eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczucin › Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2017-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-15

Ogłoszenie nr 43742 - 2017 z dnia 2017-03-15 r.

Szczucin: Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2017-2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 34739-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, krajowy numer identyfikacyjny 85174526700000, ul. ul. Piłsudskiego  15, 33230   Szczucin, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-14 643 61 95, faks 0-14 643 61 95, e-mail gzozszczucin@gmail.pl
Adres strony internetowej (URL): www.gzozszczucin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie badań analitycznych dla Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie w latach 2017-2020

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług badań laboratoryjnych na rzecz Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie. Przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 85.14.50.00-7 (Usługi świadczone przez laboratoria medyczne), 85.14.80.00- 8 (Usługi analizy medycznej). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Szczucinie, jego podmiotów organizacyjnych: o Ośrodek Zdrowia w Szczucinie, o Ośrodek Zdrowia w Brzezówce o Ośrodek Zdrowia w Słupcu. 3. W ramach usługi: wykonywane będą badania analityczne zlecane i finansowane przez Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szczucinie. 4. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego następujące usługi: o Wykonywanie badań analitycznych z materiału pobranego do badań przez Zamawiającego. Rodzaj badań będących przedmiotem zamówienia oraz ich ilość określa tabela CENA OFERTY zamieszczona w Załączniku Nr 8 do SIWZ. o Umieszczenie wyników badań w laboratoryjnym systemie informatycznym Wykonawcy, do którego Wykonawca udzieli dostępu Zamawiającemu. 5. Warunki wymagane od wykonawcy : a) Wybrany wykonawca, z tytułu wykonywania opisanych zleceń na badania analityczne, opisane w przedmiocie zamówienia, nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji, b) Wysokość kwoty opłat wynikających z oferty, których cennik opłat stanowi załącznik do umowy, nie podlega waloryzacji w okresie obowiązywania umowy. c) Materiał do zlecanych badań będzie pobierany w siedzibie Zamawiającego, przez fachowy personel Zamawiającego, po uprzednim przeszkoleniu przez Wykonawcę. d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odbierał próbki do badań w siedzibie Zamawiającego w każdy roboczy dzień tygodnia (od poniedziałku do piątku) o określonej godzinie. e) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przekazywał Zamawiającemu wyniki badań za pośrednictwem laboratoryjnego systemu informatycznym Wykonawcy w dniu przekazania materiału do badań, lub w przypadku badań wymagających dłuższego czasu na otrzymanie wyników - w dniu uzyskaniu kompletnego wyniku badania. f) Zamawiający wymaga, aby, w przypadku zagrożenia życia i zdrowia pacjenta, Wykonawca informował Zamawiającego metodą CITO. g) Zamawiający wymaga, aby na jego żądanie, spowodowane sytuacjami wyjątkowymi, Wykonawca przekazywał wyniki badań faksem, telefonicznie lub przesyłając je na adres e-mail Zamawiającego. h) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do umowy następujące dokumenty: o Procedury i zasady przygotowania pacjenta do badań, pobierania materiału do badań oraz transportu materiału do badań. o Druki zlecenia na badania laboratoryjne w ilości zapewniającej obsługę w okresie co najmniej 1 miesiąca, które będą nieodpłatnie uzupełniane przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. i) Koszty związane z transportem próbek do badań, transportem wyników badań oraz koszty korespondencji i informacji przekazywanej przez Wykonawcę w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. j) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował laboratoryjnym systemem informatycznym, na którym będą udostępniane Zamawiającemu wyniki zleconych badań. k) Wykonawca może zlecać wykonywanie badań innym Podwykonawcom, przy zachowaniu standardów dobrej praktyki laboratoryjnej i innych wymogów przewidzianych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić listę badań, które będą zlecane Podwykonawcom. l) Wykonawca zapewni wykonanie badań laboratoryjnych przy użyciu materiałów medycznych i odczynników dopuszczonych do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j . Dz. U. z 2017 r. poz. 211). m) Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia personelu, który posiada kwalifikacje i uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2245 i rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. w sprawie wymagań jakim powinny odpowiadać medyczne laboratoria diagnostyczne (Dz.U. z 2004r., nr 43, poz.408 z późn. zm.) - oraz zapewni właściwą jakość świadczonych usług. n) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania odpowiednim sprzętem oraz warunkami lokalowymi niezbędnymi do przeprowadzania tych badań zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 marca 2004 r. (Dz. U. nr 43, poz. 408) w sprawie wymagań, jakim powinno odpowiadać medyczne laboratorium diagnostyczne. o) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji medycznej związanej z wykonywaniem badań dla Zamawiającego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. z 2016r., poz. 258 z późn. zm.) i na własny koszt. p) Wykonawca zobowiązany jest do bezpiecznego i właściwego usuwania resztek materiału biologicznego i jego utylizacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 października 2016 r. w sprawie wymagań i sposobów unieszkodliwiania odpadów medycznych i weterynaryjnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1819). q) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie ciągłości udzielania świadczeń, a w szczególności do ich udzielania przez cały okres obowiązywania umowy. r) Wyniki badań muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie standardów jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych z 23 marca 2006 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1665). 6. Informacje dodatkowe: a) Wykonawca winien uważnie zapoznać się z SIWZ. b) Wykonawca przedstawi ofertę zgodną z postanowieniami SIWZ. c) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 85145000-7
Dodatkowe kody CPV: 85148000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT525000
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NZOZ "DILAB" Diagnostyka Medyczna,  edytakurpiewska@dilab.com.pl,  AL. Jana Pawła II 13 37-450 Stalowa Wola,  37-450,  Stalowa Wola,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 254672
Oferta z najniższą ceną/kosztem 254672
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 421741,25
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 16237,50
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.