eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna aluminiowe w sali gimnastycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 264 przy ul. Majewskiego 17 w Warszawie

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2008-03-04

Warszawa: Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna aluminiowe w sali gimnastycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 264 przy ul. Majewskiego 17 w Warszawie
Numer og³oszenia: 43881 - 2008; data zamieszczenia: 04.03.2008
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Ochota, ul. Grójecka 17A, 01-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5783561, fax 022 5783555.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.urzadochota.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien drewnianych zespolonych na okna aluminiowe w sali gimnastycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 264 przy ul. Majewskiego 17 w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwo³anie przys³uguje.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien drewnianych zespolonych na okna aluminiowe w sali gimnastycznej budynku Szko³y Podstawowej nr 264 przy ul. Majewskiego 17 w Warszawie wg szczegó³owego opisu przedmiotu zamówienia w cz. II SIWZ

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szko³y podstawowe Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.15 - Instalowanie okien metalowych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakoñczenia: 22.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 2000 pln.

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy nie wykluczeni z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: 1) S± uprawnieni do wystêpowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie objêtym zamówieniem 2) Posiadaj± do¶wiadczenie potwierdzone dokumentami wykazuj±cymi nale¿yte wykonanie co najmniej 1 zadania w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (wymiana okien z profili aluminiowych) - o warto¶ci min. 60.000 z³ brutto - w ci±gu ostatnich 5 lat; 3) Zapewni± realizacjê robót przez osoby legitymuj±ce siê uprawnieniami ogólnobudowlanymi (min. 1 osoba)z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Regionalnej Izby In¿ynierów ; 4) udziel± gwarancji na wykonane prace na co najmniej 60 miesiêcy. Uwaga: Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia-nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w czê¶ci III pkt. 2 SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów wynikaæ musi jednoznacznie, i¿ w/w warunki Wykonawca spe³ni³. Uzupe³nienie b±d¼ wyja¶nienie wymaganych o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków jest mo¿liwe jedynie w trybie art. 26 ust. 3 i 4 ustawy.
  • Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: O¶wiadczenia oraz dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków: 1. o¶wiadczenie o tre¶ci okre¶lonej w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o zamówieniach publicznych- wg wzoru okre¶lonego w za³±czniku Nr 2; 2. dokument potwierdzaj±cy dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objêtym zamówieniem - aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 3.wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich piêciu lat przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, o podobnym zakresie do z³o¿onej oferty, zgodnych z opisem w rozdz. III pkt. 1 ppkt. 2 w SIWZ, z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi za³±cznik Nr 3; do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (np. referencje), 4.wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie lub bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakres wykonywanych przez nich czynno¶ci - wg wzoru za³±cznika Nr 4; do wykazu nale¿y do³±czyæ kopie uprawnieñ potwierdzaj±cych kwalifikacje niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia wraz z aktualnym za¶wiadczeniem o przynale¿no¶ci do Regionalnej Izby In¿ynierów; 5. potwierdzenie wniesienia wadium; 6. w przypadku zatrudnienia podwykonawców - o¶wiadczenie Wykonawcy wskazuj±ce czê¶æ zamówienia, której wykonanie powierza podwykonawcom; 7. kosztorys ofertowy sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 5

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urzadochota.waw.pl/PRZETARGI/

Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawa - Dzielnica Ochota - 02-021 Warszawa, ul. Grójecka 17 A - Wydzia³ Zamówieñ Publicznych, pokój 477.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Sto³ecznego Warszawy - Dzielnica Ochota 02-021 Warszawa, ul. Grójecka 17 A; Wydzia³ Zamówieñ Publicznych pokój 477, IV piêtro.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.