Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-04
Olsztyn: Remont sanitariatów ( szt.32), pomieszczeń zsypu na śmieci ( piętra I-V), wymiana drzwi wejściowych bocznych oraz wymurowanie ścianek przy windach ( parter- XI piętro) w Domu Studenta nr 11 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 14 B.
Numer ogłoszenia: 44253 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul. Heweliusza 12, 10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, fax (089) 5233278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont sanitariatów ( szt.32), pomieszczeń zsypu na śmieci ( piętra I-V), wymiana drzwi wejściowych bocznych oraz wymurowanie ścianek przy windach ( parter- XI piętro) w Domu Studenta nr 11 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 14 B..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont sanitariatów ( 32 szt.), pomieszczeń zsypu na śmieci (do V piętra), wymiana drzwi wejściowych bocznych, wykonanie ścianek przy dźwigach osobowych od parteru do XI piętra w DS11
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200.000 PLN bez podatku VAT każda. Roboty muszą dotyczyć wykonania lub modernizacji w jednym obiekcie. 3. Udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne a na urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta urządzeń. 4. Osoby z kierownictwa i dozoru muszą posiadać właściwe uprawnienia w branży budowlanej, budowlane w zakresie specjalności elektrycznej oraz legitymować się aktualną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2. 3. Oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wg załącznika nr 3. 4. Uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej, specjalności elektrycznej oraz zaświadczenia o aktualnym wpisie do Izby Inżynierów Budownictwa. 5. Aktualna zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami. 6. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z podatkami. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia Właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykaz robót, o których mowa w pkt. IV ppkt. 2 wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Technicznej UWM, 10-957 Olsztyn, ul. Heweliusza 8 pok. 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Sekcja Nadzoru Budowlanego i Dokumentacji Technicznej UWM, 10-957 Olsztyn, ul. Heweliusza 8 pok. 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa jednorazowa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz akcesoriów laboratoryjnych do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze, transporcie i usuwaniu odpadów pochodzenia zwierzęcego z jednostek organizacyjnych UWM w Olsztynie(.....)
- Dostawa paneli fotowoltaicznych wraz z montażem na potrzeby RDW w Elblągu oraz OD w Pieniężnie, w podziale na 2 części
- Świadczenie usług badania osób zatrzymanych w jednostkach Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego (18 zadań częściowych)
- Dostawa laboratoryjnego miernika (pHmetr) z akcesoriami i roztworami do jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-mazurskiego w Olsztynie.
- BO(2024) Remont chodnika przy ul. Marii Zientary - Malewskiej - od ul. Paderewskiego do ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace modernizacyjne w budynku Sali gimnastycznej POSM II st. W Krakowie - III etap
- Renowacja zabytkowego Dworku Berskich w Tylmanowej - etap II
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
- Remont instalacji elektrycznej oraz wymiana stolarki budowlanej w budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze
- Kompleksowa termomodernizacja energetyczna budynków oświatowych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej Centrum Kultury i Sportu "Ziemowit" w Kruszwicy
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.