eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lewin Brzeski › Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem wPublicznej Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum w Skorogoszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-29

Lewin Brzeski: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w: Publicznej Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum w Skorogoszczy
Numer ogłoszenia: 441958 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 408162 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Lewina Brzeskiego, ul. Rynek 1, 49-340 Lewin Brzeski, woj. opolskie, tel. 077 4246600, 4246637, faks 077 4246638.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytwarzanie, dostawa i wydawanie osobom uprawnionym dwudaniowego posiłku wraz z napojem w: Publicznej Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum w Skorogoszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dożywiania uczniów w szkołach gminy Lewin Brzeski oraz pozostałych osób uprawnionym na podstawie ustawy o pomocy społecznej oraz ustawy o ustanowieniu programu wieloletniego (Pomoc państwa w zakresie dożywiania) w okresie od 01 stycznia 2012 r. do 31 grudnia 2012 r.(190 dni). Planowana liczba dzieci/osób dożywianych w poszczególnych placówkach: - Publiczna Szkoła Podstawowa w Skorogoszczy - 50 - Gimnazjum w Skorogoszczy - 20 Łączna liczba uprawnionych - 70 osób Podane ilości są szacunkowe i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu niezrealizowania dostaw lub podstawą odmowy wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia wielkości (+30%, -30%) zamówienia w zależności od ilości osób objętych dożywianiem. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. Wykonanie tego zadania obejmuje: 1. Przygotowanie obiadów dwudaniowych wraz z napojem, zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z własnych produktów posiadających aktualne terminy przydatności do spożycia, urozmaicone o wysokiej wartości odżywczej oraz atrakcyjne pod względem organoleptycznym wg menu, wykazanego w załączniku nr 6 2. Dostarczane obiady powinny odpowiadać następującym kryteriom: 2.1 zawartość energii powinna wynosić około 1000 kcal; 2.2 udział energii z tłuszczu nie powinien przekraczać 30 % 2.3 białko stanowić ma ok.10-15 % posiłku 2.4 zupy należy przygotować na wywarach jarskich (warzywnych) lub mięsnych z dodatkiem głównego składnika - przeciętna porcja zupy - od 350 do 400 g; 2.5 drugie danie powinno składać się z produktów białkowych, najlepiej pochodzenia zwierzęcego- mięso, ryby, drób - porcja 100 g, produktów bogatych w węglowodany złożone- np. ziemniaki, kasza - porcja 200g lub danie typu łazanki, kluski, pierogi, naleśniki lub inne - porcja 300 g, 2.6 sosy muszą stanowić min.50 g. 2.7 dodatek warzywny- surówki lub jarzyny gotowane- porcja 100g; 2.8 napój - w ilości 200 ml (kompot, sok owocowy) 3. Kryteria dodatkowe. - dostarczanie ciepłych posiłków ( minimum 65 0C ) w atestowanych termosach, bądź pojemnikach termoizolacyjnych, - dowóz obiadów do placówek własnym transportem spełniającym warunki sanitarne zatwierdzone przez Państwową Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. - zapewnienie naczyń wymaganych do spożycia posiłków tj. talerze, szklanki, sztućce oraz zadbanie o ich utrzymanie w czystości i sterylizację środkami i sprzętem, zgodnie z obowiązującymi przepisami lub zapewnienie naczyń i sztućców jednorazowego użytku, - zapewnienie własnych przypraw, serwetek oraz koszy na odpady - dostarczanie i wydawanie posiłków w dni zajęć lekcyjnych w szkołach, w godzinach od godziny 11.00 do 14.00 ( lub innych wskazanych w uzgodnieniach z dyrektorem szkoły), - utrzymanie w czystości w pomieszczeń przeznaczonych do wydawania posiłków -w trakcie wydawania jak i po wydaniu, własnym sprzętem i środkami do tego przeznaczonymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami,* - zapewnienie obsługi personelu, który musi spełniać wymagania stawiane przy prowadzeniu zbiorowego żywienia, - zagospodarowanie odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia - zobowiązanie wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie żywienia a w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz.914 z późn. zm.) - zobowiązanie wykonawcy do przechowywania z każdego dnia próbek żywnościowych z posiłku obiadowego *Uwaga: W przypadku placówek które posiadają własne pomieszczenia kuchenne - sposób wydawania posiłków i warunki korzystania z pomieszczeń kuchennych szkoły oraz stołówki i ich wyposażenia a także o zasadach korzystania z powyższego wykonawca ustala w drodze porozumienia z dyrektorem/kierownikiem danej placówki. Sprawdzanie spełnienia w/w kryteriów opisanych w pkt 2 i 3 dokona przedstawiciel Zamawiającego wskazany w umowie w sposób losowy w trakcie umowy. Nie spełnienie któregoś z w/w kryteriów skutkować będzie natychmiastowym rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy oraz jej konsekwencjami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Catermed Sp. z o.o., ul. Ks. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80046,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60903,36

  • Oferta z najniższą ceną: 60903,36 / Oferta z najwyższą ceną: 84747,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.