eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pałecznica › wykonanie remontu oraz przebudowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Pałecznicy



Ogłoszenie z dnia 2005-08-26

POZYCJA 44058

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pałecznica: wykonanie remontu oraz przebudowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Pałecznicy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Pałecznica, do kontaktów: Marcin Gaweł, ul. Św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica, woj. małopolskie, tel. 041 384 80 50, fax 041 384 81 07, e-mail: sekretarzug@poczta.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu oraz przebudowy Środowiskowego Domu Samopomocy w Pałecznicy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie przebudowy pokoi terapeutycznych, łazienek dla niepełnosprawnych, mieszkań, 2) wykonanie termomodernizacji budynku 3) wykonanie instalacji elektrycznej, wodnokan, c.o., oraz kotłowni, 4) dobudowa wiatrołapu, 5) budowa miejsc postojowych dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem drogi wewnętrznej oraz chodników. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Pałecznica. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.21.33.12 - Parkingi Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.33.12 - Roboty budowlane w zakresie budynków parkingowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyzej 60 000 EUR. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 60;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 5 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Część I. Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1) wykonać w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie oraz zakończenie w tym okresie) co najmniej 3 robót budowlanych - każda robota polegająca na przebudowie i remoncie budynku, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 500 m2 każdy, wraz z infrastrukturą techniczną, miejscami postojowymi dla samochodów, drogami wewnętrznymi, 2) dysponować osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej; instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń: cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 3) posiadać średni roczny obrót (przychód netto ze sprzedaży) za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości co najmniej 600.000 zł, 4) być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł, 5) spełniać pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Część II. Wykonawca powinien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust.1. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, podpisany przez upoważnione osoby, 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt 3, posiadają uprawnienia, o których mowa w części I pkt 2, 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (rozpoczęcie i zakończenie w tym okresie) robót budowlanych, o których mowa w części I pkt 1, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz miejsca wykonania, podpisany przez osoby upoważnione, 10) co najmniej 3 dokumenty (referencje, listy referencyjne lub dokumenty o podobnym charakterze) potwierdzające, że roboty, o których mowa w pkt 9, zostały wykonane z należytą starannością, 11) rachunki zysków i strat, a w przypadku gdy Wykonawca nie jest zobowiązany do ich sporządzenia, informację określającą obrót (przychód netto ze sprzedaży) podpisaną przez osoby upoważnione - z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy niż 3 lata, za ten okres, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 300.000 zł, UWAGA 1. Dokumenty, o których mowa w pkt 2, 4-8, 10-12, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem "za zgodność z oryginałem" oraz podpisane przez osoby podpisujące wniosek. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej. UWAGA 2. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, powinni dołączyć oryginał pełnomocnictwa dla pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokumenty, o których mowa w pkt 2, 5, 6, 7 i 8, powinien złożyć każdy z Wykonawców. UWAGA 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, 6, 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w uwadze 3 oraz w pkt 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Część III. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, określonych w części II. Dokumenty powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części I, przy czym: 1) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 1 będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części II pkt 9 i 10, 2) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 2 będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części II pkt 3 i 4, 3) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 3 będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części II pkt 11: średnia arytmetyczna przychodu netto ze sprzedaży z ostatnich 3 lat obrotowych powinna być co najmniej równa 600.000 zł; jeżeli Wykonawca prowadzi działalność przez okres krótszy niż 3 lata, dla wyznaczenia średniej brane będą pod uwagę pełne lata obrotowe, w których Wykonawca prowadził działalność; jeżeli Wykonawca prowadzi działalności przez okres krótszy niż rok, przychód za ten okres powinien być co najmniej równy 600.000 zł, 4) ocena spełnienia warunku, o którym mowa w części I pkt 4 będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w części II pkt 12, Ocena spełnienia warunków, o którym mowa w części I pkt 5 będzie dokonana na podstawie dokumentów, o których mowa w części II pkt 2, 5, 6, 7 i 8, oraz treści oświadczenia, o którym mowa w Części II pkt 1 - Zamawiający przyjmie, na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia, że Wykonawca spełnia pozostałe warunki. W przypadku, kiedy Wykonawca nie spełni warunków określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. W przypadku, kiedy liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu Zamawiający dokona oceny Wykonawców w następujący sposób: doświadczenie - 60 % wiarygodność ekonomiczna - 40 % Warunek "doświadczenie" oceniany będzie na podstawie dokumentów określonych w Części II pkt 9 i 10. Za każdą następną robotę budowlaną, powyżej wymaganej ilości, o której mowa w Części I pkt 1, potwierdzoną referencjami lub dokumentami równoważnymi Wykonawca otrzyma 1 punkt. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca za spełnienie tego warunku wynosi 10. Warunek "wiarygodność ekonomiczna" oceniana będzie na podstawie dokumentów określonych w Części II pkt 11 i 12. Zamawiający przyzna punkty według wzoru: P = pn /pn max x 50 +sg /sg max x 50, gdzie: pn oznacza przychód netto ze sprzedaży badanego wniosku, pn max oznacza maksymalny przychód netto ze sprzedaży z wszystkich wniosków sg oznacza sumę gwarancyjną danego wniosku, sg max oznacza maksymalną sumę gwarancyjną z wszystkich wniosków Maksymalną ilość punktów jaką może otrzymać Wykonawca za spełnienie tego warunku wynosi 10. Każdy Wykonawca otrzyma punkty według każdego z warunków, a następnie punkty zostaną pomnożone przez znaczenie tego warunku, po czym iloczyny zostaną zsumowane, a następnie suma zostanie podzielona przez 100. Ilość punktów będzie stanowić ocenę spełniania warunków. Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 02.09.2007, cena - 150,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.09.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.09.2005, godzina 11:00, Urząd Gminy Pałecznica, ul. Św. Jakuba 11, 32-109 Pałecznica.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.