eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-03

Przemyśl: Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych
Numer ogłoszenia: 43947 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 271563 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: dostawy materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Pakiet I. Materiały biurowe, Pakiet II. Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych. Zestawienie asortymentowo-ilościowe dla poszczególnych pakietów przedstawia załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1, 3.2) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. Wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ilościach wymaganych przez Zamawiającego w poszczególnych pozycjach asortymentowych Formularza cenowego spowoduje odrzucenie oferty. Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana, o której mowa powyżej nie może przekroczyć 30% całkowitej wielkości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania. Przesunięcia nie mogą przekroczyć 30% ilości danej pozycji asortymentowej i będą dokonywane w oparciu o ceny jednostkowe oraz w ramach ogólnej wartości umowy. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr I Zamawiający zastrzega, aby asortyment z niżej wymienionych pozycji Załącznika nr 3.1. spełniał warunki: Poz. 5; oprawa z końcówką metalową i zatyczką, z wkładem, którego tusz na długości linii 35cm nie przerywa, nie plami i nie zmienia grubości linii (grubość linii maksymalnie do 0,7mm). Poz. 14: nie dopuszcza się gumek zapachowych, z PCV oraz brudzących się od ścieranego ołówka. Poz. 25; ołówki z końcówką metalową, uchwytem gumowym i gumką do mazania. Poz. 15 ; wkłady twardości HB i B dobrej jakości, niełamliwe w kasetach po minimum 15szt. rysików. Poz. 53; korektory łatwe i szybkie w użyciu z nie zasychającą i nie zacinającą się metalową końcówką (płaską lub okrągłą). Poz.76; szybkoschnący, wodoodporny, piszący po każdej powierzchni, grubość linii do 2mm, długość pisania minimum 400mb, w kolorach czarny, czerwony, niebieski, zielony. Warunki dodatkowe dla Pakietu Nr II Pod pojęciem oryginalny, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2. Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez producentów odpowiednich drukarek i kopiarek o podanych w załączniku pojemnościach, lub równoważne spełniające następujące wymogi: a) Producent musi znajdować się na oficjalnej liście producentów spełniających wymagania certyfikatu STMC http://www.i-itc.org/stmcompanies.htm, b) Produkty nie mogą naruszać praw patentowych. c) Produkt musi być fabrycznie nowy nieregenerowany. d) Produkt musi posiadać pełną funkcjonalność jak produkt oryginalny np. dodatkowy pojemnik na zużyty toner, spełniać wszystkie funkcje jakie przewidział producent sprzętu drukującego np.: wskazać poziom wkładu drukującego, posiadać chip. e) Każdy produkt musi posiadać kartę produktu wydaną przez producenta wraz z nr katalogowym i wydajnością. f) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne a ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt. Pod pojęciem alternatywny Zamawiający rozumie tusz i toner produkowany przez inne firmy dostosowujące materiały eksploatacyjne do odpowiedniego sprzętu, spełniające wymogi: a) Materiały eksploatacyjne kompatybilne wykorzystujące zużyte puste kasety pochodzące tylko z jednokrotnie napełnionych kaset. Produkt nie może być wielokrotnie napełniany. b) Wszystkie elementy alternatywnych tuszy i tonerów, odpowiedzialne za jakość i wydajność muszą być wymieniane na nowe. c) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego, do których zastosowane zostaną zakupione materiały eksploatacyjne i ewentualne usterki spowodowane ich użyciem Wykonawca naprawi na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakietu Nr I - Materiały biurowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-PAPIER Ryszard Cebula Sp.J., ul. Podkarpacka 57B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25583,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26473,43

  • Oferta z najniższą ceną: 26473,43 / Oferta z najwyższą ceną: 28932,48

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakietu Nr II- Materiały eksploatacyjne do maszyn biurowych i komputerowych urządzeń peryferyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DMD S.C. Paweł Miturski Dorota Miturska, ul. Staroniwska 41B, 35-101 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47032,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22276,53

  • Oferta z najniższą ceną: 22276,53 / Oferta z najwyższą ceną: 50309,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.