eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Usługi utrzymania terenów zieleni w Czeladzi w latach 2009-2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Czeladź: Usługi utrzymania terenów zieleni w Czeladzi w latach 2009-2010.
Numer ogłoszenia: 44143 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgk.czeladz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi utrzymania terenów zieleni w Czeladzi w latach 2009-2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 90700000-4 Usługi środowiska naturalnego CPV 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych CPV 77313000-7 Usługi utrzymania parków Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania terenów zieleni miejskiej (zadanie A) oraz terenów zieleni parkowej (zadanie B) Zadanie A obejmuje: 1. tereny zieleni przydrożnej, skwery i zieleńce pow.35 ha 2. rabaty kwiatowe, gazony pow.367 m2 3. różanki 11450 szt. Zadanie B obejmuje: 1. park Grabek pow.13,00 ha, 2. park Jordan pow.8,54 ha 3. park 21 Listopada pow.3,87 ha 4. park Alfred pow.8,60 ha 5. park Kościuszki pow.2,15 ha 6. park Prochownia pow.4,43 ha.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: Zadanie A - 8800,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy osiemset 00/100) Zadanie B - 7000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100) Wadium może być wnoszone w: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zakładu: Nr 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca sam wybiera formę wadium. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach, poręczeniach, oryginały należy zdeponować w Wydziale Finansowym Zakładu w godzinach od 8OO do 14OO a kopie z potwierdzeniem wniesienia dołączyć do oferty. Gwarancje winny być ważne na cały okres związania ofertą. Wniesienia wadium dokonać należy najpóźniej do dnia 10 marca 2009 r. do godziny 9OO, a dowód wniesienia dołączyć do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium, które w oznaczonym terminie znajdować się będzie na rachunku bankowym Zakładu. ZWROT WADIUM Zamawiający dokonuje zwrotu wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą zgodnie z pkt 9 niniejszej Specyfikacji. b) zawarto umowę i wniesiono wymagane zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy. c) unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. d) na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania lub którego oferta została odrzucona, przy czym złożenie wniosku o jakim mowa powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. UTRATA WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 Ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego okaże się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w szczególności; Wykonawca powinien dysponować: Zadanie A: 1. Pracownikiem z minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robót z zakresu utrzymania terenów zieleni miejskiej. 2. 10 pracownikami posiadającymi specjalistyczne kursy w zakresie obsługi pilarek i kosiarek 3. Sprzęt w ilości minimalnej: - kosiarki żyłkowe - 6 szt. - kosiarki samobieżne - 2 szt. - piły spalinowe - 4 szt. - pilarki do żywopłotu - 2 szt. - ciągniki rolnicze wraz z przyczepami - 2 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1szt. - dmuchawę - 1szt. - urządzenie do podlewania - 1szt. 4. Ponadto należy wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usług tożsamych z Zadaniem A utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej wartości nie mniejszej niż - 200 000 zł brutto przedmiotem zamówienia; Zadanie B: 1. Pracownikiem minimum 3-letnim doświadczeniem w kierowaniu robót z zakresu utrzymania terenów zieleni miejskiej. 2. 10 pracownikami posiadającymi specjalistyczne kursy w zakresie obsługi pilarek i kosiarek 3. Sprzęt w ilości minimalnej: - kosiarki żyłkowe - 5 szt. - kosiarki samobieżne - 2 szt. - piły spalinowe - 2 szt. - dmuchawę - 1 szt. - pilarki do żywopłotu - 2 szt. - ciągniki rolnicze wraz z przyczepami - 2 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. 4. Ponadto należy wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. usług tożsamych z przedmiotem zamówienia; Zadanie B utrzymanie terenów zieleni parkowej o łącznej wartości nie mniejszej niż - 170 000 zł brutto. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy; Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 6.1 i 6.2 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2 1.3 Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę: dla zadania A 100 000 zł., dla zadania B 80 000 zł. 1.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (pkt.5 SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3.wymóg ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że minimum 10 pracowników posiada specjalistyczne kursy w zakresie obsługi pilarek i kosiarek. Jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.5 Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - załącznik nr 4. Zamawiający wskazuje na to, że należyte wykonanie zamówienia wymaga od Wykonawcy dysponowania sprzętem w ilości minimalnej dla Zadanie A: - kosiarki żyłkowe - 6 szt. - kosiarki samobieżne - 2 szt. - piły spalinowe - 4 szt. - pilarki do żywopłotu - 2 szt. - ciągniki rolnicze wraz z przyczepami - 2 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1szt. - dmuchawę - 1szt. - polewaczkę - 1szt dla Zadanie B - kosiarki żyłkowe - 5 szt. - kosiarki samobieżne - 2 szt. - piły spalinowe - 2 szt. - dmuchawę - 1 szt. - pilarki do żywopłotu - 2 szt. - ciągniki rolnicze wraz z przyczepami - 2 szt. - samochód ciężarowy samowyładowczy - 1 szt. Jeżeli Wykonawca w wykazie ujętym w zał.4 wskazał sprzęt którym będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wykazanego sprzętu 1.6 Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług tożsamych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. Zadanie A utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej wartości nie mniejszej niż - 200 000 zł brutto. Zadanie B utrzymanie terenów zieleni parkowej o łącznej wartości nie mniejszej niż - 170 000 zł brutto. Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podanie zakresu przedmiotowego usług, ich wartości, daty wykonania i zleceniodawców - załącznik nr 5 oraz załączenie referencji potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. 1.7 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Wypełniony formularz oferty załącznik nr1 do niniejsze specyfikacji wraz z kalkulacją cen jednostkowych załączniki A i B. 1.9 Dowód wniesienia wadium. Uwagi: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć dokumenty wymienione w pkt 1.1, 1.2 i 1.7 odrębnie dla poszczególnych podmiotów. Pozostałe dokumenty wymienione w punktach 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.8, 1.9 winny być wspólne. 3. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, którym ustanowiono pełnomocnika należy dołączyć do oferty. 4) Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgk.czeladz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. E.Orzeszkowej 12 41-250 Czeladź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź ul. E.Orzeszkowej 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.