eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radgoszcz › Budowa dwuoddziałowego przedszkola w miejscowości Luszowice (Gmina Radgoszczy) - ETAP IV - sprawa znakBI.271.1.2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Radgoszcz: Budowa dwuoddziałowego przedszkola w miejscowości Luszowice (Gmina Radgoszczy) - ETAP IV - sprawa znak: BI.271.1.2012
Numer ogłoszenia: 4390 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radgoszcz , pl. św Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, woj. małopolskie, tel. 0-14 641-41-39, faks 0-14 641-46-61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwuoddziałowego przedszkola w miejscowości Luszowice (Gmina Radgoszczy) - ETAP IV - sprawa znak: BI.271.1.2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przewidzianych do wykonania robót pn. Budowa dwuoddziałowego przedszkola w Luszowicach - etap IV obejmuje kompleksowe wykonanie robót od stanu istniejącego budynku do kompletnego wykonania prac wykończeniowych związanych z budynkiem, wykonaniem parkingu przy przedszkolu i chodników dojściowych (kostka wibroprasowana na podbudowie), wykonaniem nowego ogrodzenia oraz utworzeniem przy przedszkolnego placu zabaw wraz z wyposażeniem a także zagospodarowaniem terenu całej działki obiektu. Zamawiający - Gmina Radgoszcz w związku z brakiem budynku (o odpowiednich standardach spełniającego wymogi higieniczno-sanitarne) przedszkola dla dzieci w msc. Luszowice już w 2009 roku rozpoczął prace związane z budowa budynku. Ze względu na szczupłość środków finansowych prace związane z realizacja budynku nowego przedszkola dotychczas dostosowywane zostały do możliwości budżetowych Gminy Radgoszcz. Dotychczas zostały wykonane prace związane bezpośrednio z realizacja tylko samego budynku przedszkola. Prace te realizowane są etapowo. W ramach I etapu robót w 2009 r. wykonano i odebrano roboty związane z realizacja stanu surowego, zamkniętego nowego budynku przedszkola tj.: - wykonanie fundamentów wraz z izolacją przeciwwilgociową, - wykonanie ścian parteru, - wykonanie stropu nad parterem, - wykonanie dachu oraz - zabudowę stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. W ramach II-go etapu inwestycji tj. w okresie 2010 - 2011 r. wykonano oraz odebrano następujące rodzaje robót: - wykonanie warstw podposadzkowych wraz z izolacją przeciwwilgociową i cieplną - wykonanie ścianek działowych (grubości 12 i 6,5 cm oraz okładanie - szpałdowanie ścian kominowych cegłami grubości 0,25 ceg. - przewody kominowe wykonano w I etapie) - stolarka wewnętrzna - tylko schody strychowe w istniejącym otworze w stropie oraz montaż drzwi do pomieszczenia porządkowego z kotłem - wykonanie tynków wewnętrznych wraz z obsadzeniem kratek wentylacyjnych - wykonanie warstw izolacyjnych stropu nad parterem (folia, styropian, warstwa ochronna z betonu) - wykonanie elewacji budynku (docieplenie ścian budynku przedszkola wraz z nałożeniem warstwy gruntującej; kolory warstwy gruntującej zgodne z załącznikami - KOLORYSTYKA str. 44 i 45 PBW) nie wykonywano warstwy elewacyjnej jak również nie planowana była do wykonania okładzina cokołu z kamienia elewacyjnego; nie planowane jest również wykonywanie robót wykończeniowych przy schodach budynku oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. - kompletne prace wykończeniowe sufitów i ścian pomieszczenia porządkowego z kotłem oraz części ścian - dotyczy odcinków ścian za miejscami gdzie montowane będą grzejniki w pomieszczeniach gdzie docelowo zaprojektowane jest malowanie ścian; tj. gruntowania, gładzie gipsowe, malowania oraz obłożenia płytkami ceramicznymi - wszystkie prace należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym