eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082,- PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Słupca: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082,- PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy
Numer ogłoszenia: 439232 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 403506 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 27 27, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082,- PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 670 082 PLN na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r.w budżecie miasta Słupcy I. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 670 082 zł (słownie: sześćset siedemdziesiąt tysięcy osiemdziesiąt dwa złote) na warunkach określonych w umowie kredytowej. 2. Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na sfinansowanie wydatków majątkowych zaplanowanych na 2009r. 3.Kredyt udzielony będzie na okres od dnia uruchomienia do dnia 31.12.2012 r. 4. Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki z kredytu w następnym dniu po podpisaniu umowy jednak nie później niż 28 grudnia 2009r. 5.Wykonawca może pobrać prowizję od kredytu 6. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do złożenia oświadczenia o rezygnacji z wykorzystania części kredytu. 7. odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanego kredytu,według zmiennej stopy procentowej, płatne w okresach miesięcznych bądź kwartalnych - preferowane okresy kwartalne 8. Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od kredytu regulowane będą w miesięcznych/kwartalnych okresach obrachunkowych-preferowane okresy kwartalne jako suma zmiennej stawki bazowej WIBOR dla złotowych depozytów 1- miesięcznych na rynku międzybankowym, z ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym kwartał, za który naliczane będą odsetki, powiększonej lub pomniejszonej o stałą marżę Wykonawcy ustaloną na podstawie złożonej oferty. 9. O wysokości stawki bazowej (WIBOR 1 M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany kwartał, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę nie później niż 3 dni przed terminem płatności odsetek 10. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą nie później niż ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał za kwartał, za który zostały naliczone przy czym: 1) pierwszy okres obrachunkowy liczony jest od dnia wypłaty kredytu i kończy się ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego w którym pobrano kredyt, 2) ostatni okres obrachunkowy kończy się w dniu poprzedzającym całkowitą spłatę kredytu. 11. Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone osobiście lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksem nie później niż na 7 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu . 12. W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu, Strony ustalą nowy harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy. 13. Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat i prowizji, za wyjątkiem opłat i prowizji, które będą ustalone w umowie. 14. Kredyt zostanie spłacony do dnia 31.12.2012 r. 15. Spłata kredytu nastąpi w 12 ratach płatnych 31 marca, 30 czerwca, 30 września i 31 grudnia każdego roku, przy czym spłata pierwszej raty nastąpi 31.03.2010 r., a ostatniej 31.12.2012 r. 16. Harmonogram spłaty kredytu w formie aneksu do umowy, uwzględniający przyjęte terminy spłaty, zostanie ustalony po okresie jego wykorzystania i będzie stanowił integralną część umowy kredytu. 17. Jeżeli data spłaty kredytu lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się, że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu. 18. Kwota spłaconego kredytu ani kwota przedterminowo spłacona nie podlega ponownemu wykorzystaniu. 19. Spłata kredytu będzie zabezpieczona przez : weksel własny in blanco z wystawienia Zamawiającego wraz z deklaracją wekslową, 20. Zamówienie zostanie wykonane samodzielnie przez Wykonawcę ( bez udziału podwykonawców)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 59152.89 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Słupcy, ul.Mickiewicza 2 , Słupca, 62-400 Słupca, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 59152.89
  • Oferta z najniższą ceną: 59152.89 oferta z najwyższą ceną: 59152.89
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.