eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej, pełnej obsługi księgowej oraz doradztwa podatkowego Spółki GIK Euro 2012



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Gdańsk: Świadczenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej, pełnej obsługi księgowej oraz doradztwa podatkowego Spółki GIK Euro 2012
Numer ogłoszenia: 441268 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gikeuro2012.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowa Spółka Komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej, pełnej obsługi księgowej oraz doradztwa podatkowego Spółki GIK Euro 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa polegająca na prowadzeniu pełnej obsługi kadrowo-płacowej Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmująca swoim zakresem w szczególności:
a) prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy, w tym:
- przygotowywanie stosownej dokumentacji kadrowo - płacowej do zatwierdzonych przez Zarząd Zamawiającego wniosków kierowników działów Zamawiającego w sprawach zatrudniania, zwalniania, przenoszenia, zaszeregowania, awansowania, nagradzania pracowników,
- prowadzenie akt osobowych,
- prowadzenie kompleksowej ewidencji czasu pracy, w tym sporządzanie i weryfikacja list obecności oraz książki wyjść prywatnych i służbowych zgodnie z posiadaną dokumentacją absencyjną, prowadzenie miesięcznych i rocznych kart ewidencji czasu pracy oraz rejestru godzin nadliczbowych,
- przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy oraz sposobu wykorzystania zwolnień lekarskich przez pracowników,
- przygotowywanie i uzgadnianie planów urlopów wypoczynkowych, przeprowadzanie kontroli stanu wykorzystania urlopów oraz sygnalizowanie wszelkiego rodzaju nieprawidłowości w realizacji planu,
- prowadzenie rejestru osób zatrudnionych i zwolnionych,
- sporządzanie deklaracji do PFRON, w tym prowadzenie comiesięcznej ewidencji wykonania etatów oraz osób niepełnosprawnych,
- prowadzenie ewidencji udzielonych kar,
- czuwanie nad ważnością badań lekarskich pracowników oraz wystawianie skierowań na badania wstępne i okresowe w terminach zapewniających zgodność rozpoczęcia lub kontynuacji pracy z obowiązującymi przepisami prawa,
- prowadzenie części spraw związanych z gospodarką ZFŚS - sporządzanie etatyzacji z podziałem na MPK, przyjmowanie i weryfikacja wniosków dotyczących wypłaty świadczeń socjalnych,
- przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych,
- doradztwo w dziedzinie miękkiego HR, w szczególności w zakresie tworzenia systemów motywacji (w tym opis stanowisk pracy), oceny kompetencji i efektywności (w tym systemu okresowej oceny pracowników), w razie potrzeb organizacji i przeprowadzanie procesu oceny pracowników,
b) prowadzenie spraw związanych z innymi formami zatrudnienia, w szczególności z umowami zlecenia i o dzieło,
c) obsługa płacowa w szczególności:
- w ramach czynności związanych z wypłatą wynagrodzeń oraz świadczeń socjalnych dla pracowników, należności zleceniobiorców oraz członków rady nadzorczej: przygotowanie dokumentacji niezbędnej do naliczenia wynagrodzeń, świadczeń socjalnych, świadczeń chorobowych, świadczeń urlopowych, wypłat zasiłków z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie list płac, odcinków z wypłaty, przelewów wynagrodzeń i należności,
- prowadzenie bieżącej dokumentacji płacowej: kart wynagrodzeń oraz kart zasiłkowych,
- naliczanie ryczałtów za używanie samochodów prywatnych do celów służbowych oraz należności wynikających z prowadzonych ewidencji przebiegu pojazdów, jak również innych ekwiwalentów określonych przez Zamawiającego,
- realizacja zajęć komorniczych i bankowych poprzez dokonywanie potrąceń oraz prowadzenie w tym zakresie korespondencji,
- przekazywanie do działu księgowości zestawień z list płac w podziale na MPK,
- obliczanie zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych,
- naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz fundusz pracy i fundusz gwarantowanych świadczeń pracowniczych,
- wypełnianie obowiązków nałożonych na Zamawiającego jako płatnika podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie terminowego wystawiania dokumentów potwierdzających osiągnięte przez podatnika dochody (informacja o osiągniętych dochodach),
