eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i powielacza cyfrowego do Urzędu Skarbowego w Bytomiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-21

Bytom: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i powielacza cyfrowego do Urzędu Skarbowego w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 437584 - 2009; data zamieszczenia: 21.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Bytomiu , ul. Wrocławska 92 92, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2810081 w 375.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i powielacza cyfrowego do Urzędu Skarbowego w Bytomiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i powielacza cyfrowego do Urzędu Skarbowego w Bytomiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP, e. złożą dokumenty wymagane przez zamawiającego. 2). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3). Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 2). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy: a. nie spełniają warunków uczestnictwa w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ) lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, e. nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3). Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4). Zamawiający w wyznaczonym przez siebie terminie wzywa do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego. 5). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a. jest niezgodna z ustawą, b. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za wyjątkiem innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, c. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f. zawiera błędy w obliczeniu ceny, g. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie innych omyłek polegających na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, h. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, b. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. c. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty złożonej przez spółkę cywilną lub jawną ww. zaświadczenie winna złożyć spółka i każdy ze wspólników osobno. d. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f. oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ. 2). W przypadku zaoferowania przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy opowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a. raport testów wydajności według normy: - ISO-IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, - ISO-IEC 19798 dla tonerów kolorowych. Raport należy sporządzić w języku polskim. Raport winien zawierać co najmniej: średnią ilość wydruków, odchylenie standardowe, poziom ufności (90%), datę testowania, liczbę testowanych kaset, liczbę kaset użytych do obliczeń, tryb drukowania, ilość badanych drukarek, orientację podawania papieru, wersję strony testowej, kody partii testowanych wkładów, numery seryjne mechanizmów, temperaturę w oC, wilgotność, informacje: czy stosowano procedurę wstrząsania przy niskim poziomie tonera, o użytym nośniku, o formacie papieru, o systemie operacyjnym, o stosowanej aplikacji. b. pisemne potwierdzenie producentów urządzeń, że dopuszczalne jest używanie równoważnych materiałów eksploatacyjnych oraz że ich użytkowanie nie wpływa negatywnie na działanie tych urządzeń. c. oświadczenie stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ o następującej treści: Oświadczamy, że zaoferowane materiały eksploatacyjne równoważne są odpowiednie dla danego rodzaju sprzętu i będą z nim współpracowały. W przypadku awarii urządzenia z winy dostarczonego materiału eksploatacyjnego zobowiązujemy się do pokrycia wszelkich kosztów związanych z wykonaniem niezbędnych ekspertyz i ewentualnej naprawy tego urządzenia oraz strat jakie ta awaria spowodowała. Ponadto pokryjemy wszelkie koszty związane z transportem urządzenia. 3). Wykonawca winien w ofercie złożyć również wypełniony i podpisany: a. formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, b. kosztorys cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4). Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ. 5). Ww. dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6). Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 7). Wzory formularzy należy ściśle wypełnić według wskazówek określonych w SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania jakichkolwiek zmian w treści załączonych formularzy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do niniejszej SIWZ. 8). W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres - podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa, musi ona być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl/us/bytom.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Skarbowym w Bytomiu, ul. Wrocławska 92 w pok. 51 (II p.) u Pani Beaty Jedlińskiej; faksem, na wskazany we wniosku numer faksu; pocztą elektroniczną, na wskazany we wniosku adres.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Kancelarii Urzędu lub przesłać na adres Urzędu Skarbowego w Bytomiu, ul. Wrocławska 92. Otwarcie ofert: 6 styczeń 2010r. godz. 11:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.