eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › przetarg nieograniczony na uporządkowanie gospodarki ściekowej w rejonach drogi krajowej nr 1 oraz Jeziora Chełmżyńskiego - etap I polegające na budowie kanalizacji sanitarnej Browina - Kończewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43779

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Chełmża: przetarg nieograniczony na uporządkowanie gospodarki ściekowej w rejonach drogi krajowej nr 1 oraz Jeziora Chełmżyńskiego - etap I polegające na budowie kanalizacji sanitarnej Browina - Kończewice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Chełmża, do kontaktów: Wiesław Kazaniecki, Małgorzata Banach, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, fax 056 6756079, e-mail: info@gminachelmza.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.gminachelmza.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na uporządkowanie gospodarki ściekowej w rejonach drogi krajowej nr 1 oraz Jeziora Chełmżyńskiego - etap I polegające na budowie kanalizacji sanitarnej Browina - Kończewice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Chełmża, miejscowości Browina, Kończewice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków i rurociągiem tłocznym ze wsi Browina wraz z odprowadzeniem poprzez przepompownie ścieków PI, PII, PIII, do istniejącej przepompowni ścieków w miejscowości Kończewice w tym: 1/ budowa rurociągów z rur PVC 250 mm - 60,0 m.b. 2/ budowa rurociągów z rur PVC 200 mm - 3,0 m.b. 3/ budowa rurociągów z rur PE 50 mm - 184,0 m.b. 4/ budowa rurociągów z rur PE 160 mm - 3823,0 m.b. 5/ przepompownie sieciowe - 3 szt. 6/ komory pomiarowe - 2 szt. 7/ komory rozprężne - 2 szt. 8/ przepompownie przyzagrodowe - 5 szt 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 1,5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: - wskazać do wykonania niniejszego zamówienia osoby i podmioty, które będą wykonywać lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży sanitarnej w zakresie kanalizacji sanitarnej i drogowej, - wykonać w okresie ostatnich pięciu lat ( 2000-2005 lub 2001-2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane, o wartości każdej z nich nie mniejszej niż 800.000 (osiemset tysięcy) PLN. 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, tj.: - posiadać środki finansowe i/lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 900.000 (dziewięćset tysięcy) PLN - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości min. 100.000 (sto tysięcy) PLN Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki pkt 1.1) musi spełniać każdy z nich, a Warunki pkt 1.2) oraz 1.3) - oceniane będą łącznie potencjał kadrowy oraz wiedza i doświadczenie, a także łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) , - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców wraz z ofertą muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) ; - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW ( część I SIWZ) oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w punkcie 1.2. posiadają wymagane uprawnienia tj, kserokopie uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych robót budowlanych , o których mowa w punkcie 1.2. sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, np. referencje, protokoły odbioru. - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości i/lub posiadanie zdolności kredytowej w wymaganej wysokości zgodnie z punktem 1.3., - Wykonawca musi złożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z punktem 1.3.; ponadto - Wykonawcy muszą złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Płatność gotówką w kasie Urzędu Gminy Chełmża lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2006, godzina 10:00, Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, sala nr 4.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.