w innych pomieszczeniach wykonywane będą w następnych etapach. - kompletne wykonanie prac wykończeniowych posadzek tj. posadzki z płytek wraz z cokolikami pomieszczenia porządkowego z kotłem należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym; pozostałe prace wykończeniowe w innych pomieszczeniach wykonywane będą w następnych etapach. - kompletne wykonanie przyłączy (gazowego, wodociągowego, kanalizacyjnego oraz elektrycznego) wykonanie instalacji gazowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, CO, ciepłej wody wraz z wykorzystaniem energii słonecznej poprzez kolektory słoneczne zamontowane na dachu przedszkola, (solarnej,) wentylacyjnej oraz elektrycznej; kompletne wykonanie wszystkich instalacji dla pomieszczenia porządkowego z kotłem oraz częściowy wyposażenia dla instalacji elektrycznej, wodociągowej oraz kanalizacyjnej. Zakres przewidzianych do wykonania robót pn. Budowa dwuoddziałowego przedszkola w miejscowości Luszowice (Gmina Radgoszcz) ETAP III, którego zakończenie nastąpiło w 2011 r. i obejmowało wykonanie robót (od istniejącego stanu budynku) do stanu umożliwiającego Zamawiającemu rozpoczęcie procedury pozwolenia na użytkowanie obiektu (warunkowe) i zawiera - montaż stolarki wewnętrznej (drzwi wewnętrzne aluminiowe i oklinowane oraz okna wewnętrzne) wraz z obsadzeniem parapetów podokiennych; - roboty wykończeniowe ścian pomieszczeń przedszkola tj. malowania sufitów i części ścian wraz z wykonaniem gładzi gipsowych - farby emulsyjne oraz dodatkowo na lamperiach farba olejna przeźroczysta, licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach WC z częścią porządkową, pomieszczeniu socjalno - szatniowym, we wszystkich pomieszczeniach kuchennych, obieralni wstępnej, zmywalni, płytki ceramiczne do wysokości 2,0m, a w pokoju dyrektora przy umywalce fartuch ochronny z płytek do wys. 2.0 m i szer. 0.6 m poza umywalkę wraz z listwami wykończeniowymi, - prace wykończeniowe posadzek tj. wykonanie posadzek płytkowych wraz cokolikami i listwami wykończeniowymi; zgodnie z PT - załącznik - kolorystyka wnętrz, - wykonanie sceny z elementów drewnianych wraz z zabezpieczeniem do stopnia NRO; pomieszczenie 1.7 wykonanie (dokończenie) elewacji budynku przedszkola; z tynków silikatowych o strukturze baranek, uziarnieniu 1,5 mm, wraz obłożeniem cokołu budynku - z kamienia ROMALIT BRUK-BET (lub równoważne), - wykonanie robót wykończeniowych przy schodach budynku (montaż balustrad balkonowo - schodowych z malowaniem proszkowo, wylewka betonowa gr. 7 cm na istniejącej konstrukcji schodów, licowanie stopni i podestów płytkami - bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na kolidujący stary budynek przedszkola z zaprojektowanym podjazdem dla osób niepełnosprawnych prace te zostaną wykonane w terminie późniejszym. - częściowe wykonanie opaski z kostki brukowej; pozostałe prace wykończeniowe zagospodarowania terenu - dojazdy, dojścia, parkingi, ogrodzenie i plac zabaw planowane są do wykonania w następnym etapie, - wykonanie montażu urządzeń sanitarnych typu zawory, baterie, umywalki wraz z postumentami, zlewy ze stali nierdzewnej wraz z zaworami czerpalnymi, miski ustępowe typu kompakt, brodziki natryskowe wraz z kabinami oraz uchwyty i sporniki dla osób niepełnosprawnych - montaż osprzętu i opraw oświetleniowych o parametrach zgodnie z opracowanym PT (bez opraw w pomieszczeniu porządkowym z kotłem - zmontowane w II etapie) - dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchennych typu: zlewozmywaki wraz z odpowiednimi bateriami, młynka koloidalnego rozdrabniacza) stołów kuchennych, basenów kuchennych, szaf i regałów kuchennych, stolików i taboretów kuchennych, podestów (krat