eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy usługi ochrony fizycznej siedziby Ośrodka. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 17 / 2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-23

Warszawa: Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy usługi ochrony fizycznej siedziby Ośrodka. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 17 / 2009
Numer ogłoszenia: 440810 - 2009; data zamieszczenia: 23.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 396594 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Henryka Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5692800, faks 833 64 24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie na rzecz Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy usługi ochrony fizycznej siedziby Ośrodka. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza kwoty 206 000 EURO Nr postępowania 17 / 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług ochrony fizycznej siedziby Ośrodka oraz ochrony imprez masowych w zakresie: 1.1. ochrony siedziby Ośrodka w Warszawie przy ul. Dembińskiego 3 i znajdującego się w nim mienia, 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określają kod: 79710000-4, 79715000-9. 3. Ochronie będzie podlegać: 3.1. w zakresie wskazanym w ust.1 pkt. 1.1. - dwukondygnacyjny budynek w Warszawie przy ul. Dembińskiego 3 (dzielnica Żoliborz), zlokalizowany na nieogrodzonej działce, posiadający na parterze i piętrze pomieszczenia biurowo-administracyjne, 4. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia: 4.1. w zakresie wskazanym w ust.1 pkt. 1.1. - jednoosobowej ochrony fizycznej przez siedem dni w tygodniu w godzinach: - poniedziałek: 15.30 - 8.30 wtorek - 17 godzin - wtorek: 15.30 - 8.30 środa - 17 godzin - środa: 15.30 - 8.30 czwartek - 17 godzin - czwartek: 15.30 - 8.30 piątek - 17 godzin - od piątku: 15.30 - 8.30 poniedziałek - 65 godzin oraz w święta i inne dni wolne od pracy. Liczba godzin ochrony Ośrodka w okresie umowy (12 m-cy) wyniesie ok. 7400 godzin. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian podanych w pkt. 4.1. liczby godzin. 5. Obowiązki pracowników ochrony w każdym z zakresów przedmiotu zamówienia określone zostały w Instrukcji pełnienia służby stanowiącej załącznik nr 1 do ogólnych warunków umowy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ochrony w wymienionych zakresach przez umundurowanych, sprawnych i przeszkolonych pracowników ochrony posiadających licencję co najmniej I stopnia z uwzględnieniem ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia na własny koszt pracowników ochrony w jednolite umundurowanie, legitymacje służbowe (imienne identyfikatory), Książkę przebiegu służby, w środki łączności bezprzewodowej, latarki oraz dozwolone prawem środki przymusu bezpośredniego w zależności od potrzeb i sytuacji w poszczególnych zakresach ochrony (paralizator elektryczny, pałka, kajdanki). 8. Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania w trakcie realizacji umowy oznakowanym zewnętrznie pojazdem samochodowym oraz patrolem interwencyjnym składającym się z minimum dwóch pracowników ochrony, który na wezwanie dyżurnego zobowiązany jest w czasie nie przekraczającym 20 minut (w nocy 10 minut) podjąć stosowne działania ochronne. 9. Wykonawca zapozna podległych pracowników ochrony z usytuowaniem wyłączników, przełączników głównych energii elektrycznej, wody, gazu itp. oraz sprzętu przeciwpożarowego. 10. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaną ochroną. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Książki przebiegu służby, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony. 12. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 13. Podane w ofercie jednostkowe ceny brutto wykonywania usługi ochrony nie mogą ulec zmianie w okresie trwania umowy. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia. 15. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy Pzp przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 16.Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp., w przypadku zaistnienia konieczności ochrony innych budynków, imprez lub terenów Ośrodka. 17. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, co zobowiązuje Wykonawców do sporządzenia i złożenia ofert uwzględniających całość zamówienia. 18. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 19. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 58472.13 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SECUREX Sp. z o. o., ul. Kłopotowskiego 23/25, 03-708 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 58472.13
  • Oferta z najniższą ceną: 58472.13 oferta z najwyższą ceną: 102860.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.