eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłoczew › Zakup usług edukacyjnych w ramach Projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Kłoczew: Zakup usług edukacyjnych w ramach Projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew
Numer ogłoszenia: 438784 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i Gimnazjum , ul. Długa 67/4, 08-550 Kłoczew, woj. lubelskie, tel. 25 75 43 164, faks 25 75 43 751.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych w ramach Projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych, zajęć specjalistycznych (korekcyjno-kompensacyjnych) oraz z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew w terminie od listopada 2012 roku do 30 czerwca 2013 roku w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina z Kłoczew. Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne, obejmujące przeprowadzenie zajęć dydaktycznych i opiekuńczo - wychowawczych, zajęć specjalistycznych (korekcyjno-kompensacyjnych) oraz z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno - zawodowego w ramach projektu Droga do Sukcesu - program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew w terminie od listopada 2012 roku do 30 czerwca 2013 roku w szkołach, dla których organem prowadzącym jest Gmina z Kłoczew..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku zmian zasad realizacji projektu Droga do Sukcesu - wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew wprowadzonych przez Instytucję Zarządzającą Programem Operacyjnym Kapitał Ludzki.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie, kwalifikacje i staż pracy do realizacji poszczególnych zajęć edukacyjnych: a) w częściach od I do VI w zadaniach 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 29, 30, 31, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 41, 42, 43, 44, 45, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64 wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe zawodowe dające kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej/gimnazjum, osoba legitymująca się co najmniej stopniem awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego, (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego) b) w częściach I i II w zadaniach 9, 27 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć z logopedii oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego) c) w częściach I, II i III w zadaniach 18, 32, 46 - posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego) d) w części I, II, III i IV zadaniu 11, 19, 33, 40, 47- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie pedagogiczne lub psychologiczne oraz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego) e) w części I i II zadaniu 10 i 28- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie i przygotowanie do prowadzenia zajęć korekcyjno-kompensacyjnych dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy raz minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć (weryfikacja na podstawie życiorysu zawodowego) 2. Dokumenty należy składać w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz cenowo-ofertowy , oświadczenie o uczestnictwie w innych projektach

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kloczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i Gimnazjum 08-550 Kłoczew ul. Długa 67/4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Samorządowa Administracja Szkół Podstawowych i Gimnazjum 08-550 Kłoczew ul. Długa 67/4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu Droga do Sukcesu- program wyrównywania szans edukacyjnych w Gminie Kłoczew.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Szkół w Kłoczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 348 godzin - grupa 1i 2- 116 godzin - grupa 3- 58 godzin - grupa 4 - 58 godzin - grupa 5 - 58 godzin - grupa 6 - 58 godzin Zadanie 2 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1- 58 godzin - grupa 2- 58 godzin Zadanie 3 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 522 godzin - grupa 1,2,3 - 174 godziny - grupa 4 i 5 - 116 godzin - grupa 6 i 7 - 116 godzin - grupa 8 i 9 - 116 godzin Zadanie 4 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1 i 2 - 116 godzin Zadanie 5 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 6 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1 i 2 - 116 godzin Zadanie 7 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 406 godzin - grupa 1 i 2- 116 godzin - grupa 3 - 58 godzin - grupa 4 - 58 godzin - grupa 5 - 58 godzin - grupa 6 - 58 godzin - grupa 7 - 58 godzin Zadanie 8 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1 -58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 9 Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin. - grupa 1 i 2 - 58 godzin Zadanie 10 Zajęcia specjalistyczne - korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 i 2 - 58 godzin Zadanie 11 Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Szkoła Podstawowa) - 18 godzin - grupa 1 - 18 godzin Zadanie 12 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu efektywnej nauki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 200 godzin - grupa 1,2,3,4 - 200 godzin Zadanie 13 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 348 godzin - grupa 1,2,3 - 174 godziny - grupa 4,5,6 - 174 godziny Zadanie 14 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 15 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 16 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 348 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin - grupa 3,4,5,6 - 232 godziny Zadanie 17 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 174 godzin - grupa 1,2,3 - 174 godziny Zadanie 18 Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 96 godzin -grupa 1- 96 godzin Zadanie 19 Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) - 18 godzin - grupa 1- 18 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół Szkół w Goździe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 20 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1 - 116 godzin Zadanie 21 