eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OzorkówOpieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Ozorków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-22

Ozorków: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Ozorków
Numer ogłoszenia: 438696 - 2009; data zamieszczenia: 22.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ozorków , ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków, tel. 042 2771444, faks 042 2771449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug-ozorkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opieka nad bezdomnymi zwierzętami z terenu Gminy Ozorków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie odłapywania, transportu i hotelowania (utrzymywania) bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Ozorków. Ogólne wymagania dotyczące realizacji zamówienia: 1.Odłapanie zwierzęcia i dostarczenie do schroniska - Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zlecenia - usługi odłapania w ciągu 12 godzin licząc od godziny zgłoszenia przez Zamawiającego. 2.Prowadzenie ewidencji i chipowania przyjmowanych do schroniska bezdomnych zwierząt oraz oddawanie zwierząt do adopcji, przekazywanie zamawiającemu miesięcznych raportów dotyczących przyjmowanych bezdomnych zwierząt w danym miesiącu oraz informacji o zmniejszeniu ilości utrzymywanych bezdomnych zwierząt (zwierzęta adoptowane, uśpione lub padłe oraz odebrane przez odnalezione właściciela itp.). 3.Otaczanie dostarczonych do schroniska bezdomnych zwierząt opieką zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity z 2003 roku Dz. U. Nr 106 poz.1002 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158 poz. 1657). 4.Wyżywienie 5.Nadzór weterynaryjny (profilaktyka, leczenie) Uwaga: Wykonawca po zawarciu umowy zobowiązany jest do przejęcia najpóźniej w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy (w tym również przewiezienia na swój koszt) i utrzymania wszystkich psów dotychczas umieszczonych przez Gminę Ozorków w schronisku znajdującym się na terenie siedziby w miejscowości Łodzi i filii - w m. Wojtyszki gm. Brąszewice, wyłapanych z terenu gminy Ozorków (ilość psów przechowywanych w schronisku na dzień 22.12.2009 r. wynosi 48 szt.). Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania Zamawiającego, w przypadku wystąpienia objawów choroby zakaźnej zwalczanej z urzędu na swoim terenie. Wykonawca zapewnia w czasie wyłapywania i transportu zwierząt, korzystanie z urządzeń i środków, które nie stwarzają zagrożenia życia i zdrowia oraz cierpienia zwierząt. Zamawiający nie ponosi kosztów za nieudane odłowienie zgłoszonego bezdomnego zwierzęcia, chyba, że mylnie wskazał Wykonawcy lokalizację - miejsce przebywania psa, wówczas Zamawiający pokrywa koszty transportu. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów m.in. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (tekst jednolity z 2003 roku Dz. U. Nr 106 poz.1002 z późn. zm.) i rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 23 czerwca 2004 r. w sprawie szczegółowych wymagań weterynaryjnych dla prowadzenia schronisk dla zwierząt (Dz. U. Nr 158 poz. 1657)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi 85.20.00.00 - Usługi weterynaryjne 77.40.00.00 - Usługi zoologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a)prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095 z późn. zm.), b)posiadają zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust.1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.); w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.; a)dysponują odpowiednimi narzędziami i urządzeniami tj.: samochód przystosowany do transportu zwierząt lub sprzęt do wyłapywania zwierząt lub przedstawia pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia narzędzi i urządzeń tj.: samochód przystosowany do transportu zwierząt, sprzęt do wyłapywania zwierząt 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; a)wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 z ustawy Pzp. Ocena ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wskazanych w niniejszej specyfikacji, złożonych wraz z ofertą przez Wykonawcę..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)wypełniony formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2)oświadczenie o spełnieniu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualne zezwolenie na prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt zgodnie z art. 7 ust.1 pkt. 4 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity z 2005 r. Dz. U. Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.); w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 5)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, co najmniej w zakresie wskazanym w opisie warunków udziału w postepowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 6)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie - wg załącznika nr 3 do SIWZ, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; w przypadku oferty wspólnej warunek może spełnić jeden z wykonawców, 7)akceptowany tj. podpisany wzór umowy - stanowiący załączniki nr 4 do SIWZ. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt A pkt 3), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 1)Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane pkt A ppkt 2 i 3 dla każdego partnera z osobna, natomiast pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2)Pełnomocnictwo dla jednego z wykonawców ustanowione wspólnie przez wszystkich wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć, w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem, w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - koszty odłowienia i transportu do schroniska jednego zwierzecia - 10
  • 3 - koszty transportu w przypadku nieudanego odłowienia zgodnie z siwz - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug-ozorkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14, pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 11:00, miejsce: na adres Urzedu Gminy w Ozorkowie, ul. Wigury 14 lub bezpośrednio do sekretariatu Urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.