eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mykanów › budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1025 w miejscowości Kokawa, ul. Kopernika i Słowackiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 43962

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mykanów: budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1025 w miejscowości Kokawa, ul. Kopernika i Słowackiego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Mykanów, do kontaktów: Anna Szulc-Kimla, 42-233 Mykanów, woj. śląskie, tel. 034 3288019 wew. 32, fax 034 3288019 wew. 32, e-mail: zamowienia@mykanow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mykanow.4bip.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1025 w miejscowości Kokawa, ul. Kopernika i Słowackiego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kokawa, gmina Mykanów. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje budowę chodnika o szerokości 1,5 m.b. z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie długości 1 029 m.b., budowa 2 zatoczek autobusowych z kostki brukowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz podbudowie, zjazdy indywidualne wraz z przepustami pod zjazdami, wykonanie przykanalików pochodnikowych, renowacja rowu przydrożnego. Do zadań wykonawcy należy również, wykonanie obsługi geodezyjnej oraz wszystkich prac niezbędnych do realizacji określonych w SIWZ oraz dokumentacji budowlanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: projekt budowlany, specyfikacja techniczna oraz przedmiar 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa 1029 m.b. chodnika wraz z dwoma zatokami autobusowymi, zjazdami oraz renowacja rowu przydrożnego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 6 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadąją niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji niniejszego zamówienia b) zaproponują do realizacji niniejszego zamówienia następujący personel kierownik budowy z uprawnieniami drogowymi c) w okresie ostatnich 5 lat od dnia ukazania się ogłoszenia o przetargu w BZP, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie wykonawca ukończył jako główny wykonawca jedno zamówienie w zakresie budowy lub remontów placów, parkingów lub chodników o minimalnej powierzchni 1000 m kw., zamówienie to musi być zakończone do dnia ukazania się niniejszego zamówienia 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) roczny obrót wykonawcy w ostatnich 3 latach , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres, musi wynosić co najmniej 500 000,00 zł 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena odbywa się na zasadzie spełnia/ nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem,(wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności odpowiednie uprawnienia budowlane do wykonywania robót przewidzianych niniejszym zamówieniem ) oraz dokumenty wydane przez odpowiednią Izbę Samorządu Zawodowego stwierdzające, że poszczególni kierownicy robót są członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego; a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską- partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową- komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. Oświadczenie (z art. 22 ust. 1 pkt 1)-4)) sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 ) 8. Wykaz osób i podmiotów ( sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dla kierownika Budowy należy załączyć kserokopię uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do izby. Wykaz dotyczy kierownika budowy 9. Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 ) zawierający potwierdzenie ukończenia, przez wykonawcę, w wymaganym okresie, wymaganych zamówień podobnych, a jeżeli okres prowadzenia prac jest krótszy od wskazanego powyżej należy wskazać prace za ten okres. Należy załączyć dokument potwierdzający , że roboty zostały należycie wykonane, Przy uwzględnianiu zamówień opłacanych w walucie innej niż złoty należy podać wartość przeliczoną na złote według średniego kursu NBP z dnia ukazania się niniejszego ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Informacje o obrotach .zobowiązaniach, należnościach za okres ostatnich 3 lat należy przedstawić w formie streszczenia, sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mykanow.4bip.pl. Opłata: 70 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: plus podatek VAT, gotówką w kasie lub przelew. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.09.2006, godzina 11:15, Siedziba zamawiającego Mykanów, ul. Samorządowa 1, pokój nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.