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 22 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 23 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 174 godziny - grupa 1 - 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin - grupa 3 - 58 godzin Zadanie 24 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 174 godziny - grupa 1 - 87 godzin - grupa 2 - 87 godzin Zadanie 25 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 26 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka angielskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1- 58 godzin Zadanie 27 Zajęcia pozalekcyjne logopedyczne dla uczniów z zaburzeniami rozwoju mowy, które powodują zaburzenia komunikacji językowej oraz utrudniają naukę (Szkoła Podstawowa) - 29 godzin. - grupa 1 - 29 godzin Zadanie 28 Zajęcia specjalistyczne - korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z zaburzeniami i odchyleniami rozwojowymi lub specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz z wadami postawy (Szkoła Podstawowa) - 29 godzin - grupa 1 - 29 godzin Zadanie 29 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 30 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 31 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przedsiębiorczości przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 32 Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 30 godzin - grupa 1 - 30 godzin Zadanie 33 Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) -135godzin - grupa 1 - 68 godzin - grupa 2 - 67 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zespół Szkół w Czernicu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 34 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 35 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1 - 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 36 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 37 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 38 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 39 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Szkoła Podstawowa) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 40 Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Szkoła Podstawowa) - 9 godzin - grupa 1 - 9 godzin Zadanie 41 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 42 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przedsiębiorczości przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 43 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy (Gimnazjum) - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 44 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 116 godzin - grupa 1, 2 - 116 godzin Zadanie 45 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego (Gimnazjum) - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 46 Zajęcia z zakresu poradnictwa i doradztwa edukacyjno-zawodowego (spotkania indywidualne) informujące uczniów o korzyściach płynących z wyboru danej ścieżki edukacyjnej oraz możliwościach dalszego kształcenia w kontekście uwarunkowań lokalnego i regionalnego rynku pracy (Gimnazjum) - 32 godzin - grupa 1 - 32 godziny Zadanie 47 Zajęcia z zakresu doradztwa i opieka pedagogiczno-psychologiczna dla uczniów wykazujących problemy w nauce lub z innych przyczyn zagrożonych przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty (Gimnazjum) - 45 godzin - grupa 1 - 45 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkoła Podstawowa Wola Zadybska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 48 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1 - 116 godzin Zadanie 49 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1- 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 50 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu informatyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 51 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 52 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 174 godzin - grupa 1 - 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin - grupa 3 - 58 godzin Zadanie 53 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Kawęczynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 54 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 55 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1- 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 56 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 348 godzin - grupa 1,2- 116 godzin - grupa 3,4- 116 godzin - grupa 5,6 - 116 godzin Zadanie 57 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 58 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 116 godzin - grupa 1 - 58 godzin - grupa 2- 58 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkoła Podstawowa w Starym Zadybiu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 59 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka polskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1 - 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 60 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z języka angielskiego przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1,2 - 116 godzin Zadanie 61 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu matematyki przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 116 godzin - grupa 1- 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 62 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu przyrody przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 63 Zajęcia pozalekcyjne rozwijające zainteresowania uczniów zdolnych z zakresu ekspresji kulturalnej przez wykorzystaniu aktywnych metod pracy - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin Zadanie 64 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 116 godzin - grupa 1- 58 godzin - grupa 2 - 58 godzin Zadanie 65 Zajęcia pozalekcyjne dydaktyczno-wyrównawcze z języka polskiego dla uczniów mających trudności w nauce, w szczególności w spełnianiu wymagań edukacyjnych wynikających podstawy programowej kształcenia ogólnego dla danego etapu edukacyjnego - 58 godzin - grupa 1 - 58 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.