eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › AZP/261/D/74/TIN/SWI/215/A24/2012 - dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Białystok: AZP/261/D/74/TIN/SWI/215/A24/2012 - dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem części
Numer ogłoszenia: 442278 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Białymstoku , ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7485400, faks 085 7485627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AZP/261/D/74/TIN/SWI/215/A24/2012 - dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury specjalistycznej dla Klinik i Zakładów Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem, instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem personelu Użytkownika, z podziałem na siedem następujących części: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt. (CPV - 38634000-8), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt. (CPV - 38500000-0), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt. (CPV - 33100000-1, 33121300-7), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt. (CPV - 42931100-2), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl. (CPV - 44612000-3), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również: pełną i bezwarunkową gwarancję, serwis gwarancyjny, w tym wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi, tj. koszty dojazdu, koszty załatwiania wszelkich formalności celnych związanych z importem części zamiennych, przesyłek kurierskich, koszty robocizny, materiałów etc. Szczegółowy opis i wymagane warunki dotyczące gwarancji i serwisu zawierają OPISY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (wymagania ogólne) - Załączniki Nr 2 do SIWZ oraz WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - Załączniki nr 3 do SIWZ dla poszczególnych części zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników personelu Użytkownika w pełnym zakresie przedmiotowym objętym instrukcją użytkownika, które to świadczenia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty. W przypadku części nr 4 - szkolenie (w języku polskim) przeprowadzone w siedzibie Użytkownika (dowolna ilość osób) w zakresie obsługi aparatu: minimum 3 spotkania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8, 42.93.11.00-2, 38.50.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.12.13.00-7, 44.61.20.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W CELU POTWIERDZENIA, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA WINIEN ZAŁĄCZYĆ DO OFERTY: 1) prospekty (foldery, zdjęcia, itp.) urządzeń potwierdzające spełnienie wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia; dokumenty sporządzone w języku polskim lub angielskim; wskazane jest, aby parametry techniczne prezentowane w załączonych prospektach odpowiadały parametrom technicznym opisanym w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. W przypadku braku opisu danej funkcji aparatu lub wartości parametru, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów producenta (np. część instrukcji obsługi), w których Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu funkcji lub wartości danego parametru; wymaga się oznaczenia oferowanych parametrów w celu łatwej identyfikacji przez Zamawiającego. Uwaga! W przypadku wątpliwości Zamawiający może zażądać dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Dokumenty zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego. 2) certyfikat CE lub deklaracja zgodności - dotyczy wszystkich części; 3) certyfikat ISO 9001 - dotyczy części nr 3; 4) oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp. oraz spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi, oraz, że dokumenty te dostarczy na każde żądanie Zamawiającego - na Formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ; 5) W przypadku rozwiązań równoważnych wskazać (podać dokumenty, tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty art. potwierdzające równoważność proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań w trybie art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dołączając wykaz w/w dokumentów z podaniem nazwy podmiotu wydającego przedmiotowy dokument - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

INNE DOKUMENTY: 1) wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w ust. 2) pkt 2 - w oryginale lub poświadczone notarialnie, 3) wypełnioną przez Wykonawcę tabelę Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznik Nr 2 do SIWZ, odpowiednio dla poszczególnych części postępowania, 4) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę Warunki Gwarancji i Serwisu Gwarancyjnego - Załącznik Nr 3 do SIWZ, odpowiednio dla części postępowania, 5) wypełnioną przez Wykonawcę Tabelę Oceny Technicznej - Załącznik Nr 4 do SIWZ, odpowiednio dla części postępowania, 6) wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli są przewidywani - załączyć Załącznik Nr 7 do SIWZ), 7)wypełniony Załącznik Nr 9 do SIWZ - (tylko w przypadku składania oferty równoważnej z opisem przedmiotu zamówienia);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana umowy jest możliwa w sytuacji gdy: a.konieczność zmiany wynika z okoliczności, których nie dało się przewidzieć w dacie zawarcia umowy, b.zmieniły się przepisy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki stron, c.zmiana jest korzystna dla Kupującego, d.istnieje konieczność przesunięcia terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Kupującego. 3.Dopuszcza się możliwość zmiany podmiotów wskazanych w § 7 ust. 1 i 2 umowy. Zmiana taka wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany umowy. Jednakże w przypadku zmiany serwisu gwarancyjnego, serwis każdorazowo musi spełniać wymogi dla serwisu określone w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umb.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. zamówień publicznych, pok. 12 Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Mickiewicza 2C, 15-222 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria UMB (lewe skrzydło Pałacu Branickich, parter) Uniwersytet Medyczny w Białymstoku ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Mikroskop rutynowy w układzie odwróconym, z wyposażeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 1, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.63.40.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Wirówka laboratoryjna - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 2, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Uniwersalny czytnik mikropłytkowy z wyposażeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 3, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - System do badań: elektroneurograficznych, elektromiograficznych oraz potencjałów wywołanych - 1 szt. (CPV - 33100000-1, 33121300-7), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 4, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.12.13.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - Wirówka z chłodzeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 5, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena techniczna - 20
    • 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - Mikrowirówka z chłodzeniem - 1 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 6, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena techniczna - 20
    • 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - Naczynie Dewara ze stelażami wraz z pojemnikiem do transportu ciekłego azotu - 1 kpl., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagane parametry i wymagania ogólne przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 2 dotyczący - OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Oceniane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 3 - WARUNKI GWARANCJI I SERWISU GWARANCYJNEGO - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ. Wymagane parametry oceniane przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 4 - TABELA OCENY TECHNICZNEJ - część nr 7, stanowiący integralną część niniejszej SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena techniczna - 20
    • 3. warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.