Zgierz: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2) ,roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) NUMER SPRAWY 113/ZP/13
Numer ogłoszenia: 441744 - 2013; data zamieszczenia: 30.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2) ,roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) NUMER SPRAWY 113/ZP/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia (numer sprawy 113/ZP/13) są roboty budowlane tj. Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu (zadanie nr 1), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2 ) , roboty konserwacyjne -odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku ( zadanie nr 3 ) , remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi ( zadanie nr 4 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 budynek nr 1 Zgierz wymiana stolarki okiennej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 8 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 9 do SIWZ ) Dla Zadania nr 2 budynek nr 4 Zgierz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 10 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ ) Dla Zadania nr 3 budynek nr 121 Nowy Glinnik roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych specyfikacja techniczna ( załącznik nr 12 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ ) Dla Zadania nr 4 budynek nr 3 Łódź remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne specyfikacja techniczna ( załącznik nr 14 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 15 do SIWZ ) 2.Lokalizacja obiektów: Zadania nr 1 i 2 : Budynek nr 1 i nr 4 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2573 w Zgierzu ,ul. Konstantynowska 85 , 95-100 Zgierz Zadanie nr 3 : Budynek nr 121 na terenie Jednostki Wojskowej nr 4392 Nowy Glinnik , 97-217 Lubochnia Zadanie nr 4 : Budynek nr 3 ul. Jerzego 7a , 91-072 Łódź.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8, 45.44.21.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wnosi wniesienia wadium .
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ( załącznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez wykonanie zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie), przed upływem terminu składania ofert, co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia: - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 1) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 2) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 3) - tj. w zakresie robót ogólno-budowlanych - 2 roboty, każda o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania - w formie oświadczenia (dla zadania nr 4) Uwaga: W przypadku złożenia oferty na dwa zadania, Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz dwóch robót, przy czym wartość każdej nie może być mniejsza niż suma kwot odpowiadających poszczególnym zadaniom, w zakresie których realizację zamówienia Wykonawca oferuje. (np. jeżeli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie zadania nr 1 i nr 2 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 100.000 każda (20.000,00 + 80.000,00) a jeśli Wykonawca zaoferuje realizację zamówienia w zakresie wszystkich zadań nr 1-4 wówczas musi wykazać należyte wykonanie co najmniej dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 140.000 każda ).- wg załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: dla wszystkich zadań nr 1-4 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje kierownikiem budowy posiadającym: dla wszystkich zadań nr 1-4 - uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej Warunek ten zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia tj. wg załącznika nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa nr 2573 95-100 Zgierz ul. Konstantynowska 85 budynek nr 1 pokój 104-105 pon.- pt. 7.30-15.30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2013 godzina 10:00, miejsce: JEDNOSTKA WOJSKOWA nr 2573 95-100 ZGIERZ, UL.KONSTANTYNOWSKA 85 BUDYNEK NR 2, I PIĘTRO, POK. NR 114 (KANCELARIA JAWNA)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku nr 1 w Zgierzu ( zadanie nr 1 ) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 1 budynek nr 1 Zgierz wymiana stolarki okiennej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 8 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 9 do SIWZ ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.10-8, 45.42.11.30-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 4 w Zgierzu ( zadanie nr 2 ) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 2 budynek nr 4 Zgierz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej specyfikacja techniczna ( załącznik nr 10 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 11 do SIWZ ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.42.11.30-4, 45.42.11.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych w budynku nr 121 w Nowym Glinniku (zadanie nr 4 ) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 3 budynek nr 121 Nowy Glinnik roboty konserwacyjne odnowienie powłok malarskich elewacyjnych specyfikacja techniczna ( załącznik nr 12 do SIWZ ) przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.10-1, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi przy ul. św Jerzego 7a.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne w budynku nr 3 w Łodzi przy ul. św Jerzego 7a (zadanie nr 4) . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają : Dla Zadania nr 4 budynek nr 3 Łódź remont pokrycia dachowego i roboty malarskie wewnętrzne specyfikacja techniczna (załącznik nr 14 do SIWZ) przedmiar robót (załącznik nr 15 do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Słowik ul. Szkolna
- przeprowadzenie seminarium Być na studiach i studiować - dwie różne sprawy! w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego (...)
- usługa cateringu w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe (...)
- 60/ZP/24 Wyburzenie i skruszenie ok. 550 m3 drogi kołowania na lotnisku w Nowym Glinniku oraz rozbiórka estakady murowanej zlokalizowanej przy budynku nr 8 w Tomaszowie Mazowieckim
- "Zabezpieczenie boiska w Giecznie"
- "Usługa utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu oraz utrzymania czystości terenów zewnętrznych Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6"
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.