eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2) ,roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) NUMER SPRAWY 113/ZP/13

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-30

Zgierz: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2) ,roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) NUMER SPRAWY 113/ZP/13
Numer ogłoszenia: 441744 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2) ,roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) NUMER SPRAWY 113/ZP/13.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 113/ZP/13) są roboty budowlane tj. Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2 ) , roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 budynek nr 1 Zgierz wymiana stolarki okiennej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 8 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 9 do SIWZ ) Dla Zadania nr 2 budynek nr 4 Zgierz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 10 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ ) Dla Zadania nr 3 budynek nr 121 Nowy Glinnik roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych specyfikacja techniczna ( załącznik nr 12 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ ) Dla Zadania nr 4 budynek nr 3 Łódź remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne specyfikacja techniczna ( załącznik nr 14 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 15 do SIWZ ) 2.Lokalizacja obiektów: Zadania nr 1 i 2 : Budynek nr 1 i nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu ,ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Zadanie nr 3 : Budynek nr 121 na terenie Jednostki Wojskowej nr 4392 Nowy Glinnik , 97-217 Lubochnia Zadanie nr 4 : Budynek nr 3 ul. Jerzego 7a , 91-072 Łódź.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.44.21.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wnosi wniesienia wadium .

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia: - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 1) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 2) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 3) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 4) Uwaga: W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. (np. jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 100.000 każda (20.000,00 + 80.000,00) a jeśli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie wszystkich zadań nr 1-4 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 140.000 każda ).- wg załącznika nr 5 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: dla wszystkich zadań nr 1-4 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: dla wszystkich zadań nr 1-4 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 2573 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA nr 2573 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu ( zadanie nr 1 ) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 budynek nr 1 Zgierz wymiana stolarki okiennej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 8 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 9 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.10-8, 45.42.11.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2 ) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 2 budynek nr 4 Zgierz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 10 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 3 budynek nr 121 Nowy Glinnik roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych specyfikacja techniczna ( załącznik nr 12 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi przy ul. św Jerzego 7a.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi przy ul. św Jerzego 7a (zadanie nr 4) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 4 budynek nr 3 Łódź remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne specyfikacja techniczna (załącznik nr 14 do SIWZ) przedmiar robót (załącznik nr 15 do SIWZ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.