eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworno › Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie położonych przy ulicy Kolejowej 4D, działka nr 158/7 AM-4

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Przeworno: Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie położonych przy ulicy Kolejowej 4D, działka nr 158/7 AM-4
Numer ogłoszenia: 43836 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przeworno , ul. Kolejowa 4a, 57-130 Przeworno, woj. dolnośląskie, tel. 074 8102052, 8101311, faks 074 8102002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przeworno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie położonych przy ulicy Kolejowej 4D, działka nr 158/7 AM-4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i wyposażenie części pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Przewornie w celu utworzenia Gminnego Przedszkola Publicznego, położonego przy ulicy Kolejowej 4 D, działka nr 158/7 AM-4 2. Zakres zamówienia Wykorzystując istniejący układ pomieszczeń zaprojektowano: Przedszkole 2-oddziałowe na parterze - powierzchnia użytkowa- 218.30 m2 Program użytkowy: - 2 szatnie - 21,50 m2 - 2 sale zajęć- 103,27 m2 - 2 zespoły sanitarne- 29,33 m2 - hall wejściowy - korytarz - 28.20 m2 - 2 SZATNIE Szatnia dzieci jest pomieszczeniem, w którym poza przechowywaniem ubrania dzieci opanowują umiejętność samodzielnego ubierania się. Szatnie zaprojektowano tworząc odrębne boksy dla każdego oddziału. Szatnia zostały zlokalizowana na parterze w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia i hallu. Szatnia I 10.23 m2 Szatnia II 11.27 m2 - 2 SALE ZAJĘĆ Sale zajęć przeznaczone są dla realizacji zadań wychowawczo-dydaktycznych, zabaw, spożywania posiłków oraz wypoczynku. Sala zajęć z zespołem sanitarnym, schowkiem porządkowym stanowi kompleks pomieszczeń dla jednego oddziału. - sala przedszkolna I 49.24 m2 - sala przedszkolna II 54.03 m2 - 2 ZESPOŁY SANITARNE Zespoły sanitarne dzieci zaprojektowano odrębne dla każdego oddziału. Zespół sanitarny zlokalizowano w bezpośrednim sąsiedztwie sali zajęć. W zespole przewidziano: -2 miski ustępowe o zmniejszonych wymiarach -3 umywalki o zmniejszonych wymiarach Miski ustępowe należy obudować ściankami do wysokości 1,30 m. Kabiny powinny być zamykane drzwiczkami dwuskrzydłowymi o wysokości umożliwiającej wgląd personelu opiekuńczego. Wysokość zawieszenia umywalek należy uzależnić od przewidywanego wzrostu dzieci. - umywalnia I 6.16 m2 -w.c. I 8.54 m2 -umywalnia II 6.09 m2 -w.c. II 8.54 m2 Schowki porządkowe służą do przechowywania środków do utrzymania czystości w zespole pomieszczeń użytkowanych przez poszczególne oddziały. Powinny być wyposażone w zlew umieszczony na wysokości 45 cm nad podłogą oraz w zawór czerpalny ze złączką do węża. Schowki należy lokalizować przy pomieszczeniach sanitarnych oraz zabezpieczyć przed dostępem dzieci. Projektowane przedszkole będzie korzystać z istniejących schowków porządkowych szkoły - HALL WEJŚCIOWY Hall -poczekalnia dla rodziców jest miejscem ogólnego badania stanu zdrowia dziecka przy jego przyjściu do przedszkola, służy rodzicom do rozbierania dzieci z odzieży wierzchniej oraz do oczekiwania na dziecko po skończeniu zajęć. - KORYTARZ - Korytarz 28.20 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.25.21 - Roboty murarskie w zakresie fasad 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 4 925,84 zł powinno być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1.1.1.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Na potwierdzenie spełniania tego warunku w ofercie należy przedłożyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 2) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 1.1.2.dysponują odpowiednim doświadczeniem zawodowym 1) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. roboty ogólnobudowlane wraz z instalacjami wewnętrznymi w obiektach o łącznej wartości min. 200.000 zł 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku, w ofercie należy przedstawić informację o doświadczeniu Wykonawcy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wykonanie wykazanych robót z należytą starannością. 1.1.3.dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem 1) Wykonawca musi dysponować min. 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie obiektów budowlanych budownictwa ogólnego. 2) Na potwierdzenie spełniania tego warunku wraz z ofertą należy przedłożyć: a) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 1.2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych w ofercie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w rozdz. VI, Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z treścią załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ. 1.2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ 1.8.Dokumenty stwierdzające uprawnienia osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.9.Zobowiązanie pisemne innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączonym wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.10.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, zgodnie z treścią załącznika nr 5 - Doświadczenie, do niniejszej SIWZ. 1.11.Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2.Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 3.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188 poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przeworno.pl w zakładce przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, pok. nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego: Gmina Przeworno, ul. Kolejowa 4 A, 57-130 Przeworno, sekretariat, pok. nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.