eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania pnBudowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-01

Ostrołęka: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski
Numer ogłoszenia: 44072 - 2013; data zamieszczenia: 01.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 479978 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Ostrołęce, ul. Poznańska 19, 07-409 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 029 7603226, faks 029 7604657.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania pn: Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami regulującymi tę problematykę, m. in. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm. nad robotami branży wodno-melioracyjnej, realizowanymi w ramach zadania Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski. Celem zamówienia jest zapewnienie nadzoru nad robotami budowlanymi, a zakres świadczonych usług obejmuje m. in.: a) wykonywanie czynności inspektora nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami (w szczególności z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane) i zasadami wiedzy technicznej, b) kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową i wydanymi decyzjami, c) wnioskowanie do Zamawiającego o wprowadzenie rozwiązań zamiennych ewentualnie robót dodatkowych, których konieczność realizacji wynikła w trakcie wykonania robót, lub zgłaszanych przez kierownika budowy, d) kontrolowanie prawidłowości realizacji zadania z planem BIOZ, e) czuwanie i odpowiedzialność nad przestrzeganiem przepisów bhp przy realizacji inwestycji, f) udzielanie stosownych wyjaśnień Wykonawcy robót, odnośnie wszelkich wątpliwości powstałych w toku realizacji zadania, g) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy, h) kontrolowanie i egzekwowanie właściwej jakości robót i wyrobów budowlanych, w tym kontrola zgodności z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi normami, i) podejmowanie działań dla zabezpieczenia terminowej realizacji robót zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym robót oraz informowanie Zamawiającego o konieczności ewentualnej aktualizacji ww. harmonogramu, niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia stanowiącego podstawę wprowadzenia przedmiotowych zmian j) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad i usterek, k) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, l) dokonywanie w dzienniku budowy wpisów o gotowości do odbioru oraz udziału w czynnościach odbioru technicznego poszczególnych części określonych w umowie z Wykonawcą robót oraz odbioru końcowego inwestycji i przekazaniu ich do użytkowania, m) udział (na żądanie Zamawiającego) w pracach komisji technicznych na budowie lub u Zamawiającego, n) kompletowanie dokumentacji powykonawczej, w tym sprawdzanie i weryfikacja obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych a także kosztorysów na ewentualne roboty zamienne lub dodatkowe, o) kontrolowanie rozliczenia inwestycji m. in. sprawdzenie i opisanie faktur przedłożonych przez Wykonawcę robót, pod względem merytorycznym, kosztorysów powykonawczych oraz innych dokumentów załączonych do rozliczenia tych robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz wytycznymi organów nadrzędnych odpowiedzialnych za realizację inwestycji objętych PROW 2007-2013 p) sporządzanie i przekazywania Zamawiającemu - Oddział WZMiUW w Ostrołęce podpisanych protokołów częściowych i końcowego odbioru robót wraz ze sprawdzeniem rozliczenia finansowego prac oraz obmiaru wykonanych robót, q) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i egzekwowanie usunięcia stwierdzonych wad w okresie gwarancji i rękojmi dla robót objętych zamówieniem, w przypadku zaistnienia po zakończeniu inwestycji kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do uczestnictwa w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie tych kwestii poprzez sporządzenie niezbędnych dokumentów, w tym m. in. opinii, weryfikacji, itp. przez cały okres udzielonej przez Wykonawcę robót gwarancji i rękojmi, r) egzekwowanie od Wykonawcy robót obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji powykonawczej robót, s) składanie Zamawiającemu - Oddział WZMiUW w Ostrołęce informacji, co miesiąc oraz na dzień zakończenia prac, o stanie zaawansowania robót (wyłączając okres zimowy, jeżeli w tym czasie nie są wykonywane roboty) obrazującej: postęp robót, napotkane problemy oraz propozycje ich rozwiązania, przyczyny opóźnień, zaangażowanie sprzętowe i osobowe Wykonawcy robót, dokumentację fotograficzną, inne dokumenty związane z realizowaną inwestycją, t) weryfikacji dokumentacji technicznej, sporządzanej przez Wykonawcę robót, w celu przedłożenia do organów nadzoru budowlanego, u) rozliczenie umowy na roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, v) współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego (w tym z pracownikami Oddziału WZMiUW w Ostrołęce. w) nadzorowanie budowy (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż 2 razy w tygodniu (za wyjątkiem okresu zimowego lub przestoju w robotach gdzie częstotliwość pobytu można ograniczyć do niezbędnego minimum ) oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. 2.2 Charakterystyka zadania budowlanego, nad którym sprawowany będzie nadzór: Zadanie obejmuje roboty budowlane branży wodno-melioracyjnej i hydrotechnicznej. Zakres robót inwestycyjnych wymagających nadzoru inwestorskiego, został opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót pn. Budowa urządzeń melioracji wodnych szczegółowych zadanie Pukawka II gm. Szulborze Wielkie, pow. ostrowski. Powyższe opracowania zamieszczone zostały na stronie internetowej Zamawiającego: ttp://wzmiuw.waw.pl/przetargi/przetargi,237,ostroleka_budowa_urzadzen_melioracyjnych_pukawka_ii_gm_szulborze_wielkie_pow_ostrowski.html..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków europejskich w ramach Działania 125 oraz Schematu II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o.o., ul. dr A. Kuklińskiego 3 B, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 174790,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 95940,00

  • Oferta z najniższą ceną: 47232,00 / Oferta z najwyższą ceną: 555000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.