Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-29
Cieszyn: Dowóz do szkół dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Cieszyn w roku 2014
Numer ogłoszenia: 439588 - 2013; data zamieszczenia: 29.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie , ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4794330, faks 33 4794333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zojo.cieszyn.bip-gov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz do szkół dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Cieszyn w roku 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz wraz z opieką nad uczniami z Gminy Cieszyn z niżej wymienionych miejsc zbiórek dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi ul. Chopina 37, Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. J. Korczaka ul. Gen. Hallera 8, Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczo-Rewalidacyjnych przy ul. Wojska Polskiego 3, Przedszkola nr 2 - Integracyjnego ul. Ks. Trzanowskiego 4 oraz dowóz dzieci z powrotem do domu. Pojazdy muszą być przystosowane do przewozu osób na wózkach inwalidzkich (3 uczniów), wózki nie są składane. Trasa przejazdu nie więcej niż 110 km_dzień, długości tras nie uwzględniają dojazdu pojazdów do pierwszych miejsc zbiórek oraz zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów - miejsca zbiórek dzieci w Cieszynie: ul. Braci Miłosiernych 31, ul. Wiosenna 32, ul. Gajowa 1, Pl. Św. Krzyża 1_7, ul. Sejmowa 2, ul. Odległa 70, ul. Morcinka 1_19, ul. Błogocka 30b_10, ul. Sikorskiego 5_11, ul. Tomanka 1_3, ul. Bielska 57, ul. Skrajna 13b_6, ul. Skrajna 25a_7, ul. Skrajna 25b/8, ul. Sikorskiego 5_3, ul. Strzelców Podhalańskich 4_12, ul. Zamkowa 5, ul. Kościuszki 34b_8, ul. Towarowa 8_16, ul. Bucewicza 16_13, ul. Przykopa 26, ul. Moniuszki 16_44, Towarowa 8_12, ul. Kubisza 6. Dowóz do szkół i przedszkola oraz odbiór odbywać się będą zgodnie z poszczególnymi rozkładami zajęć, a godziny doprecyzowane zostaną w umowie podpisanej z Wykonawcą. Zamawiający zapewnia opiekę nad dziećmi w czasie ich dowozu oraz przywozu ze szkoły i przedszkola. W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5oC, wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienia uzupełniające będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. - zwiększenie ilości dzieci, do których przewożenia Wykonawca będzie zobowiązany; - zwiększenie liczby kilometrów; - zwiększenie liczby dni pracy placówek oświatowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje sprawnymi technicznie pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych (3 osoby poruszają się na wózkach inwalidzkich). Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca do oferty musi załączyć kserokopie dowodów rejestracyjnych tych pojazdów oraz udowodnić, że na dzień składania ofert każdy z wykazanych pojazdów posiada aktualne badanie techniczne. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje kierowcami z uprawnieniami określonymi w odrębnych przepisach oraz opiekunami w ilości zapewniającej należyte wykonywanie zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. Zmiana terminów umownych: a) wstrzymanie realizacji usługi z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, c) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację usługi, 2. Zmiany wynagrodzenia umownego: a) w przypadku ograniczenia lub rezygnacji z części umownego zakresu usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty wartości przedmiotu umowy zgodnie z danymi wynikającymi z Formularza ofertowego, b) w przypadku zmiany ilości dzieci (do których przewożenia Wykonawca jest zobowiązany) co spowoduje zwiększenie ilości kilometrów pokonywanych każdego dnia, istnieje możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu ofertowym, c) w przypadku wzrostu cen paliw, d) ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: a) zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia, b) z przyczyn niezależnych lub niemożliwych do przewidzenia przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zojo.cieszyn.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie
ul. Ratuszowa 1
43-400 Cieszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2013 godzina 08:30, miejsce: Zespół Obsługi Jednostek Oświatowych w Cieszynie, ul. Ratuszowa 1, 43-400 Cieszyn - pokój Nr 101, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kozy do szkół, ośrodków i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych
- Usługi transportu sanitarnego dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- "Świadczenie usług specjalistycznego przewozu osób z niepełnosprawnościami pojazdami niespecjalistycznymi/osobowymi w Warszawie"
- Usługi transportu sanitarnego dla Szpitala w Pilchowicach: transport sanitarny - zespół specjalistyczny
- Uzupełniający transport sadzonek, substratów oraz nasion z Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w latach 2024-2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.