Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-08
Łódź: Dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego
Numer ogłoszenia: 439974 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 635 43 54, faks 42 635 43 26.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego - wartość zamówienia poniżej 200 000 EURO.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 38.55.20.00-9, 42.12.24.50-9, 42.71.62.00-0, 38.31.11.00-9, 42.99.64.00-8, 42.93.11.00-2, 38.42.11.10-6, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 38.31.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie w sprawie powierzenia części zamówienia podwykonawcom (należy wypełnić i załączyć jedynie w przypadku korzystania z podwykonawców)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: - w przypadku wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Sprzedawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Kupującemu, Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Sprzedawca zobowiązany jest złożyć u Kupującego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Kupującego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu, - nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy, - wydłużenia terminu dostawy, z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, w uzgodnieniu z Kupującym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Centrum Gospodarcze, 90-131 Łódź, ul. Lindleya 3, III p, pokój 318A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zakup asortymentu występującego w niniejszym postępowaniu w części 5 realizowany jest w ramach projektu Cukry jako surowce odnawialne w syntezie produktów o wysokiej wartości dodanej współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, Działanie 1.1, Poddziałanie 1.1.2. Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki. UDA-POIG.01.01.02-14-102/09-02. 2. Zakup asortymentu występującego w niniejszym postępowaniu w części 11 realizowany jest w ramach projektu CHROMATIN, CHROMATIDS AND CHROMOSOMES DURING THE COURSE OF PREMATURELY INDUCED MITOSES AND THEIR BEHAVIOR WITHIN THE SECOND ROUND OF THE NUCLEAR REPLICATION AND DIVISION O NUMERZE POMOST/2011-4/8, FINANSOWANY W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA, PRIORYTET I, DZIAŁANIE 1.2 - WZMOCNIENIE POTENCJAŁU KADROWEGO NAUKI..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konduktometr, miernik elektroniczny pH-Metr.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyparka próżniowa, obrotowa, pompa próżniowa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.12.24.50-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Homogenizator ultradźwiękowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka laboratoryjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyparka próżniowa, pompa próżniowa, suszarka laboratoryjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.12.24.50-9, 42.71.62.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termomixer.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga analityczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.11.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mieszadło magnetyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orbitalna wytrząsarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga precyzyjna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Termocykler z funkcją gradient, grzaną pokrywą i nadstawką do in situ, mikrowirówka laboratoryjna z wymiennymi rotorami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 42.93.11.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mini-wytrząsarka z ruchem kołyskowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przepływomierz z funkcją pomiaru opadu deszczu i transmisji danych do sterownika, tlenomierz z sensorem optycznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.11.10-6, 38.54.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora fitotronowa do pracy z hodowlami roślinnymi wraz z dodatkowym wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: -.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga analityczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa stropów do budynku A i B ul. Włókiennicza 1
- Kompleksowa usługa obejmująca odbiór, transport i przetworzenie, w tym unieszkodliwienie, odpadów zgromadzonych na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Niciarnianej 50/52
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Realizacja kin plenerowych w ramach łódzkiego Budżetu Obywatelskiego
- Rozbudowa placu zabaw w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do laboratorium na okres 36 miesięcy - zamówienie udzielane w częściach. Część III
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
- Dostawa i montaż wagi najazdowej wraz z osprzętem na składowisku odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Pielgrzymce
- "Dostawa systemu ważenia oraz identyfikacji pojemników w systemie RFID do trzech pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka wraz z montażem i świadczeniem usług serwisowych"
- Sukcesywna dostawa szkła laboratoryjnego
- Sukcesywna dostawa pipet wraz z akcesoriami dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
więcej: Laboratoryjne wyroby szklane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.