eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczyrk › Przebudowa i modernizacja tras narciarskich zjazdowych FIS Skrzyczne - etap II oraz trasy Kaskady na górze Skrzyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-25

Szczyrk: Przebudowa i modernizacja tras narciarskich zjazdowych FIS Skrzyczne - etap II oraz trasy Kaskady na górze Skrzyczne
Numer ogłoszenia: 436740 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku , ul. Plażowa 8, 43-370 Szczyrk, woj. śląskie, tel. 33 8178 441, faks 33 8179 793.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.cos.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i modernizacja tras narciarskich zjazdowych FIS Skrzyczne - etap II oraz trasy Kaskady na górze Skrzyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i modernizacja tras narciarskich zjazdowych FIS Skrzyczne - etap II na terenie COS - OPO Szczyrk w zakresie wykonania: a/-robót ziemnych polegających na niwelacji/odtworzeniu/ terenu tras FIS na odcinkach wskazanych w projekcie koncepcyjnym /załącznik nr 1 do umowy/ b/-przełożenia i remontu instalacji naśnieżania c/-przełożenia i remontu instalacji elektrycznych/kabli ziemnych sterowniczych/ i obejmujące wykonanie następującego zakresu robót : 1/ sieci tłoczne z rur stalowych O 219,1mm - 33 mb 2/ sieć zasilająca nn zalicznikowa z wyłączeniem rozdzielni - 2,0 kpl, w tym-kabel elektroenergetyczny YAKY 4*240 AL/SE/ - 416 mb. oraz: Przebudowa i modernizacja trasy narciarskiej KASKADA na górze Skrzyczne na terenie COS OPO Szczyrk, w zakresie wykonania: a/-robót ziemnych polegających na niwelacji terenu trasy KASKADA na odcinkach wskazanych w projekcie koncepcyjnym /załącznik nr 2 do umowy/ b/-przełożenia i remontu instalacji naśnieżania c/-przełożenia i remontu instalacji elektrycznych /kabli ziemnych sterowniczych/ i obejmujące wykonanie następującego zakresu robót : 1/ sieci tłoczne z rur stalowych O 219,1mm - 8,25 mb 2/ sieć zasilająca nn zalicznikowa z wyłączeniem rozdzielni - 2,0 kpl, w tym-kabel elektroenergetyczny YAKY 4*240 AL/SE/ - 104 mb, kabel sterowniczy YKSY 14*1,5 -78 mb.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • przewiduje się możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP do wartości 3 % zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8 000,00 zł /słownie: osiem tysięcy złotych 00/100/. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru wykonawcy): 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Szczegółowy opis zawarty został w rozdziale 6 SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają ten warunek, jeżeli wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1)co najmniej 2 roboty budowlane, z których każda polegała na niwelacji trasy narciarskiej, o wartości łącznej co najmniej 400 tys. zł brutto; 2)co najmniej 2 robót budowlane, z których każda polegała na budowie rurociągów wysokociśnieniowych do naśnieżania w technologiach stalowych lub/i żeliwo sferoidalnych, o wartości łącznej co najmniej 200 tys. zł brutto. Spełnienie warunku będzie dokonane na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na podstawie formuły spełnia/niespełna

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy spełniają ten warunek, jeżeli dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, przeznaczonym wyłącznie do realizacji niniejszego zamówienia i który przez cały okres trwania umowy będzie w dyspozycji wykonawcy na terenie budowy, tj. co najmniej: 1)dwoma spychaczami o ładowności co najmniej 20 ton, w tym np. spychacz Caterpillar D6RLPG 27T, 2)co najmniej 1 spychaczem 14-16 ton, 3)co najmniej dwoma koparkami gąsienicowymi 21-23 tony, w tym np. koparka gąsienicowa Komatsu 24T, 4)co najmniej jedną koparką w przedziale 15-17 ton, 5)co najmniej dwa samochody ciężarowe do przewozu ziemi z napędem na 3 osie. Spełnienie warunku będzie dokonane na podstawie załączonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na podstawie formuły spełnia/niespełna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ b) Dowód wniesienia wadium c) Wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą kosztorysy ofertowe (szczegółowe) na poszczególne roboty zgodne z ceną oferty i przedmiarem robót będącym załącznikiem do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1)Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2)Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów. 3)Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 4)Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy np. zmiana nr rachunku bankowego b)zmiany danych teleadresowych, c)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, 5) Wystąpienia zmian leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)wstrzymania robót przez Zamawiającego, b)konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 6)Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez Zamawiającego. 7)Działania siły wyższej np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne itp., mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót. 8)Wystąpienia robót zamiennych o których mowa w § 7 ust. 4 umowy. 9)Wystąpienia zamówień dodatkowych, w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych - które nie zostały ujęte w dokumentacji projektowej, a które na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia są konieczne do wykonania niniejszego zamówienia. 10)Wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych prawem dokumentów decyzji, zezwoleń itp. - z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 11)Wystąpienia znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne kategoria gruntu, kurzawka itp. uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy. 12)Wystąpienia znacząco odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych, itp. uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy. 13)Jeżeli zmiany będą następstwem działania organów sądowych lub administracyjnych. 14)Wydania postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych w przypadku, o którym mowa w art. 50 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 15)Konieczności uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu lub organu administracyjnego, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy. 16)Konieczności zaspokojenia roszczeń osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy. 17)Zmiana sposobu wykonania umowy, tj.: a)zmiany technologiczne wywołane w szczególności: i.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych /technologicznych niż wskazane w ofercie , dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy , ii.wystąpieniem znacząco odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategoria gruntu, kurzawka itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych , iii.koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa . b)zmiany w organizacji wykonania przedmiotu umowy: i.zmiana szczegółowego harmonogramu wykonywania robót budowlanych bez zmiany ostatecznego terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy lub zmiana innych ustaleń dotyczących terminów spełniania świadczeń w ramach przedmiotu umowy , ii.zmiana zasad dokonywania odbiorów robót budowlanych jeżeli nie zmniejszy to zasad bezpieczeństwa i nie spowoduje zwiększenia kosztów odbiorów , które obciążałyby Zamawiającego , iii.zmiana treści dokumentów przedstawianych wzajemnie przez strony w trakcie realizacji umowy lub sposobu informowania o realizacji umowy przy czym zmiana ta nie może spowodować braku informacji niezbędnych Zamawiającemu do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wpływających na termin realizacji przedmiotu umowy, termin może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, z tym jednak zastrzeżeniem, iż Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli opóźnienie to jest spowodowane przez jakikolwiek błąd lub opóźnienie ze strony Wykonawcy. Przerwy w robotach budowlanych muszą być udokumentowane odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli. 2.Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) podatek ten będzie naliczany do kwot netto - w wysokości wynikającej z przepisów obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego, bez konieczności zmiany treści umowy. 3.Wykonawcy i Zamawiającego w dzienniku budowy. 4.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego przez strony

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczyrk.cos.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8, 43-370 Szczyrk /sekretariat/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Centralny Ośrodek Sportu Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku ul. Plażowa 8, 43-370 Szczyrk /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2.Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 3.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej i częściowej. 5.Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.