eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie iluminacji budynków oraz oświetlenia terenu Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 44040

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie iluminacji budynków oraz oświetlenia terenu Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania, do kontaktów: Jacek Kaliński, ul. Szturmowa 1/3, 02-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5534187, fax 022 5534001. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wz.uw.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie iluminacji budynków oraz oświetlenia terenu Wydziału Zarzadzania Uniwersytetu Warszawskiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Warszawa, ul. Szturmowa 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie iluminacji trzech budunków Wydziału Zarządzania Uniwerstytetu Warszawskiego (budynku A, B, C) oraz oświetlenia terenu przyległego przy ul. Szturmowej 1/3 w Warszawie, zgodnie z projektem technicznym udostępnionym przez zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksową obsługę serwisową w okresie rękojmi (36 miesięcy), zapeniającą prawidłowe działanie wszystkich elementów wykonanego systemu oświetlenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na formularzu oferty, którego wzór określa załącznik nr 1 do SIWZ, wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że do realizacji przedmiotu zamówienia wykorzysta materiały posiadające niezbędne atesty, gwarancje i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymagane certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności. Wymagane atesty, gwarancje i certyfikaty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa, zobowiązany będzie przekazać zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.23.11 - Instalowanie oświetlenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację projektu technicznego oraz wszelkie niezbędne czynności mające na celu prawidłowe uruchomienie (włączenie) i właściwe działanie iluminacji budynków i oświetlenia terenu, w tym w szczególności: - dostawę wszystkich materiałów niezbędnych do wykonania zadania, w tym m. in. oprawy, lampy, latarnie, kable, itd., - poprawienie ewentualnych błędów, niedociągnięć w projekcie - w przypadku ich stwierdzenia, - wykonanie przy użyciu własnych materiałów nie przewidzianych w projekcie prac, które okażą się konieczne do prawidłowego uruchomienia i właściwego działania iluminacji budynków i oświetlenia terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje również kompleksową obsługę serwisową w okresie rękojmi (36 miesięcy), zapewniającą prawidłowe działanie wszystkich elementów wykonanego systemu oświetlenia, w tym w szczególności: - wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji, zgodnie z instrukcją eksploatacyjną, - dostarczanie i wymianę wszystkich zużywających się materiałów (żarówki, świetlówki, bezpieczniki, itd.). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 56

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 9 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Warunek określony w pkt 1 ppkt 1 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli z aktualnego odpisu właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikać, że przedmiot działalności wykonawcy jest tożsamy z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Warunek określony w pkt 1 ppkt 2 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia nie krócej niż od 48 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości jednostkowej przekraczającej 300 000 zł brutto, potwierdzone dokumentem od zamawiającego, świadczącym o należytym ich wykonaniu; c) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym osobami posiadającymi jednocześnie uprawnienia elektryczne i uprawnienia do pracy na wysokości, z których jedna zostanie wyznaczona do kierowania pracami wykonawczymi. 4. Warunek określony w pkt 1 ppkt 3 będzie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawca spełnia łącznie następujące wymogi: a) w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przynajmniej 1 raz posiadał na rachunku bankowym lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe w wysokości przekraczającej 300 000 zł lub zdolność kredytowana kwotę nie mniejszą niż 600 000 zł; b) w każdym z trzech ostatnich lat obrotowych osiągnął dodatni wynik finansowy na działalności gospodarczej (zysk netto); c) w okresie 3 ostatnich lat obrotowych osiągnął zysk netto przekraczający łącznie 300 000 zł; d) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 300 000 zł. 5. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców występujących wspólnie: a) warunek opisany w pkt 2 musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących); b) warunek opisany w pkt 3a musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; c) warunki opisane w pkt 3b i 3c muszą spełniać łącznie wszyscy wykonawcy występujący wspólnie; d) warunek opisany w pkt 4a musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z pozostałych wykonawców musi udokumentować posiadanie we wskazanym okresie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 1/3 wymaganej (odpowiednio: 100 000 lub 200 000 zł); e) warunek opisany w pkt 4b musi spełniać każdy z wykonawców występujących wspólnie (niespełnienie warunku przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących); f) warunek opisany w pkt 4c musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie; g) warunek opisany w pkt 4d musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców występujących wspólnie, z zastrzeżeniem, że każdy z pozostałych wykonawców musi udokumentować posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 1/3 wymaganej (100 000 zł); h) podleganie wykluczeniu z postępowania przez któregokolwiek z wykonawców występujących wspólnie dyskwalifikuje pozostałych z nim występujących. 6. Oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokona komisja przetargowa. Ocena będzie dokonywana na zasadzie: spełnia / nie spełnia i będzie oparta na informacjach zawartych w dokumentach złożonych w ofercie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; 2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; c) wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz odbiorców; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - "DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"; d) dokumenty potwierdzające, że powyższe zamówienia zostały wykonane należycie (referencje, opinie, itp.); e) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ - "POTENCJAŁ KADROWY"; f) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać i nadzorować prace elektryczne oraz prace na wysokości posiadają wymagane uprawnienia; g) rachunki zysków i strat za 3 ostatnie lata obrotowe, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - kopie złożonych do urzędu skarbowego zeznań podatkowych z podatku dochodowego związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą za 3 ostatnie lata podatkowe; h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; informacja musi być sporządzona w sposób umożliwiający ocenę spełniania przez wykonawcę warunku opisanego w sekcji III.2 pkt 4a niniejszego ogłoszenia, i) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt a - b składa dokumenty zgodnie z par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów (..) /Dz. U. Nr 87, poz. 605/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wz.uw.edu.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 12:15, siedziba Wydziału Zarzadzania UW, pok. nr 206C.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.