podestowych), żaluzji do okien podawczego i odbiorczego, kuchenki gazowej, lodówko - zamrażarki, lodówki na zdezynfekowane jaja, zmywarko - wyparzarki, patelni elektrycznej, naświetlacza jaj, okapu kuchennego wraz z wentylatorem - częściowa dostawa i montaż wyposażenia przedszkola w meble typu: stoliki, krzeska i szafki szatniowe dla dzieci przedszkolnych. Zakres robót dla IV-go etapu robót obejmuje wykonanie robót, które dotychczas nie były planowane do wykonania a które należy wykonać dla prawidłowego funkcjonowania nowo wykonywanego budynku dwuoddziałowego przedszkola w msc. Luszowice, gmina Radgoszcz. Pracami tymi są: - kompletne wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych - dotychczas niewykonane roboty ze względu na kolizje lokalizacyjną projektowanego podjazdu ze starym budynkiem przedszkola) - całościowe zagospodarowanie terenu działki nowo budowanego przedszkola tj. 1. wykonanie drogi wewnętrznej (droga pożarowa) i miejsca parkingowe przy przedszkolu 2. wykonanie chodników i dojść wokół nowego budynku przedszkola 3. wykonanie nowego ogrodzenia wraz z wcześniejszą rozbiórką istniejącego (zniszczonego) ogrodzenia 4. prace związane z budowa oświetlenia zewnętrznego działek przeznaczonych dla kompleksu przedszkolnego 5. wykonania przy przedszkolnego placu zabaw dla przedszkolaków oraz w celu zwiększenia możliwości integracyjnych obiektu dla pozostałej części mieszkańców msc. Luszowice. Wykaz zaprojektowanych zestawów zabawowych wraz z huśtawkami zamieszczony został w przedmiarze robót (i kosztorysie). OPIS URZADZEN ZABAWOWYCH I SPRAWNOSCIOWYCH WRAZ Z INFORMACJA O WYMAGANYCH MATERIAŁACH I SPOSOBIE MONTAZU Ogólne wymagania (obowiązują, o ile w opisie poszczególnego urządzenia nie zaznaczono inaczej). Plac zabaw ma odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa, a urządzenia i zestawy zabawowe wyposażenia placu zabaw musza posiadać Certyfikaty TUV potwierdzające spełnianie norm EN 1176:2008. Drewno - wszystkie elementy konstrukcyjne musza być wykonane z drewna sosnowego klejonego warstwowo (kantówka o wymiarach minimum 100mmx100mm o zaokrąglonych krawędziach). Belki konstrukcyjne musza posiadać co najmniej jeden frez wzdłużny z każdej strony. Schody - stopnie w schodach musza być zrobione z drewna klejonego z wklejona płyta szalunkowa z powłoka antypoślizgową. W huśtawce wahadłowej drewnianej górna belka (rygiel) ma być wykonana z profilu stalowego malowanego proszkowo dodatkowo rygiel górny musi posiadać zastrzały wzmacniające konstrukcje. Dodatkowo po obu zewnętrznych stronach huśtawki musi być umieszczona płyta zabezpieczająca ze sklejki wodoodpornej grubości minimum 25 mm. W huśtawce wagowej - wazce cała podstawa wykonana ma być ze stalowego profilu malowanego proszkowo, równoważnia z drewna klejonego. Urządzenie ma posiadać siedziska z oparciem. Sklejka - Daszki musza być wykonane ze sklejki wodoodpornej o grubości minimum 25 mm. Balkoniki ozdobne oraz wszelkie barierki maja być wykonane ze sklejki o grubości minimum 25 mm. Farba- Wszystkie elementy drewniane oraz elementy wykonane ze sklejki musza być malowane natryskowo farbami akrylowymi, które tworzą elastyczna powłokę. Powłoka musi posiadać filtr przeciw promieniowaniu UV. Wykluczające jest aby farba była nakładana na elementy drewniane wałkiem lub pędzlem. Kotwy - Urządzenia i zestawy maja być osadzane przy pomocy kotew stalowych zabetonowanych w gruncie (ochrona drewna przed szkodliwym wpływem wilgoci z gruntu). Elementy należy mocować na fundamencie umieszczonym minimum 20cm pod powierzchnia gruntu zgodnie z norma EN 1176. Liny - liny w zestawach musza posiadać rdzenie stalowe w oplocie polipropylenowym Łańcuchy- kalibrowane