eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechocinek › Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów



Ogłoszenie z dnia 2017-01-09

Ogłoszenie nr 4372 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.

Ciechocinek: Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354355


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechocinek, krajowy numer identyfikacyjny 91086639900000, ul. ul. Kopernika  19, 87720   Ciechocinek, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2836458, 4161800, faks 542 836 423, e-mail ratusz@ciechocinek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ciechocinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja, sprzątanie i utrzymywanie publicznych terenów zielonych na terenie miasta Ciechocinka z jednoczesnym wywozem nieczystości na składowisko odpadów

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac do wykonania obejmuje następujące tereny: 1. Park Zdrojowy - trawniki - 164000 m2 - alejki utwardzone - 7983 m2 - alejki i place ziemne - 5757,8 m2 2. Park Teżniowy - trawniki - 177472m2 - aleja utwardzona - 16057 m2 - alejki i place ziemne - 9795 m2 3. Park Sosnowy - trawniki - 45000m2 - alejki asfaltowe i kostki brukowej - 10673m2 - alejki żwirowe - 6790m2 - alejki z płytek - 1573m2 4. Park Tysiąclecia - trawniki - 21322m2 - alejki ziemne - 4920 m2 - deptak stanowiący pas ul. Staszica - 1986 m2 5. Zieleńce miejskie - trawniki - 203172 m2 w tym do dwukrotnego skoszenia w ciągu roku - 47112m2 - alejki utwardzone - 1734 m2 - alejki ziemne - 1164m2 6. Plac za teatrem i przy kinie - trawniki - 3438 m2 alejki utwardzone - 2903m2 7.Aleja pomiędzy pocztą a parkiem Zdrojowym - trawniki - 700 m2 - alejka utwardzona - 700 m2 8. Inne tereny zielone 1) strażacka /Stolarska - 2880m2 2) Kopernika 7 - 351 m2 3) Zdrojowa 27a - 1304 m2 4) Zdrojowa 27 - 386 m2 5) Hermanowskiego / Broniewskiego - 3647 m2 6) Wojska Polskiego 11 - 964 m2 7) Mickiewicza 20a - 2909 m2 8) Wierzbowa 1 - 1958 m2 9) Zdrojowa 11 - 500 m2 2.2 Szczegółowy zakres czynności: 1) Odśnieżanie i zwalczanie oblodzenia alejek i placów o łącznej powierzchni - 15941 m2, w tym: - o nawierzchni utwardzonej - 10362 m2 - o nawierzchni nieutwardzonej - 5579 m2 według lokalizacji przedstawionej na szkicu mapowym, stanowiącym załącznik "A" do specyfikacji. Częstotliwość wykonywania tych prac - ciągłe w przypadku ich wystąpienia. 2) Cięcia formujące drzew krzewów oraz żywopłotów z uprzątnięciem części ściętych, (drzew szt.100, żywopłotów 990 mb ), a także likwidacja samo-siewów usytuowanych: - w alei głównej w Parku Zdrojowym, oraz cięcie korygujące skupin krzewów w Parku Zdrojowym, skwer zielony przy ul. 3 Maja róg Armii Krajowej. Częstotliwość wykonywania prac stosownie do wymogów związanych gatunkowością drzew, żywopłotów i krzewów na których należy przeprowadzić zabiegi pielęgnacyjne. 3) Karczowanie drzew i krzewów przeznaczonych do usunięcia (wiatrołomy, obumarłe i inne naturalne ubytki) - stosownie do otrzymanych decyzji, a w zamian za usunięte dokonywanie nowych nasadzeń z materiału powierzonego, orientacyjna ilość drzew do posadzenia - 350 sztuk w terminie do 30.11.2017 roku wraz z zastosownaiem opasek (1szt) i palików 1 szt do każdego nowo posadzonego drzewa 4)Bieżące wyrównywanie alejek ziemnych i placów spowodowane ich uszkodzeniem mechanicznym i warunkami atmosferycznymi. 5) Grabienie i usuwanie liści - jesienią sukcesywnie w miarę ich opadania oraz wiosenne uprzątnięcie terenów zielonych określonych w punkcie 2.1 z wyłączeniem parku Tysiąclecia w terminie do 20 kwietnia każdego roku. 6) Bieżące rozrzucanie kretowisk w przypadku ich wystąpienia. 7) Bieżące odchwaszczanie alejek i placów z wyrównywaniem krawędzi poza terenem Parku Tysiąclecia. 8) Koszenie zbieranie oraz wywóz trawy. Częstotliwość wykonywania koszenia trawników dostosowana do wymogów utrzymywania ich w okresie wegetacji w stałej ,,strzyży" tj. do 7 cm wysokości runi trawnika. Powierzchnia do stałego koszenia trawników wynosi - 630003 m2, a powierzchnia do dwukrotnego koszenia w skali roku - 47112 m2 - teren przy parkingu ul. Kolejowa 9) Zbieranie śmieci i papierów na całych obszarach zielonych na bieżąco. 10) Bieżące opróżnianie śmietniczek 170 szt. raz dziennie do godz. 10.00 11) Usuwanie odrostów drzew z oczyszczaniem mis przy drzewach (100 szt.) na bieżąco. 12) Coroczne malowanie i bieżąca naprawa ławek oraz śmietniczek parkowych (170 szt. śmietniczek, 293 szt. ławek - oraz bieżące usuwanie odchodów ptasich z ławek). 13) Oczyszczanie stawu, sześciu zbiorników wodnych, dwóch kaskad wodnych i ich utrzymywanie - o pow. 2283m2.. 14) Bieżące omiatanie alejek w parkach i na zieleńcach. 15) Zapewnienie karmy, karmienie ptactwa ozdobnego utrzymywanego na terenie parku Zdrojowego (5 łabędzi,8 pawi, 5 bażantów ozdobnych, 13 kaczek ozdobnych) dwa razy dziennie do dnia 15 listopada 2017 roku 16) Zabezpieczanie pomieszczeń na okresy zimowe i w okresie występowania meszek dla ptactwa ozdobnego. 17) Sukcesywne podlewanie trawników i krzewów na terenie parterów Hellwiga. 18) Sukcesywne podlewanie i pielęgnacje krzewów i bylin w obszarze parku Zdrojowego i zieleńca za Teatrem Letnim i przy Kinie z wyłączeniem krzewów i roślin w parku Tężniowym. 19.)Obszar parku Tężniowego - teren po rewitalizacji - podlega koszeniu traw, grabieniu liści, wycince drzew opróżnianiu śmietniczek malowaniu ławek i ich utrzymywaniu. 20) Konserwacja - ścieżek mineralnych znajdujących się w parku Zdrojowym zgodnie z instrukcją znajdującą się w dokumentacji tut. Urzędu /w załączeniu/. 21) Konserwacja tj. malowanie odnawianie umiejscawianie budek dla ptaków na stawie w parku Zdrojowym oraz przetrzymywanie przez okres zimowy. 22) Konserwacja malowanie , montaż i demontaż figurek fontann Jaś i Małgosia, Żabka 23) Podlewanie trawników krzewów i bylin. Koszty zużycia wody ponosi Urząd. 24) Utrzymywanie w stałej sprawności system nawadniania trawników, krzewów i bylin oraz opróżnianie rur systemu z wody na okres zimowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6
Dodatkowe kody CPV: 77313000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT340500.76
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Komunalne Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "EKOCIECH" Sp. z o.o. ,  biuro@ekociech.pl,  ul. Wojska Polskiego 33,  87-720,  Ciechocinek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 379000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 379000.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 379000.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.