eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia drogowych przejść podziemnych, znaków wczesnego ostrzegania na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach miasta Opola

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-28

POZYCJA 44189

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Opole: utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia drogowych przejść podziemnych, znaków wczesnego ostrzegania na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach miasta Opola Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Magdalena Brulewska, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych oraz Miejski Zarząd Dróg w Opolu, Magdalena Brulewska,Helena Stasikiewicz, Pl. Wolności 7-8 oraz Al. Przyjaźni, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 077451192, 0774543767, fax 0774549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.bip.um.opole.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Magdalena Brulewska, Pl. Wolności 7 - 8, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 0774511921, fax 0774549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.bip.um.opole.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych, Magdalena Brulewska, Pl. Wolności 7 - 8 pok. 117b, 45-018 Opole, woj. opolskie, tel. 0774511921, fax 0774549844, e-mail: pzp@um.opole.pl, www.um.opole.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia drogowych przejść podziemnych, znaków wczesnego ostrzegania na drogach krajowych, wojewódzkich, powiatowych i gminnych w granicach miasta Opola. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 1. Główne miejsce świadczenia usług: Opole. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie i konserwacja drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia podziemnych przejść dla pieszych, znaków wczesnego ostrzegania przejść dla pieszych. Usuwanie awarii w pracy sygnalizacji świetlnych, oświetlenia podziemnych przejść dla pieszych, znaków wczesnego ostrzegania przejść dla pieszych spowodowanych czynnikami zewnętrznymi. Zakres przedmiotowy obejmuje istniejące sygnalizacje świetlne, przejścia podziemne i znaki wczesnego ostrzegania na terenie miasta Opola oraz wybudowane w okresie trwania umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Stosowne przez Wykonawcę materiały powinny spełniać następujące warunki: - osprzęt sygnalizacyjny winien odpowiadać wymogom Instrukcji o drogowej sygnalizacji świetlnej i PN -stosowne kable sygnalizacyjne , złącza kablowe winny być zgodne z PN i posiadać wymagane certyfikaty i zaświadczenia - zastosowane słupy masztowe, wysięgnikowe i inne elementy metalowe winny posiadać odpowiednie zabezpieczenie antykorozyjne , w latarniach sygnalizacyjnych dopuszcza się stosowanie wyłącznie żarówek - za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót oraz ich zgodność z wymaganiami norm odpowiedzialny jest Wykonawca robót. Wykonawca powyższe potwierdzi stosownym oświadczeniem. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60 000 euro i mniejszej od kwoty 5 278 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia; 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1pkt.4 w powiązaniu art. 24 Prawa; 3)wykażą się wykonaniem/wykonywaniem w okresie ostatnich 3 lat usług polegających na utrzymaniu i konserwacji drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia drogowych przejść podziemnych, znaków wczesnego ostrzegania na łączną wartość 100.000,00 zł. 4)dysponują na terenie miasta Opola wyposażoną bazą techniczną z wolną linią telefoniczną; 5)zapewnią stały /całodobowy/ dyżur osób posiadających niezbędny zakres wiedzy do usunięcia awarii; 6)dysponują kadrą techniczną do wykonania przedmiotu zamówienia tj. min. 2 osobami posiadającymi przygotowanie z branży elektrycznej ( elektronicznej) ; 7)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: jak niżej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia prawa Wykonawcy do ubiegania się o zamówienie publiczne określonego w art. 22 ust. 1 pkt.1 i 4 Prawa, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Prawa. Oświadczenie należy złożyć zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Do oświadczenia należy załączyć aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt.2 Prawa tj. posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Wykonawcy oraz dysponowania potencjałem technicznym czyniącym go zdolnym do wykonania zamówienia, a także dysponowania przez Wykonawcę po uzyskaniu zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia poniższych oświadczeń: 1) wykaz potwierdzający wykonanie/wykonywanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiących przedmiot zamówienia - zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. Zamawiający uzna, wykonanie/wykonywanie usług polegających na utrzymaniu i konserwacji drogowych sygnalizacji świetlnych, oświetlenia drogowych przejść podziemnych, znaków wczesnego ostrzegania na łączną wartość 100.000,00 zł.Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) wykaz potencjału technicznego - zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem 3) wykaz osób przewidzianych do zatrudnienia przy realizacji zamówienia - zgodnie z załączonym do specyfikacji wzorem. W celu potwierdzenia wymogów art. 22 ust. 1 pkt.3 Prawa tj. udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy, czyniącej go zdolnym do wykonania zamówienia, Zamawiający na podstawie art. 44 Prawa żąda złożenia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl. Opłata: 16 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Wydział Inwestycji Miejskich Referat Przetargów i Zamówień Publicznych Pl. Wolności 7-8 pok. 115, po uprzedmin dokonaniu wpłaty w kasie pok. 110 w godz. 8.00 - 14.30 lub za pobraniem. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 11:30, Urząd Miasta Opola, Pl. Wolności 7-8, 45-018 Opole w sali narad III piętro.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.