eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wlkp. › przebudowa drogi powiatowej nr F1394 w ciągu ulicy Osiedlowej w Baczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-25

POZYCJA 43942

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorzów Wlkp.: przebudowa drogi powiatowej nr F1394 w ciągu ulicy Osiedlowej w Baczynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiat Gorzowski, do kontaktów: Zygmunt Jaworski, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp., woj. lubuskie, tel. 095 7330463, fax 095 7330463, e-mail: pzdgorzow@op.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.powiatgorzwoski.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi powiatowej nr F1394 w ciągu ulicy Osiedlowej w Baczynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: miejscowość Baczyna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: - przebudowa drogi powiatowej nr F1394 w Baczynie wraz z połączeniami z istniejącą siecią drogową - budowa chodnika - budowa kanalizacji deszczowej - przebudowa lub zabezpieczenie infrastruktury technicznej kolidującej z drogą - wycinka drzew i założenie nowej zieleni drogowej 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Obiekt podlegający przebudowie to ulica leżąca w ciągu drogi powiatowej nr F1394.Szerokość jezdni 6,00 m. Nawierzchnia z betonu asfaltowego na podbudowie z betonu asfaltowego; częściowe wykorzystanie istniejącej nawierzchni jako podbudowy. Powierzchnia 3570 m kw. Ściek przykrawężnikowy obniżony o szerokości 0,30 m, z kostki betonowej szarej o grub. 8 cm. Krawężniki 15x30 na ławie z oporem.Rozbiórka istniejącej nawierzchni (jezdnia) na 2320 m kw. Szerokość chodnika przy jezdni 2,00 m. Nawierzchnia z kostki szarej i kolorowej na podbudowie z 15 cm kruszywa naturalnego. Powierzchnia 1290m kw. Zjazdy indywidualne z kostki betonowej kolorowej grub. 8 cm na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego grub. 10 cm. Liczba zjazdów 13. Krawężniki na zjazdach najazdowe. Obramowanie z obrzeży. Zjazdy publiczne 5 szt. Nawierzchnia z betonu asfaltowego lub z kostki bet. o grub. 8 cm. Przebudowa przejazdu kolejowego na długości 12 m (nowa nawierzchnia). Kanalizacja deszczowa - kolektor fi315 o długości 565,6 m. Studnie rewizyjne fi 1200 - 16 sztuk. Studnie chłonne fi 1500, głębokość 6,0 m - 4 sztuki. Wpusty - 27 sztuk. Przykanaliki fi 160 - 69,7 m. Przykanaliki fi 200 - 19,5 m. Zbiornik infiltracyjny ogrodzony o powierzchni 505 m kw. (wykop 796 m sześc. - humus i grunt mineralny). Oznakowanie poziome - 148,5 m kw. Pionowe - 19 znaków i 2 drogowskazy 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: Kadra kierownicza posiadająca uprawnienia na roboty, drogowe i sanitarne oraz w przypadku wskazanego kierownika robót min. 5 lat stażu jako kierownik robót. b) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (jako główny wykonawca) co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 1.500.000,00 zł lub dwóch robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 750.000,00 zł o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia. c) Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 500.000,00 zł. d) posiadają polisę lub inny dokumentu ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty wskazane w niniejszym ogłoszeniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Tabela Elementów Robót 2. Dowód wniesienia Wadium (kserokopia). 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) oświadczenie podpisują wszyscy wspólnicy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dokumenty składają wszyscy wspólnicy. 5. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) dokumenty składają wszyscy wspólnicy. 6. Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 9. Dokumenty, potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz przynależność do odpowiedniej Izby Budowlanej kadry kierowniczej przewidzianej do realizacji zamówienia. 10. Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) 11. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na zasadach określonych w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatgorzowski.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:30, Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, pok. 100.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; ZPORR (działanie 3.1) 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.