eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › iluminacja zabytkowej zabudowy Kanału Młynówki od ul. Katedralnej do ul. Zamkowej w Opolu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44054

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: iluminacja zabytkowej zabudowy Kanału Młynówki od ul. Katedralnej do ul. Zamkowej w Opolu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Opole, do kontaktów: Radosław Rembiś, Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4549844, fax 077 4549844, 4511802, e-mail: pzp@um.opole.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.opole.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych pok. 118, Radosław Rembiś, Krystyna Piecuch, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. Opolskie, tel. 077/4511922, 077/5411419, fax 077/4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych pok. 118, Radosław Rembiś, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. Opolskie, tel. 077/4511922, fax 077/4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta Opola, Referat Przetargów i Zamówień Publicznych pok. 117B, Radosław Rembiś, Plac Wolności 7-8, 45-018 Opole, woj. Opolskie, tel. 077/4511922, fax 077/4549844, e-mail: pzp@um.opole.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: iluminacja zabytkowej zabudowy Kanału Młynówki od ul. Katedralnej do ul. Zamkowej w Opolu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kanału Młynówki w Opolu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia: - Wykonanie kablowych linii zasilających - Wykonanie tablic rozdzielczych strefowych - Wykonanie instalacji elektrycznych - Rozmieszczenie i montaż opraw oświetleniowych wraz z fundamentem i słupkami - Zabezpieczenie opraw przed zniszczeniem - Regulacja intensywności strumienia i kąta padania wspólnie z projektantami oświetlenia - Odbiór prac przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Zakład Energetyczny, Nadzór Budowlany. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wszystkie wskazane z nazwy urządzenia i materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Spełniają warunki o których mowa w artykule 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24. 2. dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie prowadzić nadzór konserwatorski, 3. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień związanych z iluminacją obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków rozumiane jako zrealizowanie z należytą starannością jako główny wykonawca, prac związanych z iluminacją na co najmniej 5 obiektach zabytkowych nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków, w tym co najmniej, jednego zamówienia o wartości o wartosci co najmniej 200.000,00 zł brutto. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 51 ust.1 Prawa zamówień publicznych zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają wyżej wymienione warunki w postępowaniu i którzy potwierdzą ich spełnienie niżej wymienionymi dokumentami załączonymi do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. Jeżeli liczba wykonawców spełniająca wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki. Jeżeli liczba wykonawców spełniających wyżej wymienione i potwierdzone warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy otrzymają najwyższą ocenę punktową za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zamawiający przyzna 100 punktów wykonawcy, który w wykazie robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, wykaże się największą ilością wykonanych prac przy iluminacji obiektow zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełninia warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców złożenia: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, - zaświadczenia, że osoba nadzorująca prace, że jest uprawniona do wykonywania prac konserwatorskich przy zabytkach nieruchomych wydane przez Wojewodzkiego Konserwatora Zabytkow, - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków danego terenu o poprawności wykonanych prac.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzor wniosku o dopuszczenie i zalaczniki mozna otrzymac mailem: radoslaw.rembis@um.opole.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.