eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Wiązowna: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna
Numer ogłoszenia: 43840 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiązowna , ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 022 7890128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: urzad@wiazowna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Wiązowna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1.Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego: 1/ Plan zagospodarowania p.n. Góraszka - Centrum Handlowe. 2/ Trzy plany zagospodarowania p.n. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Część I zamówienia 1. Podstawa prawna opracowania: Uchwała Nr 251/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe, która stanowi zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1/ ekofizjografii, 2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 3/ projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4/ sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody, 5/ prognozy skutków finansowych opracowania planu,. 2. Szczegółowy zakres opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka centrum handlowe został określony w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Część II zamówienia 1. Podstawa prawna opracowania: 1/ Uchwała Nr 257/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap I, która stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 2/ Uchwała Nr 258/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowna z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap II , która stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 3/ Uchwała Nr 259/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap III, która stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie dla każdego planu: 1/ ekofizjografii, 2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 3) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody, 5) prognozy skutków finansowych opracowania planów, 2. Szczegółowy zakres opracowania trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pn. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III, został określony w projekcie umowy, która stanowi zał. nr 6 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1/ Dla Części I zamówienia - 1.500,00 zł. 2/ Dla Części II zamówienia - 4.500,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: wykonali co najmniej 2 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego bez względu na obszar. Za wykonane plany należy rozumieć plany opublikowane w Dzienniku Urzędowym. Ponadto wykonawcy przedstawią wykaz opracowań planistycznych wykonanych (zakończonych i będących w trakcie opracowania) z okresu ostatnich 3 lat. 4) Zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką planów, dysponują minimum 1 pracownikiem przynależącym do izby urbanistów. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 6) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7) Wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia swojej działalności gospodarczej. 8) Spełniają i przyjmują warunki określone w SIWZ oraz wzorze/ach umowy/ów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania należy do oferty załączyć: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania - załącznik nr 9 do SIWZ. 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy do oferty załączyć. 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (tj: wykaz wykonanych co najmniej 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego bez względu na obszar) - zgodnie z zał. nr 10 do SIWZ. Za wykonane plany należy rozumieć plany opublikowane w Dzienniku Urzędowym. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, że przynajmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia do wykonywania opracowań planistycznych (uprawnienia urbanistyczne lub architektoniczne do projektowania bez ograniczeń) wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt. 2 wykonawca wskazał, osoby którymi będzie dysponował - dołączyć (jeżeli dotyczy). 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy do oferty załączyć: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 ppkt.4 i 5 - składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 1 ppkt.4 i 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazowna.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna pok. 209 II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Wiązowna ul. Lubelska 59, 05-462 Wiązowna Biuro Obsługi Mieszkańców (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Plan zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia 1. Podstawa prawna opracowania: Uchwała Nr 251/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka - Centrum Handlowe, która stanowi zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie: 1/ ekofizjografii, 2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 3/ projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4/ sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody, 5/ prognozy skutków finansowych opracowania planu,. 2. Szczegółowy zakres opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego pn. Góraszka centrum handlowe został określony w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trzy plany zagospodarowania pn. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia 1. Podstawa prawna opracowania: 1/ Uchwała Nr 257/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap I, która stanowi zał. nr 2 do SIWZ. 2/ Uchwała Nr 258/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowna z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap II , która stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 3/ Uchwała Nr 259/XXIX/08 Rady Gminy Wiązowa z dnia 25 listopada 2008r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego p.n. Mienia - etap III, która stanowi zał. nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje wykonanie dla każdego planu: 1/ ekofizjografii, 2/ prognozy oddziaływania na środowisko (ewent. ocena strategiczna), 3) projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, 4) sporządzenia wykazu z bilansem powierzchni dla działek leśnych wymagających uzyskania zgody na zmianę przeznaczenia i analizy ekonomicznej dla działek Skarbu Państwa wymagających ewentualnego uzyskania w/w zgody, 5) prognozy skutków finansowych opracowania planów, 2. Szczegółowy zakres opracowania trzech miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pn. Mienia - etap I, Mienia - etap II i Mienia - etap III, został określony w projekcie umowy, która stanowi zał. nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.