Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-08
Rypin: MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MIESZKANIAMI NA DOCELOWĄ WŁASNOŚĆ W GOLUBIU-DOBRZYNIU PRZY UL. MIŁEJ DZ.NR 659/1, 659/3 ZAD DZI./IG/RTBS/10.
Numer ogłoszenia: 44025 - 2011; data zamieszczenia: 08.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. , ul. Elizy Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2802641, faks 054 2802824.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z MIESZKANIAMI NA DOCELOWĄ WŁASNOŚĆ W GOLUBIU-DOBRZYNIU PRZY UL. MIŁEJ DZ.NR 659/1, 659/3 ZAD DZI./IG/RTBS/10..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z mieszkaniami na docelową własność w Golubiu-Dobrzyniu przy ul. Miłej, zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Charakterystyka ogólna obiektu Warunki określone w niniejszej specyfikacji dotyczą kompleksowego wykonania robót budowlano - montażowych z zakresem wewnętrznych i zewnętrznych robót instalacyjnych oraz infrastrukturą zewnętrzną zgodnie z dokumentacją projektową na działkach Nr 659/1, 659/3., stanowiącej własność Rypińskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego. Budynek mieszkalny, trzykondygnacyjny, wielorodzinny, 3-klatkowy. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej z bloczków wapienno-piaskowych np. typu silka z elementami prefabrykowanymi - nadproża, płyty stropowe wylewane żelbetowe. Budynek posiada formę rozrzeźbioną, częściowo podpiwniczony. W podpiwniczeniu zlokalizowano pomieszczenie gospodarcze ( pom.gos./1 lokal mieszkalny), wózkowanie, pomieszczenia na wodomierz, kotłownię. Budynek posiada dach płaski o nachyleniu ~ 5%. Poddasze nieużytkowe. W budynku projektuje się mieszkania dwu, trzypokojowe. W budynku zaprojektowano 21 mieszkań. Na parterze przewiduje się mieszkanie przystosowane dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Podstawowe dane techniczne: - liczba budynków - 1 - liczba kondygnacji - 3 - liczba klatek schodowych - 3 - liczba mieszkań - 21 - powierzchnia zabudowy - 622,00 m2 - powierzchnia użytkowa mieszkań - 1285,60 m2 - kubatura budynku - 6400,00 m3 - wymiary budynku na wysokości parteru - 33,48+25,76 m x 13,68 m - wysokość całkowita z podpiwniczeniem - 11,72 m Zakres rzeczowy robót obejmuje: a) wykonanie robót budowlano - montażowych wraz z instalacjami wewnętrznymi - zgodnie z dokumentacją projektową, zewnętrzne sieci i przyłącza wod. - kan., deszczowe i c.o. tereny zielone, parkingi, podjazdy i małą architekturą oraz pozostałą infrastrukturą. Z robót budowlano-montażowych wyłączamy w mieszkaniach: malowanie mieszkań, wykładziny podłogowe, płytkowanie, biały montaż oraz kuchnię gazową z butlą. b) wyposażenie instalacyjne: - instalacja wod. - kan., - instalacja c.o. i c.c.w. w systemie decentralnego zaopatrzenia - wymiana ciepłomierzy przepływowych na ultra dźwiękowe o przepływie 0,6 m3/h DN 15 L-110 - kotłownia na olej opałowy - instalacja elektryczna, odgromowa + oświetlenie terenu - instalacja domofonowa i przyzywowa (dzwonki) - instalacja telewizji kablowej RTV, telefonicznej c) niwelację i ukształtowanie terenu oraz budowę chodników i miejsc postojowych - zgodnie z dokumentacją projektowo - kosztorysową, d) obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą. Wymagania techniczne i jakościowe Wykonawca ma obowiązek wykonać zamówienie z najwyższą starannością oraz według standardów odpowiadających budynkom mieszkalnym, w tym przy zachowaniu wszelkich mających zastosowanie przepisów prawa oraz obowiązujących w Polsce norm. Wykonawca gwarantuje, iż będzie zawsze zatrudniał wystarczającą liczbę odpowiednio wykwalifikowanego personelu na placu budowy w celu wykonania przedmiotu zamówienia. Wszelkie materiały i urządzenia powinny być dostarczone przez Wykonawcę wraz z wszelkimi atestami, certyfikatami i zatwierdzeniami wymaganymi przepisami prawa, takimi jak między innymi: deklaracjami zgodności producenta, aprobatami technicznymi, certyfikatami zgodności, certyfikatami dopuszczenia do użytku lub obrotu, atestami, itd. Wszelkie takie urządzenia i materiały winny być w pełni zgodne z mającymi zastosowanie przepisami prawa, licencjami, zezwoleniami, pozwoleniami i instrukcjami właściwych organów i instytucji. Wszelkie urządzenia winny być dostarczone z katalogami, instrukcjami obsługi w języku polskim, użytkowania i konserwacji. Wykonawca przeprowadzi wszelkie konieczne testy wszelkich instalacji i dostarczy wszelkie odnośne zatwierdzenia i certyfikaty dla urządzeń i materiałów oraz protokoły z rozruchu uzyskane w obecności dostawców mediów. Jakość urządzeń, materiałów i wszelkich części robót powinna być badana i kontrolowana na bieżąco w trakcie wykonywania robót i po zakończeniu. Wyniki wszystkich badań i kontroli powinny być zawarte w protokołach załączonych do dziennika budowy i powinny być przywołane w dzienniku budowy. Koszt wykonania badań i kontroli będzie ponoszony przez Wykonawcę...
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 33.30.00.00 - 33.30.00.00 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 50.000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100) przed upływem składania ofert tj. do dnia 23.02.2011r.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Warunki udziału w postępowaniu W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 5) zaoferują materiały posiadające atesty i certyfikaty, które spełniają wszystkie warunki zamówienia 6) wniosą wadium w kwocie 50.000 zł, słownie: siedemdziesięciu tysięcy złotych. Szczegóły w części III niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt. 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał. 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał. 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał. 4) Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4 sporządzony na podstawie przedmiaru robót - oryginał. 5) Potwierdzenie wniesienia wadium - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. 6) Oświadczenie o podwykonawcach i zakresu powierzonych im robót stanowiący załącznik nr 5 SIWZ - oryginał. 7) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, e) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, f) dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, g) wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto wykazanych robot musi wynosić minimum 3.000.000,00 zł. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, h) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem, i) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, zbliżoną do wysokości 50% wartości zamówienia, wystawioną i obejmującą okres nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz wykonanych robot budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym w budownictwie mieszkaniowym wielorodzinnym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto wykazanych robot musi wynosić minimum 3.000.000,00 zł. Należy załączyć także dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane z należytą starannością - załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi dokument stwierdzający, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 7 SIWZ - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Rypińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. E. Orzeszkowej 9, 87-500 Rypin pok. Nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Wyk. wielobranżowej dok. projektowej dla zad. pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zesp. Szkół nr 3 im. B. Chełmickiego w Rypinie - hala sportowa"
- Usługi cateringowe - wyżywienia dla 30 podopiecznych Dziennego Domu Pobytu "Senior+" w Rypinie w okresie od 01.07.2024r. do 31.12.2024r.
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa i przebudowa świetlic na terenie gminy Rypin
- "Budowa stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Borzymin oraz modernizacją dwóch zbiorczych tłoczni ścieków w miejscowości Starorypin Prywatny"
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury drogowej oraz infrastruktury technicznej na terenie Gminy Biała Podlaska
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.