ze stali nierdzewnej o krótkich ogniwach Elementy konstrukcyjne - musza być zakończone od góry kapturkami z tworzywa, Elementy stalowe - uchwyty, poręcze, balkoniki i inne wykonane ze stali musza być malowane proszkowo. Zabezpieczenia - drewno zabezpieczone przed wilgocią przez osłony z tworzyw sztucznych o wysokiej wytrzymałości. Do połączeń stosowane śruby ocynkowane. Gniazda łączników zakryte zaślepkami z tworzywa. Nakrętki wpuszczane w otwory w drewnie ewentualnie śruby wystające poza lico belek zaślepiane kołnierzami plastikowymi. Zjeżdżalnie - ślizg wykonany ze stali nierdzewnej, konstrukcja nośna musi być wykonana ze stali, boki wypełnione sklejka wodoodporna o grubości minimum 25mm. Urządzenia i zestawy zabawowe a także elementy małej architektury musza być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością do przedstawionych na rysunku, jak również w skład wymaganych przez zamawiającego zestawów maja wchodzić wszystkie elementy składowe zgodnie z przedstawionym opisem i rysunkami. Minimalne możliwości zabawowe i rekreacyjne dla poszczególnych urządzeń zawarte zostały w kartach technicznych projektowanych urządzeń zabawowych.W celu zwiększenia estetyki obiektu oraz dla zapewnienia pełnych warunków BHP dla korzystających dzieci w obrębie poszczególnych urządzeń zabawowych zaprojektowana została syntetyczna nawierzchnia bezpieczna do stosowania na zewnątrz. Parametry nawierzchni bezpiecznej oraz podbudowy szczegółowo uściśla przedmiar robót. 6. wykonanie zagospodarowania terenu - sadzenie drzew i krzewów oraz obsiew trawa w tym tzw. placyków rekreacyjnych dla dzieci przedszkolnych do zabaw i gier. Zakres robót związanych z zagospodarowaniem terenu, w tym ilości, wielkości i rodzaje nasadzeń szczegółowo zawarte zostały w przedmiarze robót - zakup, dostawa i montaż pozostałego wyposażenia pomieszczeń przedszkolnych oraz mebli przedszkolnych do sal zabaw dzieci. W przypadku mebli do sal zabaw dzieci musza spełniać min. parametry jak: korpus: płyta laminowana WANILIA 18 mm, posiadająca klasę higieniczności E1, fronty, blaty i topy wykonane z płyty MDF 16 mm, aplikacje ozdobne 3D wykonane z MDF 8 mm, grawerowane, malowane i drukowane, elementy zdobnicze, fronty, blaty i topy pokryte lakierami dopuszczonymi do stosowania w elementach przeznaczonych dla dzieci w tym także w zabawkach i do kontaktu z żywnością, w drzwiach i szufladach zastosowane systemy cichego i bezpiecznego domyku, prowadnice szuflad wyposażone w blokadę uniemożliwiającą całkowite wysuniecie szuflady, krawędzie najbardziej wyeksponowanych brzegów w poszczególnych meblach zaokrąglone (promień poziomego zaokrąglenia blatów R=50 mm, pozostałe krawędzie promień R=3 lub R=6 mm). Natomiast w przypadku pozostałych mebli ich min. wymagania zawarto w przedmiarze robót. - rozbiórka budynku dotychczasowego (starego) przedszkola, w którym obecnie znajduje się przedszkole w msc. Luszowice. Szczegółowy zakres robót zawarty został w przedmiarze robót. Zamawiający wymagał będzie całościowej rozbiórki starego budynku wraz z przekazaniem materiałów z rozbiórki. Całość prac należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, wykonaną przez Autorską Pracownię Projektową, Architekt Dorota Krzyżanowska, ul. Tuchowska 25 A, 33-100 Tarnów. Dane techniczne budynku: - powierzchnia działki 2700 m2 - powierzchnia użytkowa 321,03 m2 - powierzchnia zabudowy 432,52 m2 - kubatura budynku 1 914,21 m3 - szerokość całkowita 17,66 m - długość całkowita 26,13 m - wysokość budynku (w kalenicy) wynosi 6,69 m - wysokość okapu od poziomu gruntu 3,98 m - budynek przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych Przyjęte rozwiązania konstrukcyjne i