d) terminowe przygotowanie kompletnej dokumentacji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) i Urzędu Skarbowego (US),
e) wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, w tym RP - 7,
f) potwierdzanie istnienia ubezpieczenia zdrowotnego poprzez wydawanie zaświadczeń o odprowadzanych składkach oraz comiesięcznie raportów RMUA,
g) przygotowanie sprawozdawczości oraz raportów wynikających z powierzonego zakresu zadań według potrzeb Zamawiającego, jak również prowadzenie sprawozdawczości statystycznej dla GUS,
h) obsługa kontroli wewnętrznych przeprowadzanych zgodnie z procedurami Zamawiającego oraz zewnętrznych przeprowadzanych w sprawach związanych z przedmiotem umowy,
i) reprezentowanie Zamawiającego przed organami i instytucjami państwowymi (m.in. organy podatkowe, ZUS) z tytułu realizowanej umowy,
j) udzielanie opinii i konsultacji w zakresie określonym umową,
k) niezależnie od prowadzenia bieżącej obsługi - pełnienie w siedzibie Zamawiającego przez przedstawiciela Wykonawcy dyżurów z częstotliwością uzależnioną od aktualnego stanu zatrudnienia Zamawiającego:
- do 50 pracowników: dwa razy w tygodniu po 4 godziny,
- do 70 pracowników: trzy razy w tygodniu po 4 godziny,
- powyżej 70 pracowników: cztery razy w tygodniu po 4 godziny.
2. Usługa polegająca na prowadzeniu pełnej obsługi księgowej Zamawiającego (poza dokumentami wynikającymi z realizacji inwestycji w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, obejmująca swoim zakresem w szczególności:
a) kontrolę formalną i rachunkową oraz dekretację dokumentów księgowych,
b) nadzorowanie prawidłowości obiegu dokumentów księgowych w jednostce,
c) księgowanie w systemie finansowo-księgowym Symfonia zadekretowanych dokumentów księgowych,
d) prowadzenie ksiąg rachunkowych (księgi głównej i ksiąg pomocniczych) oraz ich comiesięcznej analizie mającej na celu weryfikację poprawności zapisów i uzgadnianie sald, zgodnie z przyjętymi zasadami (polityką) rachunkowości oraz ustawą o rachunkowości w tym:
- prowadzenie ewidencji analitycznej rozrachunków, w tym: prowadzenie korespondencji dotyczącej rozliczeń należności i zobowiązań,
- prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku od towarów i usług, w tym wystawianie faktur wewnętrznych,
- nadzór nad prowadzeniem ewidencji środków trwałych, wyposażenia oraz wartości niematerialnych i prawnych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją,
- dokonywanie wyceny środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- naliczanie amortyzacji od środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- ustalanie rzeczywistego stanu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych,
- uczestniczenie w spisach z natury majątku trwałego i obrotowego Zamawiającego,
- rozliczanie inwentaryzacji, uzgadnianie różnic inwentaryzacyjnych i sporządzanie stosownych dokumentów,
- dokonywanie wyceny na dzień bilansowy poszczególnych pozycji aktywów i pasywów oraz bieżącej wyceny pozycji rachunku wyników,
- rozliczanie delegacji służbowych,
- rozliczanie pracowników z pobranych zaliczek,
e) sporządzanie:
- zestawień analitycznych według potrzeb Zamawiającego,
- zestawień obrotów i sald,
- bieżącej informacji o terminach płatności zobowiązań, w celu terminowego ich regulowania,
- okresowych sprawozdań finansowych w zakresach określonych w ustawie o rachunkowości i w terminach dostosowanych do terminu przeprowadzania badania sprawozdania finansowego,
- raportów i analiz, umożliwiających podejmowanie przez Zamawiającego decyzji zarządczych, w terminach i według wzorów uzgodnionych z przedstawicielami Zamawiającego,
- rozliczeń podatkowych (deklaracji) z urzędem skarbowym w zakresie podatków stanowiących dochód budżetu państwa,
- rozliczeń podatkowych (deklaracji) z urzędem miasta w zakresie podatków stanowiących dochód budżetu gminy,
- sprawozdań wynikających z przepisów o statystyce państwowej,
f) obsługę:
- audytorów przeprowadzających badanie ksiąg rachunkowych na podstawie przepisów o rachunkowości,
- kontroli wewnętrznych przeprowadzanych w obszarze opisanych powyżej zadań,
- kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w obszarze opisanych powyżej zadań,
g) reprezentowanie Zamawiającego przed organami i instytucjami państwowymi (w tym organami podatkowymi) w sprawach związanych z przedmiotem umowy,
h) niezależnie od prowadzenia bieżącej obsługi - pełnienie w siedzibie Zamawiającego przez przedstawiciela Wykonawcy dyżurów z częstotliwością co najmniej dwa razy w tygodniu po 4 godziny.
3.Usługa w zakresie doradztwa podatkowego świadczone przez doradcę podatkowego na rzecz Zamawiającego zgodnie z ustawą o doradztwie podatkowym z dnia 5 lipca 1996r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r., Nr 73, poz. 443 z póź. zm.) świadczone w szczególności w formie pisemnych opinii sporządzanych przez Wykonawcę w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania wniosku o opinię przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.63.10.00 - Usługi dotyczące personelu i listy płac 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1500 zł słownie: tysiąc pięćset złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
    1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
    2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
    3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
    Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca:
    1. Posiada doświadczenie w wykonywaniu usług podobnych do przedmiotu zamówienia i wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie:
    1) wykonaniem lub wykonywaniem co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto polegającej na obsłudze kadrowo-płacowej podmiotu zewnętrznego,
    W przypadku Zamówienia ciągłego (wykonywanego) Wykonawca może wykazać się jego wykonywaniem na potwierdzenie spełnienia warunku o ile wartość netto usługi najpóźniej w dniu wszczęcia postępowania osiągnęła wartość nie mniejszą niż 25 000,00 zł.
    oraz
    2) prowadzeniem ksiąg rachunkowych co najmniej jednego podmiotu zewnętrznego zobowiązanego do dokonywania corocznego badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta w rozumieniu Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.) lub przeprowadzeniem co najmniej 10 badań sprawozdań finansowych podmiotów zewnętrznych w rozumieniu Ustawy o rachunkowości (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.).
    Wraz z ofertą należy złożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych usług o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto polegających na prowadzeniu obsługi kadrowo-płacowej w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) oraz wykaz usług polegających na prowadzeniu ksiąg rachunkowych podmiotu zewnętrznego zobowiązanego do dokonywania corocznego badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta w rozumieniu Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) lub przeprowadzeniu co najmniej 10 badań sprawozdań finansowych podmiotów zewnętrznych w rozumieniu Ustawy o rachunkowości (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
    2. Dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami z uprawnieniami doradcy podatkowego w rozumieniu Ustawy o doradztwie podatkowym z dnia 5 lipca 1996r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2008r., Nr 73, poz. 443 z póź. zm.).
    Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnej od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
    3. Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp.
    Potwierdzenie spełnienia warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2A oraz 2B do SIWZ.
    Opis sposobu spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    1. Warunek określony w pkt 2.1. ppkt. 1) Część IV SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    2. Warunek określony w pkt 2.1. ppkt. 2) Część IV SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    3. Warunek określony w pkt 2.2. Część IV SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    4. Warunek określony w pkt 2.3 Część IV SIWZ winien być spełniony przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sposób następujący:
    1) Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp (załącznik nr 2A do SIWZ) - warunek winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa.
