eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr1916W, 1917W, 1934W, 1937W na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Lipsko: Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr: 1916W, 1917W, 1934W, 1937W na terenie powiatu lipskiego (4 zadania)
Numer ogłoszenia: 43856 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Lipsku , ul. Spacerowa 24, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdpl. republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa (modernizacja) dróg powiatowych nr: 1916W, 1917W, 1934W, 1937W na terenie powiatu lipskiego (4 zadania).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 dotyczy: Odbudowy (modernizacji) drogi powiatowej Nr 1916W Lipsko- Wola Solecka w km 0+000 - 4+840, długości 4,840km Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 220m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 4,84km II. Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 1815t III. Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 24 400m2 IV. Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 12100m2 2. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Odbudowy (modernizacji) drogi powiatowej nr 1917W Wola Solecka- Górki odcinek Wola Solecka- Białobrzegi w km 0+020 - 2+130, długości 2,110km Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 200m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym -2,11km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 792t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 10 550m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 5275m2 3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Odbudowy (modernizacji) drogi powiatowej nr 1934W Pawłowice- Ciszyca na odcinku Pawłowice- Wola Pawłowska w km 0+010 - 2+860, długości 2,850km . Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 1046m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,85km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 957,4t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 13 255m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 6875m2 4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Odbudowy (modernizacji) drogi powiatowej nr 1937W Chotcza Górna - granica powiatu odcinek Chotcza- Gniazdków w km 0+300 - 1+960, długości 1,660km. Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 200m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym-1,66km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 622,5t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 8 400m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm-3 320m 6. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 4 150m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 4 w wysokości: 1) dla zadania nr 1 w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100. 2) dla zadania nr 2 w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. 3) dla zadania nr 3 w wysokości: 12 000,00 zł, słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100. 4) dla zadania nr 4 w wysokości: 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych 00/100.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wymienione roboty w swoim zakresie rzeczowym muszą zawierać budowę lub przebudowę drogi o łącznej długości: Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 1: 5 km, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł każda. Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 2: 2 km, o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł każda. Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 3: 3 km. o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł każda Dla wykonawców składających ofertę na zadanie nr 4: 2 km, o wartości nie mniejszej niż 550 000,00 zł każda Ważne: W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wystarczy przedstawić wykaz robót na zadanie, wobec którego wymagania dotyczące długości i wartość przebudowywanych dróg jest największa. (Np. składając ofertę na zadania nr 1 i 4 wystarczy zamieścić roboty budowy lub przebudowy drogi o łącznej długości 5km i wartości co najmniej 1 500 000 zł.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -W zakresie dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie następującego sprzętu i urządzeń spełniających minimalne wymagania sprzętowe i ilościowe: Dla zadań od 1 do 4: - Frezarka - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny min. (10t.) - 1 szt. - Walec statyczny samojezdny ogumiony (8,5t) - 1 szt. - Rozkładarka mas bitumicznych (sterowanie elektronicznie, szerokość układania 5,5m) -1 szt. - Samojezdna ścinarka do poboczy - 1 szt. - Samochód samowyładowczy (ładowność minimum 5 ton) - 4 szt. - Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności roboczej minimum 30 Mg/h. - 1 szt. Dla wykonawców składających ofertę na więcej niż 1 zadanie wystarczy wykazać się posiadaniem sprzętu wymienionego powyżej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami, Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: 1. Kierownikiem Budów: z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym w pełnieniu funkcji kierownika budowy,- musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej - wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym terminem ważności. 2. Majstrem Mas Bitumicznych- minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji robót drogowych. Wykształcenie minimum średnie budowlane. Ważne: Kierownika budów wystarczy wykazać jednego startując na nieograniczoną ilość zadań, natomiast jeżeli wykonawca startuje na więcej niż 3 zadania, należy wykazać przynajmniej dwóch majstrów mas bitumicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę- spełnienie następujących warunków: 1. Posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1mln złotych. 2. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszą niż: dla zadania nr 1: 1 500 000,00 zł dla zadania nr 2: 650 000,00 zł dla zadania nr 3: 800 000,00 zł dla zadania nr 4: 500 000,00 zł Ważne: Wykonawca startujący na więcej niż jedno zadanie powinien zsumować kwoty poszczególnych zadań. Np.: dla zadań 1 i 3 należy wykazać posiadanie środków lub zdolność kredytową w wysokości: 1 500 000 zł + 800 000 zł = 2 300 000 zł Wykonawca startujący na wszystkie zadania: 3 450 000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Informacje o posiadanym laboratorium drogowym. W przypadku braku laboratorium drogowego, informacja o podmiocie wykonującym badania drogowe na zlecenie wykonawcy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia dla zadań na które startuje wykonawca 3) Wykaz osób do kontaktów z zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy 5) Wzór umowy- parafowany przez wykonawcę 5) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę i ile nie wynikają z przepisów prawa lub przedstawionych dokumentów rejestrowych 6) Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdpl.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego adres jak w pkt.1. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle S.I.W.Z. za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie specyfikacji wynosi 50 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego tj.: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych ul. Spacerowa 24 27-300 Lipsko Pokój nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 29.04.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej Nr 1916W Lipsko- Wola Solecka w km 0+000 - 4+840, długości 4,840km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 220m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 4,84km II. Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 1815t III. Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 24 400m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 12100m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1917W Wola Solecka- Górki odcinek Wola Solecka- Białobrzegi w km 0+020 - 2+130, długości 2,110km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 200m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym -2,11km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 792t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 10 550m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 5275m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1934W Pawłowice- Ciszyca na odcinku Pawłowice- Wola Pawłowska w km 0+010 - 2+860, długości 2,850km.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 1046m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym - 2,85km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 957,4t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 13 255m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 6 875m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odbudowa (modernizacja) drogi powiatowej nr 1937W Chotcza Górna - granica powiatu odcinek Chotcza- Gniazdków w km 0+300 - 1+960, długości 1,660km..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: I. Roboty przygotowawcze: 1. Frezowanie nawierzchni z mas mineralno- bitumicznych gr. warstwy 4cm - 200m2 2. Roboty pomiarowe przy robotach drogowych dla trasy drogowej w terenie równinnym-1,66km II Podbudowy 3. Mechaniczne wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno- asfaltową w ilości średnio 75kg/m2 - 622,5t III Nawierzchnie 4. Mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4cm z masy mineralno- asfaltowej dla ruchu KR 1/2 - 8 400m2 IV Roboty wykończeniowe i towarzyszące 5. Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namułu 20cm-3 320m 6. Uzupełnienie i wyprofilowanie poboczy gruntowych do 10cm szer. 1,25m - 4 150m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.33.00-2, 45.23.31.00-0, 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.