eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Haczów › Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-02

Haczów: Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów
Numer ogłoszenia: 43927 - 2009; data zamieszczenia: 02.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg gminnych zniszczonych podczas powodzi na terenie gminy Haczów. W zakres robót do wykonania wchodzą remonty następujących dróg gminnych: 1) Droga w Haczowie: Haczów Górki, odcinek :878 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie, średnia grubość warstwy 5 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie - średnia grubość warstwy 3 cm , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm - warstwa ścieralna. 2) Droga w Haczowie: Haczów Kowalówka, odcinek :550 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie, średnia grubość warstwy 10 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie - średnia grubość warstwy 3 cm , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm - (warstwa ścieralna) 3) Droga w Haczowie: Haczów do Musurów, odcinek : 625 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm., średnia grubość warstwy 7 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie - średnia grubość warstwy 3 cm , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm - warstwa ścieralna. 4) Droga w Malinówce: Mogiły, odcinek : 858 m2 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie- średnia grubość warstwy :3 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) 5) Droga w Trześniowie:Trześniów na Matusza, odcinek :756 m2 (warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm) , nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm ( warstwa ścieralna)- 675 m2, wykonanie sączków w gruncie kat. IV poprzecznych z kruszywa o głębokości 40 cm - 15 m. 6) Droga w Jasionowie: Jasionów Czekaj, odcinek 984 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie o gr. do 10 cm, średnia grubość warstwy 4 cm , wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechanicznie - średnia grubość warstwy 3 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm (warstwa ścieralna) 7) Droga w Bukowie: Buków do stadionu, odcinek :550 m2 (wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczanym mechanicznie, średnia grubość warstwy 10 cm, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechanicznie - średnia grubość warstwy 3 cm , wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 3 cm - (warstwa ścieralna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mają spełniać warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia tj. a) być uprawnionymi do wykonywania działalności objętej niniejszym postępowaniem b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy na załączonym druku ( załącznik Nr 1) b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c) oświadczenie o braku zaległości podatkowych lub aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) oświadczenie o nie zaleganiu składek na ZUS potwierdzające ,że nie zalega z opłacaniem podatków lub aktualne zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W przypadku przekształceń firmy niezbędna jest ciągłość prowadzonej działalności f) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (będące własnością Wykonawcy lub oddane do dyspozycji Wykonawcy). W przypadku oddania do dyspozycji pojazdów i personelu przez inne podmioty w celu realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca załączy do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Oświadczenie , że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr 573, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.