św. Maksymiliana Kolbe 3, 62-510 Konin, w budynku Banku Gospodarki Żywnościowej Spółka Akcyjna na II piętrze, o powierzchni całkowitej 204,28 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje 208-209 oraz 215-223 o powierzchni łącznej 157,80 m2; 2)pomieszczenie socjalne nr 207 o powierzchni 6,07 m2; 3)pomieszczenia sanitarne nr P3 i P4 o powierzchni łącznej 9,01 m2; 4)korytarz o powierzchni 31,40 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Lesznie, pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno, w budynku A Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 102 do nr 110 oraz od nr 115 do nr 117, o łącznej powierzchni 218,18 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe w Delegaturze w Pile, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, w budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego na I piętrze - pokoje od nr 42 do nr 50, o powierzchni łącznej 126,35 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych, socjalnego, sanitarnych i korytarza w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa sprzątania obejmuje pomieszczenia biurowe, socjalne, sanitarne i korytarz w Delegaturze w Kaliszu, ul. Kordeckiego 19, 62-800 Kalisz, w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego na parterze o powierzchni całkowitej 625,11 m2, w tym: 1)pomieszczenia biurowe - pokoje od nr 2 do nr 18, 20 i 26 o powierzchni łącznej 375,02 m2; 2)pomieszczenie biurowo-magazynowe nr 1, 19, 21 i 25 o łącznej powierzchni 50,57 m2; 3)salka konferencyjna nr 23 i 24 o łącznej powierzchni 41,64 m2; 4)pomieszczenia socjalne o powierzchni 10,35 m2; 5)dwa pomieszczenia sanitarne o powierzchni łącznej 21,88 m2; 6)korytarz o powierzchni 125,65 m2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Świadczenie usług polegających na przeglądzie technicznym, konserwacji, kontroli szczelności urządzeń wentylacyjnych, chłodniczych, klimatyzacyjnych w pomieszczeniach GPSK.
- Zakup i dostawa odczynników do oznaczania Hemoglobiny glikowanej met. HPLC z dzierżawą aparatów dla laboratoriów USK w Poznaniu oraz testów ELISA
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Malowanie pomieszczeń budynku B II Oddziału ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31.
- Zakup sprzętu medycznego jedno i wielorazowego użytku oraz akcesoriów do aparatury medycznej wykorzystywanej przez zespoły ratownictwa medycznego
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.