    2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodne z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp (załącznik nr 2B do SIWZ) - warunek winien być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, o ile umożliwia to zakres udzielonego mu pełnomocnictwa.
    Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia.
    W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca przedstawi wartości wyrażone w walutach innych niż polski złoty, Zamawiający w celu przeprowadzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokona przeliczenia danych wartości posługując się średnim kursem waluty ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień wszczęcia przedmiotowego postępowania.
    Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z Częścią V niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
    2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorami stanowiącymi załącznik nr 2A i 2B do SIWZ.
    7. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł netto polegających na obsłudze kadrowo-płacowej podmiotów zewnętrznych oraz wykaz dotyczący prowadzenia ksiąg rachunkowych co najmniej jednego podmiotu zewnętrznego zobowiązanego do dokonywania corocznego badania sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta w rozumieniu Ustawy o rachunkowości z dnia 29 września 1994r. (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.) lub wykaz przeprowadzenia co najmniej 10 badań sprawozdań finansowych podmiotów zewnętrznych w rozumieniu Ustawy o rachunkowości (tekst jednolity: dz. U. z 2009r. Nr 152, poz. 1223 z póź. zm.), na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w Części IV pkt 2.1 ppkt 1) SIWZ oraz Części IV pkt 2.1 ppkt 2) SIWZ , sporządzone wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ.
    8.Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazach zamówienia, o których mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie (np. referencje).
    9. Oświadczenie o dysponowaniu osobami z uprawnieniami doradcy finansowego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
    10. Wypełniony druk oferty sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ.
    11. Informacja o częściach zamówienia, które będą powierzone do realizacji podwykonawcom sporządzona wg wzoru załącznik nr 5 do SIWZ.
    12. Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
    13. Dowód wniesienia wadium.
    14. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy, z wyjątkiem dokumentu pełnomocnictwa, który to należy złożyć w formie oryginału bądź kopii potwierdzonej notarialnie.
    15. Dokumenty wymagane od wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP:
    14.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 2, 3 i 5- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
    14.2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy.
    14.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14.1. i 14.2. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14.4. Dokumenty, o których mowa w pkt 14.1 lit. a i c oraz pkt 14.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w 14.1. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
    1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia.
    2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączają do oferty pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii.
    3) Warunki uczestnictwa w postępowaniu muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie składających ofertę wg opisu Części IV pkt 3 SIWZ.
    4) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winien złożyć dokumenty, o których mowa w części V pkt 1-5 SIWZ.
    5) Wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika.
    6) Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
    17. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
    18. Zamawiający wyznaczy jednakowy termin dla każdego z Wykonawców na uzupełnienie dokumentów, o których mowa w pkt 16.
    19. Niezłożenie przez Wykonawcę, pomimo wezwania Zamawiającego, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożenie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu zawierających błędy albo niezłożenie przez Wykonawcę, pomimo wezwania Zamawiającego, pełnomocnictwa, spowoduje odpowiednio wykluczenie go z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp lub odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Inwestycje Komunalne 2012 Spółka z o.o.
ul. Kartuska 5
80-103 Gdańsk, pok. nr 19, III piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Spółka z o.o.
ul. Kartuska 5
80-103 Gdańsk
w sekretariacie (pok. nr 15), III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Postępowanie zostało zarejestrowane pod nr: Sygn. akt.: 8/B/ZP/2009/NF
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach:
1) z przyczyn obiektywnych niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy,
2) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
3) konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian - w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa,
4) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy dotyczące osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą,
5) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy dotyczące osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym,
6) konieczność wprowadzenia zmian do umowy dotyczących przedmiotu zamówienia lub jego zakresu, obowiązków Wykonawcy, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy oraz odbioru prac wynika z powstania okoliczności prawnej, ekonomicznej (lub technicznej, niezależnej od stron umowy, skutkującej niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ.
Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian.
Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.