eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Katowice: 3/2012
Numer ogłoszenia: 442570 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312257 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Zarząd Nieruchomości Jednostka Budżetowa Województwa Śląskiego, ul. Grabowa 1A, 40-172 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 782 49 25, faks 0 32 258 6045.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ochrona mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, nielegalnym zasiedleniem, podłożeniem ognia itp., tj. ochrona fizyczna i dozór posesji wraz z budynkami oraz mienia znajdującego się na chronionym terenie i w budynku. Ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżurów przez uprawnionych pracowników ochrony, zatrudnionych przez Wykonawcę, na terenie chronionej posesji i budynku, oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych na terenie nieruchomości. 2 W celu zapewnienia bezpieczeństwa Wykonawca zagwarantuje łączność radiową lub telefoniczną z pracownikami ochrony wykonującymi usługę oraz wsparcie grupy interwencyjnej, tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji, na wezwanie pracownika ochrony wykonującego usługę na posesji lub w chronionym obiekcie, mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, zatrzymanie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, jednakże zawsze będzie to nie mniej niż dwie osoby. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej, liczony do czasu podjęcia działania na miejsce gdzie zostanie wezwana to 3 minuty. 3. Wykonawca będzie prowadził także działania prewencyjne poprzez zorganizowanie patroli prewencyjnych pieszych i zmotoryzowanych. 4. Wykonawca będzie prowadził dziennik służby, w którym będzie odnotowywał m.in. dane osób wykonujących usługę wraz czasem jej wykonywania łącznie z czasem wyjścia i powrotu patrolu kontrolno-prewencyjnego, zdarzenia mające wpływ na bezpieczeństwo ochranianego mienia, bądź powodujące powstanie szkody, wezwania i interwencje grupy interwencyjnej, wraz z dokładnym czasem wezwania i przyjazdu grupy, wezwania i interwencje służb publicznych: pogotowia ratunkowego, policji, straży pożarnej wraz z dokładnym czasem wezwania i dojazdu, sposób, nazwisko i dokładny czas powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniach mogących poczynić szkodę w chronionym mieniu, wejścia osób trzecich na chroniony teren, czy do obiektu, uwagi zgłaszane przez Zamawiającego i inne osoby, inne informacje do odnotowywania których Wykonawca zostanie wezwany przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy, informacje o ewentualnych kontrolach realizacji usługi prowadzonych przez odpowiednie służby Wykonawcy i przez Zamawiającego. Wykonawca udostępni dziennik służby Zamawiającemu na każde jego żądanie. Wykonawca będzie przechowywał dziennik służby, przez co najmniej pięć lat. 5. W razie niedostatecznego zabezpieczenia sanitarnego, przeciwpożarowego oraz bezpieczeństwa i higieny pracy dla pracowników ochrony w udostępnionych przez Zamawiającego pomieszczeniach, za zapewnienie wystarczającego, zgodnego z obowiązującymi przepisami wyposażenia odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6. Pracownicy ochrony będą jednolicie umundurowani, w sposób przyjęty u Wykonawcy, jednakże strój ten musi ich jednoznacznie identyfikować jako służbę ochrony. 7. Wykonawca przejmie odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w całym chronionym obiekcie jego wyposażeniu i innych rzeczach ruchomych w nim pozostawionych. Na tych samych zasadach odpowiadać będzie za mienie ruchome znajdujące na się na chronionej posesji. 8. Sposób wykonywania usługi: Ochrona budynku w sposób ciągły poprzez: - całodobowe monitorowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych pochodzących z lokalnych systemów alarmowych. Budynek jest wyposażony w: - system ochrony przeciwpożarowej z centralką zlokalizowaną w pomieszczeniu portierni, - system kontroli dostępu do poszczególnych pomieszczeń za pomocą kart elektronicznych, system sterujący uprawnieniami dostępu do poszczególnych pomieszczeń znajduje się w pomieszczeniu portierni, - system monitoringu terenu przyległego wokół budynku oraz wewnątrz budynku, - utrzymanie w gotowości grupy interwencyjnej, która podejmuje działania w przypadku otrzymania sygnału w czasie nie dłuższym niż 3 minuty. - powiadamianie osób wskazanych przez Zamawiającego o alarmie. Wykonawca powinien: - zapewnić obsługę pomieszczenia portierni w ilości, co najmniej trzech osób wyposażonych w dwa niezależne urządzenia łączności w tym, co najmniej jeden telefon komórkowy w ciągu każdej zmiany roboczej. - oddelegować pracowników charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą. - przedstawiać Zamawiającemu - administratorom budynku w cyklach miesięcznych imienny i godzinowy wykaz osób wykonujących usługę ochrony budynku. Zamawiający wymaga, aby obsada w pomieszczenia portierni w godzinach 7:00 - 16:00 w dni pracy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego była realizowana przez 3 osoby charakteryzujące się bezsprzecznie wysoką kulturą osobistą. Przynajmniej jedna osoba na zmianie winna umieć obsługiwać sprzęt komputerowy i oprogramowanie (system operacyjny, program do obsługi monitoringu) oraz sprzęt dla osób niepełnosprawnych (podnośniki dla niepełnosprawnych) - szkolenie dla każdego pracownika ochrony przeprowadzą pracownicy Zamawiającego. W przypadku, gdy na zmianie będą osoby (min. jedna osoba) nie potrafiące skutecznie poradzić sobie z obsługą powyższego (opisaną w zdaniu powyżej), na wniosek pracowników Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do zmiany osób/osoby pełniącej służbę. Jeśli sytuacja taka powtórzy się trzykrotnie Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę w trybie natychmiastowym (bądź innym uzgodnionym z Wykonawcą) z winy Wykonawcy i naliczyć karę umowną. Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony w liczbie 2 osób pełnili swoją służbę w sposób ciągły (24 godziny na dobę) poprzez: monitoring systemu przeciwpożarowego znajdującego się na portierni w budynku oraz obserwację systemu monitorującego budynek oraz bezpośrednio teren wokół budynku, dodatkowo 1 osoba w godzinach od 7:00 do 16:00 w dni pracy Urzędu Marszałkowskiego winna monitorować teren budynku oraz wokół niego. Teren wokół obiektu należy kontrolować, co najmniej trzykrotnie w ciągu doby o zmieniających się porach. Patrol prewencyjno-kontrolny powinien sprawdzić każdorazowo stan obiektu, istnienie zabezpieczeń, ustalić ewentualne próby naruszenia zabezpieczenia. Każdy obchód budynku wewnątrz i na zewnątrz winien być odnotowany w dzienniku służby z podaniem imienia i nazwiska osoby wykonującej obchód oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia obchodu...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo - Handlowe NOWA Sp. z o.o., ul. Teatralna 9/416, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 114671,94

  • Oferta z najniższą ceną: 114671,94 / Oferta z najwyższą ceną: 166640,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.