eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2013 r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Łódź: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2013 r
Numer ogłoszenia: 44267 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65192 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2013 r. 2. W ramach realizacji poszczególnych zamówień Wykonawca zobowiązany jest do: a) przygotowania, dostarczenia i podania posiłków w terminie (dzień, godzina, czas trwania) i miejscu, w którym będzie odbywało się spotkanie; b) przestrzegania przepisów prawnych w zakresie przechowywania i przygotowywania artykułów spożywczych (m.in. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2010r. Nr 136 poz. 914 ze zm.); c) świadczenia usług wyłącznie przy użyciu produktów spełniających normy jakości produktów spożywczych; d) świadczenia usług cateringowych z wykorzystaniem: - zastawy ceramicznej lub porcelanowej i odpowiednich naczyń szklanych, z użyciem sztućców platerowanych dla każdego z uczestników spotkania, umieszczonych w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie ze zwyczajem miejscowym; - naczyń wieloporcjowych służących do podania potraw zimnych (tace ze stali nierdzewnej, półmiski ceramiczne lub porcelanowe), dzbanków szklanych o maksymalnej pojemności do 1 l. do podania soków owocowych, bemarów niezbędnych do podania potraw ciepłych, warników o pojemności do 5 l. lub termosów o pojemności do 1,5 l. do podania kawy i herbaty; - jednobarwnych obrusów materiałowych wykonanych z bawełny lub włókna sztucznego; - serwetek papierowych 3-warstwowych o wymiarach 33 x 33 cm., jednobarwnych lub z wzorem. e) zapewnienia obsługi kelnerskiej, rozumianej jako działanie osoby lub osób, odpowiedzialnych za rozmieszczenie potraw, ich uzupełnianie w miarę zużycia oraz sprzątanie w trakcie i po zakończeniu spotkania. Obsługa kelnerska powinna stosować ubiór zgodny ze zwyczajem miejscowym i charakterem działań. f) estetycznego podawania posiłków g) dostarczania posiłków na miejsce wskazanie przez Zamawiającego najpóźniej 45 min. przed rozpoczęciem spotkania h) uprzątnięcia naczyń oraz resztek pokonsumpcyjnych najpóźniej 30 min. po zakończeniu spotkania. 3. Szczegółowe menu określono w Załączniku nr 4 do SIWZ, szczegółowe warunki realizacji usługi określono w Załączniku Nr 6 do SIWZ (projekt umowy).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alex Paweł Leńczuk, ul. Przyszkole 19/1, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16260,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1157,00

  • Oferta z najniższą ceną: 885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1345,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.