materiałowe: KONSTRUKCJA - ławy fundamentowe żelbetowe - ściany fundamentowe betonowe - wieńce żelbetowe - ściany zewnętrzne z pustaków typu Max gr. 29 cm - ściany konstrukcyjne wewnętrzne z pustaków typu Max gr.19 cm - ściany wewnętrzne działowe - z cegły dziurawki - gr. 12 cm i 6.5 cm (dodatkowo dozbrajanej) - trzony wentylacyjne z pustaków ceramicznych - strop żelbetowy - trzony kominowe z bloczków ceramicznych (dodatkowo obmurowywanych cegła pełna gr. 6,5 cm wraz z dozbrajaniem) - nadproża, wieńce pod murłaty - wylewane na mokro żelbetowe (wyjątkiem są nadproża nad ściankami działowymi, które należy wykonać jako prefabrykowane, zgodnie z podanymi w przedmiarze robót) - schody zewnętrzne - podesty wejściowe - żelbetowe wylewane na mokro zbrojone siatka, wg projektu konstrukcyjnego IZOLACJE: - termiczna; - podłoga na gruncie - styropian gr. 10cm (rodzaj styropianu zgodnie z danymi podanymi w przedmiarze robót - FS 30) - ścian fundamentowych - polistyren ekstrudowany gr. 8 cm - ścian zewnętrznych - styropian FS 20 gr. 12 cm mocowany na kleju i dodatkowo za pomocą łączników mechanicznych - szpalet okiennych i drzwiowych - styropian gr. 3 cm mocowany na kleju z doprowadzeniem do profili okiennych i drzwiowych - płyty stropowej nad parterem budynku - styropian FS 20 grubości 20 cm - przeciwwilgociowa: - pozioma posadzki przyziemia - 2 x papa termozgrzewalna - paroszczelna: - płyty stropowej nad parterem budynku - folia polietylenowa, paroszczelna MATERIAŁY WYKONCZENIOWE: - pokrycie dachu - blacha dachówkowa powlekana w kolorze popielatym - okna - PCV w kolorze białym, 5-ciokomorowe, szyba K=1,0 - drzwi zewnętrzne - profile aluminiowe ciepłe (z wkładka termiczną) szklone zestawami szklanymi o K=1,0, wyposażone w antabę, samozamykacze oraz rygle przeciwwyważeniowe (dokładny opis w przedmiarze robót), kolor pomarańczowy - drzwi wewnętrzne do pomieszczeń - drewniane oklinowane - parapety okienne - zewnętrzne z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze blachy dachowej, wewnętrzne z aglomarmuru oraz komorowego PVC wraz z odpowiednimi zatyczkami - tynki zewnętrzne - silikatowe na siatce mocowanej do styropianu; kolory zgodne z zamieszczonymi na rysunkach architektonicznych - tynki wewnętrzne - cementowo - wapienne gr. 1,5 cm kategorii III; - podesty wejściowe - płytki mrozoodporne, antypoślizgowe beżowe - balustrady schodów i balkonowe - stalowa konstrukcja INSTALACJE W budynku wykonano następujące instalacje: - wody zimnej - wraz z przyłączeniem do gminnego wodociągu (szczegóły wg. PBW instalacja wewnętrzna wod - kan.) wraz z wyposażeniem w hydrant wewnętrzny - wody ciepłej - ze zbiornika ogrzewana z wykorzystaniem energii słonecznej poprzez kolektory słoneczne zamontowane na dachu przedszkola (szczegóły wg. PBW instalacja wewnętrzna wod - kan. i c. w. u.) - kanalizacji sanitarnej - wraz z przyłączeniem do wykonanej sieci zbiorczej kanalizacji sanitarnej - elektrycznej - z istniejącej sieci zgodnie z opracowaniem branżowym - wentylacyjnej - mechaniczna i grawitacyjna, wg. opracowania branżowego, w pomieszczeniach wc o działaniu ciągłym lub włączanym automatycznie z oświetleniem - instalacja c.o. zasilana z kotła gazowego wg. opracowania branżowego - instalacja gazowa - armatura zgodnie z projektem branżowym, w pomieszczeniach kuchennych i pokoju dyrektora zamontowane baterie bezdotykowe. Rodzaj i parametry użytych do realizacji przedmiotowego zamówienia materiałów należy przyjąć następująco: - w pierwszej kolejności zgodnie z danymi zawartymi w przedmiarze robót, a w przypadku braku sprecyzowania w przedmiarze robót należy przyjąć zgodnie z dokumentacją techniczną (projektową). Dodatkowo Zamawiający informuje, że