eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuszyca › budowa obiektu obsługi ruchu turystycznego - Osówka centrum tajemnic i przygody

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44198

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głuszyca: budowa obiektu obsługi ruchu turystycznego - Osówka centrum tajemnic i przygody Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Głuszyca, do kontaktów: Katarzyna Łazanowska- 074 88 66 767 Irena Franków - 074 88 66 749, ul. Grunwaldzka 55, 58-340 Głuszyca, woj. dolnośląskie, tel. 074 8456263, fax 074 8456339, e-mail: um@gluszyca.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gluszyca.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Środowisko, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa obiektu obsługi ruchu turystycznego - Osówka centrum tajemnic i przygody. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Sierpnica, Gmina Głuszyca. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku informacyjno - gastronomicznego stacji turystycznej Osówka w Sierpnicy, gmina Głuszyca wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędna infrastrukturą techniczną. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiedzających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegających na budowie obiektów użyteczności publicznej, w tym minimum 1 obiektu z funkcją turystyczno-gastronomiczną; - dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane należycie, tj. referencji lub protokołów odbioru; - fotografii z krótkim opisem zrealizowanych obiektów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powierzchnia działki: 0,6711 ha Powierzchnia zabudowana: 430,00 m2 Parkingi i dojazdy: 1600,00 m2 Tereny zielone: 2287,00 m2 Kubatura obiektu: 2024,00 m3 Powierzchnia użytkowa: parter - 366,00 m2, piętro - 73,00 m2 Zakres robót: ogólnobudowlane, sanitarne, elektryczne, urządzenie terenu 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do wniesienia wadium zobowiązani będą jedynie wykonawcy, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na realizacji robót budowlanych i instalacyjnych, 2)Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonanie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.polegających na budowie obiektów użyteczności publicznej - waga 30%, w tym, minimum 1 obiektu z funkcją turystyczno -gastronomiczną - waga 30%;b)zatrudnienie (średnioroczne)w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 10 pracowników na podstawie umowy o pracę- waga 20%; c) dysponowanie pracownikami posiadającymi uprawnienia budowlane , odpowiadające wymogom art.12 ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane , tj.uprawniające do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. 3) Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a) posiadanie obrotów średniorocznych w wykonaniu robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, w wysokości minimum 1.500.000,-zł - waga 10%; b) dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową , w wysokości łącznej co najmniej 400.000,- zł (czterysta tysięcy złotych); c) posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,- zł (sto tysięcy) - waga 10%. 4) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów , dołączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: dla wymaganych warunków brzegowych - zgodnie z formułą \spełnia-nie spełnia\. Dla pozycji punktowanych, tj.: 2a), 2b), 3a), 3c) - zostaną przyznane punkty w skali 100-punktowej w następujący sposób: ad.2a) za wykonane max 5 obiektów użyteczności publicznej ; ad.2b) za wykonanie max 3 obiektów z funkcją turystyczno-gastronomiczną ; ad.3a) za osiągnięcie max 10.000.000,- zł obrotów ; ad. 3c) za posiadanie OC o wartości max 500.000,-zł. Ostateczna punktacja nastąpi wg wzorów: (Xb/Xnx100)x waga% , gdzie Xb - oferta badana , Xn - oferta najkorzystniejsza. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę spełnienia wskazanych warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ad.1: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ad.2: 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , t.j.polegających na budowie obiektów użyteczności publicznej , w tym minimum 1 obiektu z funkcją turystyczno-gastronomiczną. 3.Dokumenty potwierdzające , że wykazane roboty zostały wykonane należycie, tj.referencje lub protokoły odbioru. 4. Fotografie z krótkim opisem zrealizowanych obiektów (wg wykazu). 5.Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników, w okresie ostatnich 3 lat (2003r.,2004r.,2005r.), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.Wykaz osób i podmiotów, posiadających wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.Kopie uprawnień budowlanych osób j.w. wraz z aktualnymi zaświadczeniami przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Ad.3: 8. Informacja o osiągniętych obrotach za wykonanie robót budowlanych w latach 2003r.,2004r.,2005r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie. 9. Rachunki zysków i strat ze sprawozdań finansowych za lata j.w., a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za ten okres . 10.Informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 11. Polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ad.4: 12.Podpisane oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, potwierdzające , iż spełnia on wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz ust.2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 13.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 14.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 15.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, program Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA Czechy - Polska, Umowa Nr IG-2004/PL-CZ/2.02/1.3/U-54/06 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.