eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na drogach będących w zarządzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy- zamówienie uzupełniające do zamówienia udzielonego na podstawie umowy UD-I-WID/B/67/2013 2027/13K z dnia 27 września 2013 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-29

Warszawa: Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na drogach będących w zarządzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy- zamówienie uzupełniające do zamówienia udzielonego na podstawie umowy UD-I-WID/B/67/2013 2027/13K z dnia 27 września 2013 r
Numer ogłoszenia: 440434 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dzielnicy Bemowo Miasta Stołecznego Warszawy, ul. Powstańców Śląskich 70/359, 01-381 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 53-37-970, faks 022 53-37-563 , strona internetowa www.bemowo.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na drogach będących w zarządzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy- zamówienie uzupełniające do zamówienia udzielonego na podstawie umowy UD-I-WID/B/67/2013 2027/13K z dnia 27 września 2013 r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na drogach będących w zarządzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    1.Wykonane na zlecenie zarządcy drogi projekty organizacji ruchu były przewidziane do wprowadzenia z budżetu 2013 r. Ze względu na zmniejszenie środków budżetowych w uchwalonym przez Radę m.st. Warszawy budżecie (o 150 tys. na utrzymanie dróg) a także wartości zamówienia wynikającej z kosztorysów inwestorskich, zamówieniem podstawowym objęto ograniczoną ilość projektów organizacji ruchu. Po rozstrzygnięciu przetargu, w którym ofertę złożyła tylko firma PLANETA pozostały oszczędności, które pozwalają na wprowadzenie wcześniej odrzuconych projektów organizacji ruchu. 2.Zakres rzeczowy robót zamówienia uzupełniającego określa dokumentacja: - projekt zmiany stałej organizacji ruchu na ul. Wyki - projekt zmiany stałej organizacji ruchu na ul. Pełczyńskiego (sięgacz) W/w projekty zostały opracowane na zlecenie Dzielnicy Bemowo, mają one na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników ruchu. W przypadku ul. Wyki - ograniczenie prędkości ruchu w obrębie istniejącego przedszkola. W przypadku ul. Pełczyńskiego - wprowadzenie prawidłowego oznaczenia drogi publicznej i dróg wewnętrznych, prawidłowego oznaczenia miejsc dla osób niepełnosprawnych. 3.Udzielenie zamówienia uzupełniającego temu samemu wykonawcy wynika z tego samego zakresu prac co w zamówieniu podstawowym, a także z warunków logistycznych. 4.Zamówienie podstawowe udzielone zostało w trybie przetargu nieograniczonego w dniu 27 września 2013 r. firmie PLANETA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Zdziarskiej 21, na łączną kwotę 156.079,26 zł brutto (netto 126.893,71 zł), gdy wartość zamówienia podstawowego została ustalona przez zamawiającego na podstawie kosztorysu inwestorskiego na kwotę 208.242,20 zł brutto (169.302,60 zł netto). 5.Niewykorzystanych pozostało 52.162,94 zł brutto (42.408,34 zł netto). 6.Wartość zamówienia uzupełniającego, wyliczona na kwotę 51.454.68 zł brutto (41.833,07 zł netto) nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego. 7.Środki na wydatek w przedmiotowym zakresie wprowadzenia zmian w organizacji ruchu, z których będzie pokryte zamówienie uzupełniające zabezpieczone są w załączniku budżetowym Dzielnicy Bemowo do budżetu m.st. Warszawy na 2013 r. Dz. 600, R. 60016, § 4270. 8.Informacja, że Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego zawarta została w ogłoszeniu i w SIWZ (postępowanie nr UD-I-WZP-A.271.60.2013.URY przeprowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu na drogach będących w zarządzie Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • PLANETA Sp. z o.o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.