eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dopiewo › Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego - Zp/341/36/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Dopiewo: Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego - Zp/341/36/09
Numer ogłoszenia: 437780 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dopiewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego - Zp/341/36/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego, o których mowa w art. 4 ust. 2 pkt. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 Nr 80, poz. 717 z późn. zm.). Zakresem przedmiotowego zamówienia jest przygotowywanie projektów decyzji w oparciu o wniosek o wydanie w/w decyzji, które wpłyną do Urzędu Gminy Dopiewo od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r., w tym : a) przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu z załącznikiem graficznym , b) wykonanie analizy funkcji oraz cech zabudowy i zagospodarowania terenu do decyzji o warunkach zabudowy z załącznikiem graficznym, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania terenu (Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1588), c) przygotowywanie projektów decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego z załącznikiem graficznym. 3.2. Projekty decyzji należy przygotować w wersji papierowej i elektronicznej ( wersja elektroniczna może być dostarczana na płytach CD lub pocztą e-mailową w formacie Word), załączniki do decyzji należy przygotować w wersji papierowej w 1 egz. 3.3. Przygotowanie projektu decyzji należy poprzedzić wizją lokalną. Przeprowadzone wizje lokalne należy potwierdzać dokumentacją fotograficzną wraz z opisem. 3.4. Decyzje należy przygotowywać w terminie 7 dni od daty otrzymania materiałów od upoważnionego pracownika urzędu. 3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił raz w tygodniu min. 3 godz., w godzinach pracy urzędu, w siedzibie Zamawiającego, pobyt osoby sporządzającej projekty przedmiotowych decyzji, w celu: a) wymiany korespondencji oraz zapoznania się z przekazanymi wnioskami, b) niezwłocznego usuwania błędów oraz wprowadzania korekt w sporządzonych projektach decyzji, które można dokonać bez przeprowadzenia weryfikacji analizy w terenie, 3.6. Zamawiający informuje orientacyjnie, że w roku 2009 wydał: a) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu - ok. 250 b) decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego - ok. 70 CPV: 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: - dysponują osobami wpisanymi na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów - zgodnie z art. 50 ust. 4 ustawy z 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: min. 320 projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub projektów decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego , o łącznej wartości min. 30 tys. zł. brutto (w okresie max. 12 miesięcy). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 1.2. Powyższe warunki udziału w przetargu będą oceniane przez komisję przetargową na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego na podstawie niniejszej specyfikacji, wg zasady spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 1.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, warz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.2., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.3. Uprawnienia oraz aktualny dokument potwierdzający wpis na listę izby samorządu zawodowego urbanistów lub architektów, osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w pk. 9.2. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. 1.4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 320 projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub projektów decyzji lokalizacyjnych inwestycji celu publicznego , o łącznej wartości min. 30 tys. zł. brutto (w okresie max. 12 miesięcy), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie. 1.5. Oświadczenie o spełnianiu warunków podmiotowych udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust. 1 Pzp wg załącznika do siwz. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (poświadczona za zgodność z oryginałem musi być każda zapisana strona dokumentu). 2. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w pkt. 9.1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w kraju pochodzenie osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1 c, 62-070 Dopiewo , pok. nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo ul. Leśna 1 c, 62-070 Dopiewo , pok. nr 5 - Biuro obsługi klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. 2. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.3. Zadanie nie dotyczy finansowania/ programu ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.