Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-07
Bieruń: Wyposażenie magazynu przeciwpowodziowego powiatu bieruńsko-lędzińskiego
Numer ogłoszenia: 436772 - 2012; data zamieszczenia: 07.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński , ul. św. Kingi 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 226 91 00, faks 32 226 90 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie magazynu przeciwpowodziowego powiatu bieruńsko-lędzińskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy p.z.p., polegającej na wyposażeniu magazynu przeciwpowodziowego w powiecie bieruńsko-lędzińskim w: łódź motorowa - 2szt; przyczepa podłodziowa -1szt; węże tłoczone W-110-30szt; węże tłoczone W-75-10szt; plandeki ciężkie-5szt; linki mocujące do plandek-300m; plandeki lekkie-20szt; folia budowlana(6x33m)-10szt; folia budowlana (12x33m)-10 szt; megafon przenośny-1szt; latarki LED-10szt; latarki czołowe-4szt; akumulatory-10szt; ładowarka do akumulatorów-1szt; przedłużacz-1szt; agregaty prądotwórcze-2szt; maszty oświetleniowe halogenowe-2kpl; bosaki-5szt; topór-3szt; kilofy-5szt; łomy-5szt; siekiery-3szt; nożyce do cięcia drutów-5szt; szpadle-15szt; łopaty-15szt; taczki-5szt; oznaczenie drogi-1kpl; buty gumowe-20 par; kamizelki ratunkowe dla poszkodowanego dla ratownika+rzutka-1kpl; kaski ratowników-5szt; kombinezon-10szt; płaszcz-15szt; ubrania robocze-20kpl; liny ratownicze-4szt; sznurek w rolkach-20szt; rękawice-20par; geowłóknina-10 szt, defibrylator-1szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe 34.22.33.00 - Przyczepy 44.16.51.00 - Węże 39.52.21.10 - Brezenty impregnowane 44.17.40.00 - Folia 31.12.10.00 - Zestawy prądnicowe 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 18.22.10.00 - Odzież nieprzemakalna 33.18.21.00 - Defibrylatory .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Za dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia uznaje się dostawę polegające na dostawie: co najmniej dwóch łodzi motorowych z wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 35 000,00 zł (brutto) każda z tych dostaw. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. III.4
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy; 2 . Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art . 22 ust. 1 ustawy pzp, 3.Stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiatbl.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Zarządzania Kryzysowego, Spraw Obronnych i Zdrowia w Starostwie Powiatowym w Bieruniu ul. św. Kingi 1, pokój 116..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, 43-155 Bieruń, ul. Św. Kingi 1 - pokój nr 103 (kancelaria)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Dostawa pojazdu o napędzie elektrycznym na potrzeby Ekologicznego Mobilnego Laboratorium w Bieruniu
- "Modernizacja kompleksu boisk przy ul. Kadłubowej 15 w Bieruniu"
- MODERNIZACJA PRZEDSZKOLA NR 2 (ZAPLECZE)
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
- Na wymianę opraw oświetleniowych na salach operacyjnych i bloku operacyjnym
- Dostawa materiałów i urządzeń elektrycznych oraz energetycznych na potrzeby AGH w Krakowie
- Przebudowa dróg na terenie gminy Dąbrowa Białostocka
- Budowa oświetlenia boiska sportowego w Wieluniu
- Wykorzystanie odnawialnych źródeł energii i poprawa efektywności energetycznej obiektów oświatowych i budynku użyteczności publicznej w Rudce
więcej: Odzież nieprzemakalna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.