budynek istniejącego Przedszkola w miejscowości Luszowice będzie czynny do dnia 5 kwietnia 2012 r. W związku z powyższym roboty związane z rozbiórką istniejącego budynku przedszkola, oraz roboty towarzyszące można będzie wykonać po 5 kwietnia 2012 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. Miejsce realizacji robót: - Luszowice (dz. nr ewid. 878 i 886), Gmina Radgoszcz, powiat dąbrowski, województwo małopolskie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 98, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Dąbrowa Tarnowska, Nr 92-9462-0003-2002-2000-0062-0005 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Radgoszczy, adres: 33-207 Radgoszcz, Pl. Św. Kazimierza 7-8, pok. Nr 11 (sekretariat) lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej -wadium- dołączonej do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.2, tj. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, potwierdzającego uprawnienia Wykonawcy do wykonywania robót budowlanych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1, tj. wykazu robót budowlanych, z którego ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tzn. roboty polegające na budowie obiektów kubaturowych, lub dotyczące prac wykończeniowych i remontowych o wartości brutto powyżej 250.000 zł każda z nich z załączeniem dokumentów potwierdzających, że ww. roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionego w pkt III 4.1 oświadczenia o osobach uczestniczących w wykonaniu zamówienia potwierdzającego, że wykonawca ma w dyspozycji personel: - kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót elektrycznych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz, że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; - kierownika robót instalacyjnych - wymagane uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji wod-kan oraz że przynależy do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - pracowników fizycznych w ilości niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonego w ofercie dokumentu tj. wymienionej w pkt III 4.1, tj. polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Jeżeli ubezpieczenie jest w innej walucie niż PLN, to zostanie przeliczone po kursie NBP, ogłoszonym w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku dokonania zmian w projekcie budowlanym lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia. 2. Cena może być zmieniona gdy: a) nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT, b) wystąpi istotna różnica między obmiarem projektowym, a obmiarem powykonawczym, c) zamawiający ograniczy zakres przedmiotu zamówienia, wprowadzi zamienne rozwiązania lub materiały 3. Termin realizacji zamówienia może być zmieniony: a) jeżeli w trakcie budowy zaszła konieczność wykonania nieprzewidzianych robót lub zamawiający dokonał istotniej zmiany projektu, b) w razie zakłócenia toku robót budowlanych przez protesty społeczne i ingerencje osób trzecich oraz wstrzymanie budowy przez organ nadzoru budowlanego i inne ograny nadzoru, ale tylko po stwierdzeniu zaniedbań niezawinionych przez Wykonawcę, c) w razie braku możliwości wykonania zamówienia zgodnie z dostarczoną dokumentacją i przekazanym placem budowy, d) jeżeli w otoczeniu budowy rozpoczęto realizację robót, które uniemożliwiają dostęp do placu budowy lub z przyczyn praktycznych, roboty w otoczeniu placu budowy powinny być wykonane wcześniej, e) w przypadku opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i muszą być potwierdzone przez inspektora nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Radgoszcz. Pl. Św. Kazimierza 7-8, 33-207 Radgoszcz, Pokój Nr 11 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.