eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › świadczenie usługi transportu sanitarnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-07

Kraków: świadczenie usługi transportu sanitarnego
Numer ogłoszenia: 43695 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 64 68 502, faks 12 64 68 930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydygierkrakow.pl/umowy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.rydygierkrakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi transportu sanitarnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów Szpitala Specjalistycznego im. L. Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o. opisanej wg poniższych grup: Grupa I: ZADANIE A: Przewóz pacjentów środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR), bez asysty sanitariusza i lekarza, w granicach administracyjnych Krakowa oraz poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach: - jedna karetka od 7:00 do 15:00 - druga karetka od 7:30 do 15:30 Grupa II ZADANIE B: Przewóz pacjentów (w tym pacjentów z chorobą zakaźną) środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR) z asystą sanitariusza, w granicach administracyjnych Krakowa oraz poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic: - w dni powszednie od godziny 15.30 do 8.00 rano dnia następnego - całodobowo w soboty, niedziele i święta. ZADANIE C: Przewóz pacjentów (w tym z chorobą zakaźną) środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR) z asystąsanitariusza, na odległość powyżej 55 km od granic administracyjnych Krakowa (kursy dalsze). -całodobowo w dni powszednie, soboty, niedziele i święta. W zakresie zadania C podstawą rozliczenia jest odległość od granic administracyjnych Krakowa do miejsca docelowego i z powrotem do granic administracyjnych Krakowa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymaga się zabezpieczenia oferty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na świadczeniu usług transportu sanitarnego załącznik nr 3 do specyfikacji; spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji, b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i usługobiorców (minimum 1 usługa) oraz dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie (minimum 1 dokument) - według załącznika nr 6 do specyfikacji. W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną grupę wartość wykazanych usług musi odpowiadać sumie wartości grup na które złoży ofertę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji. spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia - załącznik nr 3 do specyfikacji; b) potwierdzenie zawarcia wymaganej przez przepisy prawa umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy za szkody wyrządzone przez działania lub zaniechanie ubezpieczonego, w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej z potwierdzeniem opłacenia składki, gdy składka z tytułu ubezpieczenia jest płacona w ratach albo oświadczenie, że przed rozpoczęciem udzielania świadczeń zdrowotnych w Szpitalu Specjalistycznym im. L. Rydygiera w Krakowie Sp. z o.o., taką polisę dostarczy i będzie ją utrzymywał przez cały okres trwania umowy. spełnia/ nie spelnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - załącznik nr 2 do specyfikacji), b) wykaz środków transportu sanitarnego (według załączonego wzoru - załącznik nr 4 do specyfikacji), c) kserokopie dowodów rejestracyjnych środków transportu sanitarnego wykazanych w załączniku nr 4 z aktualnym badaniem technicznym; d) przynajmniej 3 zezwolenia na uprzywilejowanie w ruchu drogowym wydane przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na podstawie art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym na środki transportu sanitarnego wymienione w załączniku nr 4. e) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia (według załączonego wzoru - załącznik nr 5 do specyfikacji), f) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (wymienione w pkt. VII specyfikacji), g) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 8b specyfikacji, h) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku urzędowych zmian podatku strony umowy dopuszczają możliwość zmiany cen w przedmiocie stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydygierkrakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: można uzyskać osobiście w Sekcji Zamówień Publicznych w pokoju nr 15 b/II piętro. Opłata za SIWZ wynosi 10 zł;.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej i oznaczonej kopercie należy składać w kancelarii pokój numer 238 lub wysłać listem poleconym na adres Szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE A: Przewóz pacjentów środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR), bez asysty sanitariusza i lekarza, w granicach administracyjnych Krakowa oraz poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic, w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach: - jedna karetka od 7:00 do 15:00 - druga karetka od 7:30 do 15:30.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE B: Przewóz pacjentów (w tym pacjentów z chorobą zakaźną) środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR) z asystą sanitariusza, w granicach administracyjnych Krakowa oraz poza granice administracyjne Krakowa na odległość do 55 km od tych granic: - w dni powszednie od godziny 15.30 do 8.00 rano dnia następnego - całodobowo w soboty, niedziele i święta. ZADANIE C: Przewóz pacjentów (w tym z chorobą zakaźną) środkami transportu sanitarnego wyposażonymi w sygnalizację świetlną z Oddziałów Szpitalnych (w tym z SOR) z asystą sanitariusza, na odległość powyżej 55 km od granic administracyjnych Krakowa (kursy dalsze). -całodobowo w dni powszednie, soboty, niedziele i święta. W zakresie zadania C podstawą rozliczenia jest odległość od granic administracyjnych Krakowa do miejsca docelowego i z powrotem do granic administracyjnych Krakowa..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.