eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektuGeokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. 1. Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. 2. Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. 3. Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.125.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-09

Wrocław: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. 1. Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. 2. Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. 3. Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.125.2012
Numer ogłoszenia: 441208 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183661 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. 1. Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. 2. Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. 3. Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych. Nr sprawy RAP.272.125.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 1: Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. Część nr 2: Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. Część nr 3: Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych. 1. CZĘŚĆ NR 1 Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. 1.1.Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych. b) Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. d) Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4a do SIWZ (projekt umowy) e) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku. f) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ. g) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. h) W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu. 1.2 Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. 1.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. 1.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 1.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 2. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. 2.1 .Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami. Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ. c) Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4b do SIWZ (projekt umowy) d) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku. e) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ. f) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. g) W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu. 2.2. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. 2.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. 2.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 2.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. CZĘŚĆ NR 3 Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych. Miejscem dostawy są: Katedry Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczące się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ. c) Szczegółowy opis realizacji przedmiotu umowy znajduje się w załączniku nr 4c do SIWZ (projekt umowy) d) Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach producenta. e) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt bezpośrednio do siedzib jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, na podstawie złożonego formalnie zamówienia przez pracowników Zamawiającego na piśmie, faxem lub mailem. f) Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość użytych materiałów, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność przedmiotu umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załączniki nr 3c SIWZ, g) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy. h) Okres gwarancji liczy się od dnia przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru. i) Odbiór danej partii asortymentu zostanie przeprowadzony w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. j) Protokół odbioru zostanie sporządzony w 2 egzemplarzach, po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. Za odbiór strony uznają podpisanie przez uprawnionych przedstawicieli stron protokołu odbioru bez uwag. k) W przypadku stwierdzenia podczas odbioru technicznego usterek lub odstępstw od wymagań określonych w SIWZ w tym załączniku nr 3c do SIWZ (załącznik nr 2 do umowy), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego ich usunięcia lub dokonania zmian zgodnie z opisem. W takim przypadku zostanie sporządzony protokół o stwierdzonych usterkach lub odstępstwach w 2 egzemplarzach, po 1 dla każdej ze stron i podpisany przez obie strony. W protokole tym strony ustalają dodatkowy termin odbioru materiału. Ustęp ten nie wyłącza postanowień dotyczących kar umownych i odstąpienia od umowy. l) Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, czas naprawy zgłoszonej usterki - do 7 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej, za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. W szczególnych przypadkach terminy te mogą za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. m) Odbiór przedmiotu zamówienia dokona minimum 1 przedstawiciel Zamawiającego w obecności, co najmniej 1 przedstawiciela Wykonawcy. n) Wykonawca odpowiada za dostarczony przez siebie przedmiot umowy do czasu odbioru przez Zamawiającego. o) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z dostawą przedmiotu zamówienia następującą dokumentację w języku polskim: kartę gwarancyjną, instrukcje obsługi dla użytkowników. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Katedr Uniwersytetu Przyrodniczego mieszczących się przy Placu Grunwaldzkim 24A, 50-363 Wrocław. 3.4 Zamawiający dopuszcza możliwość niewykorzystania całości ilości poszczególnych asortymentów podanych w arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3c do SIWZ. W przypadku nie wyczerpania przez Zamawiającego, w okresie trwania umowy asortymentu i ilości produktów, wykonawca nie będzie rościć żadnych żądań wobec Zamawiającego 3.4 Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 3.5 Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3.6 Dopuszcza się zakończenie realizacji umowy w terminie wcześniejszym w przypadku zakupienia przez Zamawiającego całego asortymentu będącego przedmiotem zamówienia lub wcześniejszego wyczerpania wartości umowy przed upływem 90 dni od daty zawarcia umowy. (Taka zmiana terminu realizacji umowy nie wymaga zawarcia aneksu). 3.7.Termin dostaw zamawianej partii asortymentu: do 21 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub pocztą internetową u Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.30.00 - Łaźnie termostatyczne i akcesoria 42.93.11.20 - Wirówki stołowe 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowania jest realizowane na potrzeby projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 1: Dostawa łaźni wodnych dwumiejscowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3129,12

  • Oferta z najniższą ceną: 3129,12 / Oferta z najwyższą ceną: 3441,54

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 2: Dostawa wirówek stołowych z wymiennymi wirnikami

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alchem Grupa Sp. z o.o., ul. Polna 21, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6082,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5254,85

  • Oferta z najniższą ceną: 5254,85 / Oferta z najwyższą ceną: 5292,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, materiałów i surowców dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-06. Część nr 3. Dostawa materiałów i surowców laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Archem Sp. z o.o., ul. Główna 6, 55-010 Św. Katarzyna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61023,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58692,55

  • Oferta z najniższą ceną: 58692,55 / Oferta z najwyższą ceną: 129384,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.